Syy, miksi miehet haluavat nuoren naisen
Monet miehet pitävät uraansa tärkeämpänä kuin naisen löytämistä ja perheen perustamista. Itse kuulun tähän joukkoon. Siksi aion etsiä kumppania vasta sitten, kun olen edennyt tarpeeksi pitkälle urallani. Toisin sanoen suhteellisen "vanhana". Syy, miksi tuolloin aion tähdätä nuorempaan naiseen on varsin yksinkertainen: ikäiseni naiset tulevat silloin pääsääntöisesti olemaan varattuja ja useimmilla on vielä lapsia. Kaksikymppinen nainen on täten ainoa hyvä vaihtoehto.
Kommentit (22)
AP:n kaltainen putkiaivot omaava mies ei pysty hoitamaan kahta asiaa yhtä aikaa. Itse olen saanut tehdä mukavaa hyväpalkkaista duunia ja perustaa perheen samalla. Työ ja harrastukset ovat toki tärkeitä asioita, mutta omat lapset ja yhteinen historia ihanan vaimon kanssa on jotain mitä ei pysty sanoin kuvailemaan.
Ajatus, että minulla 40v miehellä olisi ura huipussaan, mutta pitäisi tässä vaiheessa elämää alkaa etsimään nuorta täysin eri elämäntilanteessa olevaa naista ja perustaa perhe - ei kiitos.
Mikään ei ole niin kauheeta kuin itsevarma, omillaan toimeentuleva aikuinen nainen.