Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten miehesi jäi kiinni uskottomuudesta/epäsopivasta suhteesta?

Vierailija
04.09.2006 |

Meillä on ilmennyt " hauskoja2 sattumuksia. Tekstivietejä öisin, täytyykin mennä töihin vaikke pitänytkään, miehellä oli tänään uusi paita josta en tiennyt mitään jne. Suuttuu jos kysyn, paiskoo ovia ja on tosi loukkaantunut että epilen hänestä MITÄÄN!

Miten teillä miehen suhde palajstui?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen löytyi sitten erittäin pienellä etsimisellä jo nimeä ja puhelinnumeroakin - puhelinluettelo oli hiirenkorvalla, niin paljon sitä oli sormeiltu siltä kohtaa! Oli vissiin kerännyt rohkeutta soittaa.

Tämä tapahtui nimittäin ennen kännykkäaikaa...

Vierailija
2/22 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitten näköjään jostain muulata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ap:n kuvailema mies pettää.

Vierailija
4/22 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomamatkallamme satuin katsomaan hänelle tulleen tekstarin ja se oli sillä selvä =(

Vierailija
5/22 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kävi kotona vaan raivoamassa ja vaitamassa vaatteita. Uusia vaatteita hän osteli myös jatkuvasti. Auto piti vaihtaa uudempaan. Puhelinta hän ei uskaltanut jättää ollenkaan esille, vaan sitä piti kuljettaa koko ajan mukana.

Vierailija
6/22 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia vaatteita, söi hengitystä raikastavaa purkkaa, oli ärtyisä ja valittava, puhelin mukana ja äänettömällä...

Vierailija
7/22 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään uskalla jättää kännyään vaimonsa ulottuville... hih!

Vierailija
8/22 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajatar ei todennäköisesti ole puhelimen luettelossa omalla nimellään, vaan nimikirjaimilla tai jonkun miehen nimellä.

Vierailija
9/22 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntuu vaan oudoilta nää sattumukset (niitä on paljon) ja yleensä minulla on ollut varaa luottaa vaistoihini..

Nyt en enää tiedä mitään : (

-ap

Vierailija
10/22 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies käyttäytyi juuri tuolla tavalla ja jäi kiinni petettyään 3v.

Vierailija
11/22 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, mitähän pitäisi tehdä? Terapiaan, pystyisikö siellä hän kertomaan asian? Meillä pieni yhteinen lapsi.. : (

Itse haluaisin VAIN varmuuden missä mennään!

-ap

Vierailija
12/22 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos jättäisit tuollaisen miehen?

Vierailija
13/22 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle siskoseni!

kohtalotoveri

Vierailija
14/22 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kahteen kertaan eronnut, molemmista liitoista lapset..

Ajattelin vain muistuttaa jos huonoin vaihtoehto(ero) tapahtuu, niin et ole kuitenkaan ainoa ja yksin!!

Vierailija
15/22 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lkoi arvostelemaan ja moittimaan mua joka asiasta. Vertasi toisiin naisiin jotka sisustavat kotia, harrastavat erilaisia asioita, laihduttavat ja pitävät huolta kunnostaan(itse ei kuitenkaan pitänyt sovituista lastenhoito vuoroista kiinni että olisin voinut harrastaa)

Kertoi, että lapset elämänsä tärkein asia. Sanoi unenpöpperössä toisen naisen nimissä rakkaudentunnustuksen, ei tullut yhtä aikaa nukkumaan, ei sanonut hyvää yötä, vartioi puhelintansa ja tietokonettaan, haukkui minua uteliaaksi jos tulin samaan huoneeseen kun oli koneella.Oli aina kiukkuinen. Oli sulkenut huonosti veissinsä ja luulin olevani omilla sivuillani ja aloin lukea saamaani viestiä, joka ei ollutkaan minulle ja viesti paljasti kaiken.

Vierailija
16/22 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin, oliko käytetty kumia ja mikä on naisen taksa yleensä, että paljonko mun nyt pitäisi hänelle maksaa. Nainen hiippaili nolona muualle. Sain pidettyä pokan ja itkin vasta kun olin yksin.

Vierailija
17/22 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku mies voisi selittää miksi miew suuttuu ja syyttää omaa naista vainoharhaisuudesta jos kysytään onko toista ( jos / kun on toinen)

eikö olisi helpompi vaan kertoa totuus..?

Vierailija
18/22 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku mies voisi selittää miksi miew suuttuu ja syyttää omaa naista vainoharhaisuudesta jos kysytään onko toista ( jos / kun on toinen) eikö olisi helpompi vaan kertoa totuus..?

kertokaapa se! Oma mieheni suuttuu usein silmittömästi, kun uskallan syyttää häntä pettämisestä. Kuitenkin merkit ovat olleet aika selvät, siis todisteita on, mutta jotka ovat sellaisia, että niistä ei voi 100% varmuudella sanoa että on fyysisesti pettänyt. Joten ojasta allikkoon!

Ehkä juuri tuo suuttuminen paljastaa kaiken? Itse en suuttuisi, vaan lähinnä naurahtaisin jos minua syytettäisiin enkä olisi pettänyt.

Vierailija
19/22 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kertoi itkien, että panonsa on raskaana. Ei tästä talosta ole ennenkään yhden huoran takia lähdetty, mutta kylläpä riitti tuossa selvitettävää ja itkettävää. Ei ikinä enää, kiitos!

Vierailija
20/22 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöjä miehiä (ja naisia) kun jättävät todisteita. En ikinä laittaisi ihastukselle tekstiviestiä tai sähköpostia, tai ainakaan muuta kuin täysin viatonta ja asiallista.