Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän suosia suomalaista!

Vierailija
26.11.2014 |

Olen asettanut nyt itselleni tavoitteen kuluttamisessani: yritän suosia suomalaisia tuotteita, aina kun se vaan on mahdollista!

Huomasin, että onneksi olen jo "sattumalta" kuluttanutkin suomalaisia tuotteita: hiuslakka ja -vaahto onkin Herbinaa, pyykinpesuaine Sertoa. Eilen ostin hiustenhoitoainetta, ja ostin kuin ostinkin XZ:aa. Nyt kyllä ostan siivousaineeksikin Kiiltoa jne... 

Lähtekää mammat kimppaan, otetaanko vaikka kuukauden suomalaisuushaaste! Ja vaikka joululahjaprojekti! Työllistetään suomalaisia!!!

http://www.hs.fi/kuluttaja/a1305859694240

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
2/5 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana jo toista vuotta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas vältän suomalaista koska se tukee tätä mätää Stubbin-kataisen linjaa jossa kaikki rahat käytetään maahanmuuton ja sen oheisbisnesten lisäämiseen.

Ostan kaiken ulkoa ruokaa myöten, palvelut ostan Virosta.

Vierailija
4/5 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:25"]

Minä taas vältän suomalaista koska se tukee tätä mätää Stubbin-kataisen linjaa jossa kaikki rahat käytetään maahanmuuton ja sen oheisbisnesten lisäämiseen.

[/quote]

No eikö sitten kannattais jo muuttaakin sinne ulkomaille, kun siellä on kerta kaikki paremmin. Vai noukitko sittenkin rusinat pullasta?

Vierailija
5/5 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:25"]

[/quote]

No eikö sitten kannattais jo muuttaakin sinne ulkomaille, kun siellä on kerta kaikki paremmin. Vai noukitko sittenkin rusinat pullasta?

[/quote]Sitten en voi nauttia Suomen ilmaisista palveluista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi