Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy, miksi miehet haluavat nuoren naisen

Vierailija
26.11.2014 |

Monet miehet pitävät uraansa tärkeämpänä kuin naisen löytämistä ja perheen perustamista. Itse kuulun tähän joukkoon. Siksi aion etsiä kumppania vasta sitten, kun olen edennyt tarpeeksi pitkälle urallani. Toisin sanoen suhteellisen "vanhana". Syy, miksi tuolloin aion tähdätä nuorempaan naiseen on varsin yksinkertainen: ikäiseni naiset tulevat silloin pääsääntöisesti olemaan varattuja ja useimmilla on vielä lapsia. Kaksikymppinen nainen on täten ainoa hyvä vaihtoehto.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:09"]

AP:n kaltainen putkiaivot omaava mies ei pysty hoitamaan kahta asiaa yhtä aikaa. Itse olen saanut tehdä mukavaa hyväpalkkaista duunia ja perustaa perheen samalla. Työ ja harrastukset ovat toki tärkeitä asioita, mutta omat lapset ja yhteinen historia ihanan vaimon kanssa on jotain mitä ei pysty sanoin kuvailemaan.

Ajatus, että minulla 40v miehellä olisi ura huipussaan, mutta pitäisi tässä vaiheessa elämää alkaa etsimään nuorta täysin eri elämäntilanteessa olevaa naista ja perustaa perhe - ei kiitos.

[/quote]

Niinpä. Toki jos haluaa vaimostaan vain lapsentekokoneen eikä tasavertaista kumppania niin sitten voisi tehdä niinkuin ap. En itse pysty tuntemaan vetoa 20-30 vuotta nuorempiin. Eivät he lapsia ole mutta minun silmissäni aina pieniä: olin jo työelämässä kun he syntyivät! Ei kiitos sänkyyni sellaista

Vierailija
2/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet etsivät nuorta naista / vaihtavat nuorempaan, koska kuvittelevat siten saavuttavansa ikuisen nuoruuden. Ei se kyllä niin mene. Jossakin vaiheessa tarpeet eivät enää kohtaakaan, vaan vanhaa ukkelia nukuttaa eikä hän jaksa kisailla nuoremman vaimonsa kanssa joka ilta. Vaikka miehen siitoskyky säilyykin pitkälle vanhuuteen, niin viriiliys laskee kuin lehmän häntä.

Minun faijani oli kaksi kertaa naimisissa ja siitti vielä kuusikymppisenä nuoremmalle vaimolleen pari mukulaa entisten jatkoksi. Sitten kävi vain ikävästi, että sairaus tuli ja vei miehen. Nuorimmat lapset jäivät alle kouluikäisiksi. Taloudellisesti oli kuulemma tiukkaa pitkään, mutta selvisivät kuitenkin. Kas kun kaikilla vanhoilla miehillä ei ole edes perintöjä jätettäväksi sen enempää entisille kuin uusimmillekaan lapsille.

Sitten kannattaa ajatella myös sitä, että jos ottaa huomattavasti nuoremman vaimon, niin yhteistä historiaa ei ole. Sillä nuorella naisella ei ole aavistustakaan niistä tapahtumista, jotka sinulle ovat olleet merkityksellisiä. Jos esim. olet urheilumiehiä, niin muistelet mielelläsi vuosien ja vuosikymmenten takaisia olympialaisia ja suomalaisten menestymistä niissä. Tai olet poliittisesti aktiivinen ja puhut vaikkapa Ukko-Pekasta, niin ei ole ollenkaan varmaa, että kumppanisi tietää, kenestä puhutaan. Esimerkkejä voisi luetella useita. Minä olen sitä mieltä, että tasapainoisemman liiton rakentaa oman ikäpolvensa ihmisen kanssa. Vaikkei hän olisikaan innostunut kaikista samoista asioista kuin sinä, niin hän kuitenkin tietää, mistä puhutaan. Ymmärtää, että Watergate-skandaali ei tarkoita jonkin paikkakunnan vesiputkien saastumista ja ripuliepidemiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:58"]

Mikään ei ole niin kauheeta kuin itsevarma, omillaan toimeentuleva aikuinen nainen.

[/quote]

Mikään ei ole niin kauheata kuin vähä-älyinen, huonot argumentointitaidot omaava, henkisesti lapsen tasolla oleva nainen. 

Vierailija
4/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein tulee kyllä ekana mieleen sellaisesta parista, jossa mies on huomattavasti vanhempi, että on pinnallisista syistä valinnut nuoren naisen. Mutta omassa tuttavapiirissäni ne miehet, jotka ovat vaihtaneet vanhemman naisen nuorempaan, ovat olleet tilanteessa, jossa nainen haluaa perheen, mutta mies ei vielä halua. Kokevat kai nuoren naisen siinä paremmaksi vaihtoehdoksi, ettei parikymppisellä vielä ole niin kiire lasten tekoon kuin 35-vuotiaalla.

Vierailija
5/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuoremmat on usein tiukempia alhaalta sekä niistä on kiva kun vanhempi opettaa sängyssä ;)

Vierailija
6/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä paljon vähän vanhempiakin naisia jotka on myös luotu uraa ja alettu etsiä miestä vasta myöhemmin... Mutta toki jos lasten saaminen on haaveena niin eihän se joku nelikymppinen nainen toki paras vaihtoehto ole.

Vierailija
7/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat käävät vois kyl pysyä vaan ikäisissään. Mikään ei ole kuvottavampaa, kuin vanha kääpä, joka vonkaa nuorilta.

Vierailija
8/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siihen, että olen nuoremman naisen kanssa ei ole mitään yleviä syitä tai suunnitelmia.

Olen itseäni 15-vuotta nuoremman naisen vuoksi ihan siksi, että se on mahdollista.

Because I can.

Vierailija
9/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LoL mä halusin 20-v naisena 30+ miestä ihan yhtä vähän kuin nyt 40-v naisena haluaisin 50-v miestä. Mulla on ollut myös itseäni selvästi nuorempi mies ja olen todennut että Lähellä omaa ikää paras sekä psyykkisen ja fyysisen yhteyden kannalta. 

Vierailija
10/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:13"]

Onhan meitä paljon vähän vanhempiakin naisia jotka on myös luotu uraa ja alettu etsiä miestä vasta myöhemmin... Mutta toki jos lasten saaminen on haaveena niin eihän se joku nelikymppinen nainen toki paras vaihtoehto ole.

[/quote]

Lasten tekeminen ei ole mikään haaste kuusikymppiselle miehelle.

Tosin antropologisessa mielessä parikymmpinen nainen voi ottaa miehekseen (elättäjäksi) 40 vuotiaan urallaan jo menestyneen miehen, mutta varsinainen hedelmöittymisen hän tekee nuoremman ja elämänsä voimissa olevan urkoksen kanssa.

Vierailija
11/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Etsi kumppani tai ole etsimättä.

Vierailija
12/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa joo, no toivottavasti oot riittävän komea ja rikas sekä kyvykäs, että löydät sen mieleisesi parikymppisen. Elätkö siihen asti ilman seksiä naisen kanssa vai käytkö huorissa?

Vierailija
13/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle ura oli olevinaan tärkeä kun tapasin miehen. Näin heti että mies on todella stressaantunut ja onneton. Suhteen edetessä mies tajusi että ura ei merkinnyt mitään. Kun oli saavuttanut tietyn pisteen, niin ei se tuntunutkaan mitenkään erikoiselta. Hieno titteli mutta kuulemma apinakin olisi osannut sen homman. Mies tajusi että elämässä oikeasti tärkeää on vain rakkaus, sen rinnalla kaikki muu kalpenee. Rakkauteni ei riipu miehen urasta tai tittelistä, rohkaisin lopettamaan työn jossa oli onneton ja etsimään omaa juttuaan, omaa alaansa  jota tekee koska nauttii siitä. Lopulta mies uskalsi heittäytyä ja tuli onnelliseksi. Olen miestäni 8v vanhempi, mutta olemukseltani "pikkutyttömäinen"  vaikkakin kypsän naisen elämänkokemus ja viisaus. Mies sanoi ettei enää edes deittailisi parikymppisten kanssa jos olisi sinkku, koska harvoin ymmärtävät niin hyvin miehen sielunmaisemaa kuin elämää enemmän nähneet naiset. Nuorissa on useammin prinsessasyndroomasta kärsiviä naisia joiden parisuhdetaidoissa vielä paljon kehittymisen varaa. Ainakin omassa kaveripiirissä tämä näkyy. Nainen vaatii mieheltä niin paljon että mies on onneton ja burnoutin partaalla. Onnellisimmat pariskunnat ovat ne joissa nainen on vanhempi, yli kolmikymppinen. 

Toki ap teet kuten sulle sopii, mutta ei tosirakkautta voi laskelmoida ja shoppailla just oikeaan aikaan, se tulee jos on tullakseen. Joten pidä silmät auki vaikka ura onkin sinulle nyt tärkeä, rakkaus saattaa tulla elämään silloin kun vähiten odotat. Jos laskelmoit elämäsi liian tarkkaan niin tosirakkaus saattaa mennä ohi. Itse vaikutat ihmiseltä joka ei rakkauteen usko, vaan sulle parisuhde ja perhe on jotain joka kuuluu hankkia siihen uran jatkoksi. Luulen että kun rakastut, arvosi heittävät häränpyllyä. 

Vierailija
14/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:15"]

Vanhat käävät vois kyl pysyä vaan ikäisissään. Mikään ei ole kuvottavampaa, kuin vanha kääpä, joka vonkaa nuorilta.

[/quote]

Jos esim. Bill Gates vonkais sulta niin etkö tosiaan antais? ;)

Vierailija
15/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:10"]

Ja nuoremmat on usein tiukempia alhaalta sekä niistä on kiva kun vanhempi opettaa sängyssä ;)

[/quote]

Mistäs niin päättelet, että se on heistä kivaa? En ole kaivannut koskaan mitään perkeleen "opettajaa" sängyssä. Parasta oli opetella ihan samaan tahtiin samanikäisen kanssa. Itse asiassa pari vuotta nuoremman (minä 20, poika 18). Ajatuskin jostain vanhemmasta "opettajasedästä" aiheuttaisi vain oksennusreaktion. Kolmikymppinenkin tai vaikka vain yli 25-vuotias on parikymppiselle auttamattomasti liian vanha.

Vierailija
16/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyiiii, just tuo ajatus: "setä opettaa tytölle seksiä", voi kuvotuksen oksetus! Siis joku 40v gubbe on ihan älyttömän vanha, niin vanha, ettei sitä oikeen osaa edes kuvitella millaista on olla niin vanha. Tietty on tyttöjä, jotka haluaa miehen, joka on kuin isä heille, mutta ei kyllä suurin osa. Olen 21 v ja poikakaveri 23 v ja just sopivan ikänen. Ihan joku 28 v ois ehdoton maksimi miehelle.

Vierailija
17/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies niin vaihtaisin itseni n. 30v naiseen. Alle 30v on epävarmoja ja yli 40v (lähemmäs 50v) hirveitä hormoonihirviöitä.

Vierailija
18/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä haluta saa :D

Vierailija
19/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:15"]

[/quote]

Jos esim. Bill Gates vonkais sulta niin etkö tosiaan antais? ;)
[/quote]
en. Se on vanha ku taivas.

Vierailija
20/22 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään. Jotkut naiset haluavat perustaa perheen jo 20-vuotiaina, ja useimmat sen ikäiset miehet vielä huitelevat baareissa ja nauravat yläastetason pieruvitseille. Silloinhan nuorempi nainen ja vanhempi, rauhoittunut mies ovat ihan win-win-tilanteessa. Naisen kannattaisi ehkä kuitenkin muistaa, että on aika kurjaa jos puoliso kuolee 30-vuotta itseä aikaisemmin... :( mutta se varmaan onkin ainut miinuspuoli tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi