Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen vanhempi työtön, toinen töissä - miten pärjäätte?

Vierailija
26.11.2014 |

Me eletään käytännössä toisen puolison palkalla. Tulot menee just yli sen, että mihinkään tukiin ei ole oikeutta. Vain työttömyyskorvaus tulee työttömälle. Kaksi lastakin on. On ihan idioottimaista, että saisi enemmän rahaa, jos molemmat vanhemmt olisivat työttömiä. Nyt tilanne se, että työtön + työssäkäyvä = tulot pienemmät, kuin työtön + työtön = tulot isommat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama tilanne, ei tule tukia kuin lapsilisä ja työttömyyskorvaus. Melkoista kituuttamista, mutta onneksi lapsia ei tarvitse päiväkotiin laittaa ennenkuin löydän töitä.

Vierailija
2/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti pärjätään vaikka mieheni on yrittäjänä eikä tulot niin kauheat ole enkä minä saa edes työmarkkinatukea miehen yrittäjyyden takia. Yksi 6v lapsi. Pärjää kun on nuuka.t.ammattivalittaja

Vierailija
4/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:23"]

Ihan normaalisti pärjätään vaikka mieheni on yrittäjänä eikä tulot niin kauheat ole enkä minä saa edes työmarkkinatukea miehen yrittäjyyden takia. Yksi 6v lapsi. Pärjää kun on nuuka.t.ammattivalittaja

[/quote]

Mikset saa työmarkkinatukea jos mies on yrittäjä?

Vierailija
6/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:23"]

[/quote]

Mikset saa työmarkkinatukea jos mies on yrittäjä?

[/quote]

Koska tein tyhmyyksissäni aikanaan yhden toimistoharjoittelun miehen firmassa ja työkkäri katsoo että voin muka tehdä toimistohommia miehelle. t.ammattivalittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi