Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teille petetyille kuuluu?

Vierailija
26.11.2014 |

Täällä on paljon keskuteluja, kun mies on pettänyt on myös naisia en kiellä. Mitä teille nykyään kuuluu, miten olette edenneet elämässä (uus mies, lapsi?) ja mitä pettäjä exällänne menee, tiedättekö (jos kiinnostaa)?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeesti.

Joka päivä joku petetty kysyy täällä neuvoa ja tätä on jatkunut vuosia.

Nyt yht´äkkiä ei löydy ketään vastaamaan.

Vierailija
2/7 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jatkoin yhdessä pettäjän kanssa. Kaksi vuotta mennyt sen jälkeen. Olen vieläkin paskana. Pidän itseäni rumana ja kaikkia muita naisia uhkana. Lasten takia tässä olen, eikä meillä riidella yms, vaan on ihan oikeasti seesteistä perhe-elämää. Mä vaan olen niin pahasti hajonnut sisältä, että tää on vaan yhtä taistelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tässä. Yh arkea neljän lapsen kanssa. Mies tapaa vain sovittuiona aikoina lapsiaan. Maksaa elarit. Ei muuta. Varmaan se paneskelee niitä nuoria tyttöjä edeööeenkim vapaa viikonloppuisin. Minä en uutta miestä vaivoikseni kaipaa.

Vierailija
4/7 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen puolentoista vuoden jälkeen ihan ok, joskus jopa onnellinen. En ole etsinyt enkä löytänyt uutta miestä, olen vielä vähän rikki. Exä erosi heilastaan, ollaan nykyisin hyvissä väleissä, soitellaan tai nähdään viikoittain. Huonosti menee hänellä.
Tein eron jälkeen liikaa töitä, ja nyt yritän hölläillä.,En jaksa enää jatella koko eroa, vanhoja kivoja juttuja kylläkin.
Ja ei, en ota miestä takaisin, eikä sellaisesta ole ollut hänen kanssaan mitään puhetta. On kuin veli minulle. Oltiin yli 10 vuotta yhdessä.

Vierailija
5/7 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Exä juuri tänään soitti ja haukkui minut aivan paskaksi ja olen vaan itkenyt. Erosta on noin kaksi vuotta mutta se ei näköjään lopeta ennenkuin olen rekan keulassa.

Vierailija
6/7 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti 12 vuotta sitten, kännipano tunnusti itse - ei olisi varmaankaan muuten jäänyt kiinni. Katui tekoaan, pyysi "miljoonia" kertoja anteeksi ja vannoi ettei koskaan tapahdu toiste.  Emme eronneet. Pettämisen jälkeinen vuosi oli vaikea, mutta halusin kuitenkin jatkaa ja yrittää. Käsittelimme asiaa alussa lähes päivittäin, eikä mies koskaan kieltäytynyt puhumasta asiasta.  Pikkuhiljaa luottamus mieheen kasvoi. Menimme naimisiin, saimme lapsen. Tyttäremme on nyt 7 vuotta, elämä on kunnossa ja olemme onnellisia. Luotan mieheeni nykyään 100%, eikä hän ole koskaan antanut syytä olla luottamatta. Näinkin voi siis käydä, mutta paljon työtä ja tahtoa se vaatii. Ihmisiä me vaan ollaan, kaikki tekevät virheitä joskus. Omassa tapauksessani en halunnut menettää miestäni hänen tekemänsä virheen vuoksi, mutta ymmärrän kyllä hyvin heitäkin, jotka eivät pysty jatkamaan parisuhdetta vastaavassa tilanteessa. 

Vierailija
7/7 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up