Olin salkkari-Mariannen kaltaisen sekopään uhrina
Tiedän miltä Sergeistä tuntuu (vaikka onkin näyttelijä:). Mut kyseinen sekopää on av-mamma. Terkkuja vaan!
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:44"]
Mun miehen lasten äiti järjesti meille vähän samantyylisiä juttuja :( Ihmisten pitäis hakee apua omiin ongelmiinsa eikä purkaa niitä muihin!
[/quote]
Huhu! Mitä juttuja?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:18"]Vaihtoi Sergein vitamiinit joihinkin lääkkeisiin joista Sergei menee sekasin. Sit esim piilotti kaiuttimet Sergein kämppään joista kuulu Taikan itkua. Ja suihkutteli kämppään Pepin lempituoksua. Ja kirjoitti Sergein nimissä itsemurhakirjeen. Ym. Ja väittää kaikille että Sergei tarvii hoitoo. Ja sit menee himaansa ja katsoo itseään peilistä ja luulee olevansa Heidi :D
[/quote]
Taiga -.- aikamoisia salkkarifaneja täällä :D
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:44"]Mun miehen lasten äiti järjesti meille vähän samantyylisiä juttuja :( Ihmisten pitäis hakee apua omiin ongelmiinsa eikä purkaa niitä muihin!
[/quote]
Ei kannattaisi myöskään sekaantua jämäpaloihin, hyh hyh.
Mä en oikein ole hahmottanut vieläkään, et mikä sillä Mariannalla on ja mitä se yrittää saada aikaan sillä käytöksellä..
Hah, tiedän kyllä että kyseessä on roolihahmo, mutta kaipa vastaavia on oikeastikin.
En ymmärtänyt yhtään mitään mutta otan osaa.
Mulle jäi myös epäselväks mitä mulle lopulta yritettiin tehdä. Mut vastenmielistä kuinka joku itseensä tyytymätön voi aiheuttaa viattomille. Helppo uskoo että noita Marianneja on enemmänkin :(
Mulle tehtiin yhden naisen toimesta samanlaista kiusaa mitä Marianne tekee Sergeille. Tosi sairaalta se tuntu kun ei itse käsittänyt mitä tapahtuu. Ja vielä hirveempää sitä on katsoo nyt salkkareista.
Mitä marianne sitten tekee? Alkoi kiinnostamaan, mutten seuraa salkkareita.
Vaihtoi Sergein vitamiinit joihinkin lääkkeisiin joista Sergei menee sekasin. Sit esim piilotti kaiuttimet Sergein kämppään joista kuulu Taikan itkua. Ja suihkutteli kämppään Pepin lempituoksua. Ja kirjoitti Sergein nimissä itsemurhakirjeen. Ym. Ja väittää kaikille että Sergei tarvii hoitoo. Ja sit menee himaansa ja katsoo itseään peilistä ja luulee olevansa Heidi :D
Mun miehen lasten äiti järjesti meille vähän samantyylisiä juttuja :( Ihmisten pitäis hakee apua omiin ongelmiinsa eikä purkaa niitä muihin!
Avohoito on vaarallista.