Voiko hirveämpi sunnuntaipäivä olla?
Yläkerrassa tehdään remppaa ja mulla vuosisadan karmein krapula.
Jollain pahaäänisellä koneella siellä tehdään hommia.
Itsepähän kuitenkin olen jysärini hankkinut. Nyt ei kumminkaan naurata. 😬
Vertaistukea?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kuulokkeet?
Oliskin hyvä idea ja kuulokkeet löytyy. Kiitos!
- ap -
Lähde lähikapakkaan ottamaan tasoittava. Win/win.🤣
Voi olla vielä tuota paljon hirveämpi. Tuo ei ole mitään siihen verrattuna että äitisi soittaa ja kertoo isäsi saaneen sydänkohtauksen ja kuolleen.
Tasottavaa koneeseen, kyllä se siitä. Itse sain juuri naapurilta kylmän omenasiiderin, joten kohta alkaa elämä voittamaan.
T. Toinen krapulainen
Lähde pois asunnostasi, jatka juomistasi jossain, niin kauan, kunnes remontti on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Lähikapakka on 10 metrin päässä, mutta olen jo sen ikäinen, että ei kiinnosta. Jos sinne menisinkin ja kulauttaisin muutaman valkovenäläisen niin kalliiksi tulisi.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Lähde pois asunnostasi, jatka juomistasi jossain, niin kauan, kunnes remontti on ohi.
Koti on niin mukava paikka, että en haluaisi olla täältä pois marraskuun loppuun.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vielä tuota paljon hirveämpi. Tuo ei ole mitään siihen verrattuna että äitisi soittaa ja kertoo isäsi saaneen sydänkohtauksen ja kuolleen.
Eipä soita äiti eikä isä enää. Molemmat kuolleet.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähikapakka on 10 metrin päässä, mutta olen jo sen ikäinen, että ei kiinnosta. Jos sinne menisinkin ja kulauttaisin muutaman valkovenäläisen niin kalliiksi tulisi.
- ap -
Nuo kapakat on niin ylihinnoiteltuja että harvoin niissä viitsii käydä.
Päivä vaan parani iltaa kohden; jouduin kaverin muuttoavuksi. Eihän siinä. Välillä vaan oksentelin ja nyt onneksi jo kotona.
- ap -
Kuulokkeet?