Tuhansissa suomalaiskodeissa tapahtui tänään yllättävä ilmiö:
Perheenjäsenet puhuivat toisilleen...
siitä voimme syyttää kaivinkonekuskia, joka katkaisi kaapelin...
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:16"]
Olen sinkku ja asun yksin. Tarvitsisin netistä tietoja, jotta voin tehdä opiskelutehtävät.
[/quote]
No huomenna sitten puolella suomea läksyt tekemättä.
Laitoksessa netti poikki :D Voin aistia ohjaajien pelot, useampi peliriippuvainen :D t. teini
Mulla jäi duunit kesken, kun en päässyt kuvia hakemaan, lähdinpä kerrankin ajoissa kotiin
Totta! Me oltiin ihan hoomoilasina aluksi. Mutta sitten pelattiin korttia ja luin vanhoja päiväkirjojani ääneen lapsilleni ja nauraa rätkätettiin. Ihanaa laatuaikaa ilman nettiä :D No, nyt ollaan palattu arkeen :)
Hirveesti meni hermot. Ei riittänyt yhtään ymmärrystä ettei varasysteemi toimi HETI.
t. Nettiriippuvainen näköjään
Onneksi mulla on DNAn netti niin ei tarvi puhua.
Oliko kaivinkonekuljettaja vai viesti Putinilta?
Kyllä sen jonkinasteisen riippuvuuden huomaa tällaisessa tapauksessa. Ei mitään välttämätöntä asiaa nettiin, mutta harmistuksen määrä oli suuri.
Otin sitten kirjan käteeni ja luin. !00 sivua pientä tiuhaa tekstiä vierähti mukavasti; "Risainen elämä, Juice Leskinen 1950-2006". Mukavasti kirjoitettu kirja Juicen elämästä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:19"]
Mulla jäi duunit kesken, kun en päässyt kuvia hakemaan, lähdinpä kerrankin ajoissa kotiin
[/quote]
Minä ihmettelin, kun mieskin tuli normaalia aihemmin kotiin töistä...
Sais olla useamminkin ja vaikka klo 12 joka arkipäivä, niin saisi iltapäivän töistä vapaata. Kiitos tuhannesti, kaivinkoneenkuljettaja <3
Mä kiukuttelin mun teinille ja pyysin sitä korjaamaan mun koneen/netin kuntoon. Sitten huolestuin, kun sekään ei saanut sitä kuntoon...
Meillä on kodin tietsikat eri operaattorilla kuin kännykät. Jos tulee nettikatko tietsikoille niin niiden yhteyden voi laittaa kiertämään kännykän kautta. Jos siis oikeasti on tuolle tarvetta.
Meille tuli riita tästä syystä. Netti ei toimi -> mies tulee halailemaan -> nainen huomaa miehen haisevan tupakalta -> mies jää valheesta kiinni
Ollaan koitettu saada luottamusta takas miehen valehtelun jäljiltä ja nyt sit valehteli taas. :(
En pystynyt tekemään töitä, joten lähdin metsään kävelylle. Kuuntelin eläinten ääniä ja haistelin metsän ihanaa tuoksua. Päätin tehdä pienen nuotion, jotta voisin hetken lämmitellä, ennen kuin jatkan matkaani. Kaikkeen tuohon kauneutetaan ja rauhaan ihastuneena, otin kännykän viimeisen kerran käteeni, ja soitin irtisanoakseni itseni, sekä laittaakseni samalla asunnon myyntiin. Olen nyt rakentanut itselleni laavun ja kerännyt ruokaa kuukaudeksi. Vaatteet vaihdoin turkkiin, jonka talviunilla oleva karhu minulle vastahakoisesti luovutti.Shamanismi ja luonnonmukainen lääkintä on pikkuhiljaa hallussa. Vanha, tietokoneisiin ja muuhunkin teknologiaan niin vahvasti sitoutunut elämäni on täysin mennyttä aikaa, ja tuntuu käsittämättömältä, että ihmiset antavat itsensä tietokoneiden orjaksi. Käyn ahon laitaa..
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:50"]
Meille tuli riita tästä syystä. Netti ei toimi -> mies tulee halailemaan -> nainen huomaa miehen haisevan tupakalta -> mies jää valheesta kiinni Ollaan koitettu saada luottamusta takas miehen valehtelun jäljiltä ja nyt sit valehteli taas. :(
[/quote]
ja kaikki yhden kaivinkonekuskin syytä....
Mä otin päikkärit sohvalla, kun kuopus nukkui. Normaalisti surffaan puhelimella netissä.
Mää en tiennyt, mistä tuo vika johtui. Luulin, että oli vain meidän modeemissa vika, joten KYLLÄ, olin niin vihainen, että hakkasin sitä modeemia useasti... En olekaan pitkään aikaan ollut niin vihainen ja raivostunut. Miehellä oli hauskaa. Kamalaa huomata kuinka addiktoitunut on nettiin...
Olen sinkku ja asun yksin. Tarvitsisin netistä tietoja, jotta voin tehdä opiskelutehtävät.