Miten Tinder toimii? Sinne kai perustetaan profiili. Entä sen jälkeen?
En siis aio liittyä, vaan minusta koko Tinder on aika kauhea, mutta haluaisin tietää, mitä siellä Tinderissä oikein tapahtuu.
Kommentit (50)
Itse olen onnett... siis onnellisesti naimisissa eikä vastapuoleen jaksaisikaan tutustua (?). Mutta pelottaisi tämmöiset Tinderit lähtökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liityin itse akaa kertaa eilen Tinderiin. Ja kyllä oli pettymys, kaikki täällä huutelevat että siellä etsitään vain seksiä!
Ja vaikka satoja profiileita selasin niin ei siellä kyllä ollut ehkä yksi profiili, jossa vähän vihjattiin että seksiä ollaan vaille. Näyttää olevan paljon yh-äitejä siellä, jopa tuli yksi Big Brotherista tuttu nainen vastaan.
Et uskalla vilkaista Liettuaa?
Miksi ihmeessä, tuleeko joku nainen sieltä treffeille Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustat profiilin, muista kuvat. Sitten määrität mitä etsit (miehiä/naisia, ikäluokka, etäisyys nykyiseen sijaintiisi) ja alat selaamaan noihin spekseihin sopivia profiileita kuin korttipakkaa. Pyyhkäiset vasemmalle, josset tykkää ja oikealle jos tykkäät. Jos olet tykännyt jostain profiilista, oma profiilisi ilmestyy työn henkilön pinon yläpäähän. Jos tykkäätte molemmat toistenne profiileista, molemmat saatte ilmoituksen matchista, jonka jälkeen voitte viestitellä toisillenne. Siitä juttu sitten jatkuu tai on jatkumatta.
Tästä on varmasti jotain opetusvideoita jostain.
Mitä ihmiset kertovat näissä profiileissaan kuvan lisäksi? Koulutuksen, työpaikan, harrastukset?
Suurin osa miehistä ei taida kertoa oikein yhtään mitään kiinnostavaa, ja sitten ihmettelevät kun ei tule matcheja. Tai sitten jotain "kysymällä selviää" xD
Miten tämä liittyy erityisesti miehiin? Itse ihmettelen lähinnä naisten profiileja, joissa on joku kuva puutarhasta vaan ei yhtään kuvaa naisesta ja profiilissa ei lue mitään.
Puutarhasta. Wink wink.
Kyseessä on kukkakaupan myyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liityin itse akaa kertaa eilen Tinderiin. Ja kyllä oli pettymys, kaikki täällä huutelevat että siellä etsitään vain seksiä!
Ja vaikka satoja profiileita selasin niin ei siellä kyllä ollut ehkä yksi profiili, jossa vähän vihjattiin että seksiä ollaan vaille. Näyttää olevan paljon yh-äitejä siellä, jopa tuli yksi Big Brotherista tuttu nainen vastaan.
Et uskalla vilkaista Liettuaa?
Miksi ihmeessä, tuleeko joku nainen sieltä treffeille Suomeen?
Tuskin tulee katsomaan saamatonta vätystä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen onnett... siis onnellisesti naimisissa eikä vastapuoleen jaksaisikaan tutustua (?). Mutta pelottaisi tämmöiset Tinderit lähtökohtaisesti.
Itse taas erosin n. puoli vuotta sitten, ja vähän alkanut kiinnostaa kokeilla tinderiä.
Yksinolostakin olen tykännyt, eli ei ole onneksi enää sitä "pakko löytää parisuhde" - fiilistä, kuten nuorempana oli.
Mitenkä tuo maksullinen versio on toiminut, siis kun haluaisin, että profiilini näkyisi vain niille joista itse olen tykännyt?
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla noin sekaisin nykymaailmasta ja jostain tinderistä. Oletko keski-ikäinen nainen?
Olipa harvinaisen idioottimainen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas erosin n. puoli vuotta sitten, ja vähän alkanut kiinnostaa kokeilla tinderiä.
Yksinolostakin olen tykännyt, eli ei ole onneksi enää sitä "pakko löytää parisuhde" - fiilistä, kuten nuorempana oli.
Mitenkä tuo maksullinen versio on toiminut, siis kun haluaisin, että profiilini näkyisi vain niille joista itse olen tykännyt?
Se maksullinen versio toimii niin, että sinä näet ne ketkä sinusta on tykänneet. Ilmaisversiossa ne näkyy vain sumeana.
Eli se miten sinun profiili muille näkyy, riippuu siitä onko niillä kenestä olet tykännyt, maksullinen vai maksuton versio.
Ja täytyy kyllä ihmetellä minkälaista älytöntä yleistämistä täällä on tinderistä. Kyllä siellä on ihan kaikenlaisia ihmisiä. Jotkut hakee seksiä, jotkut ihan parisuhdetta, niin miehet kuin naisetkin. Ne vaan pitää koittaa löytää sieltä, ja hyvällä onnella löydät sieltä sen. Itse olen se kuka sattumalta löysi sen ihanan rakkauden sieltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se maksullinen versio toimii niin, että sinä näet ne ketkä sinusta on tykänneet. Ilmaisversiossa ne näkyy vain sumeana.
Eli se miten sinun profiili muille näkyy, riippuu siitä onko niillä kenestä olet tykännyt, maksullinen vai maksuton versio.Ja täytyy kyllä ihmetellä minkälaista älytöntä yleistämistä täällä on tinderistä. Kyllä siellä on ihan kaikenlaisia ihmisiä. Jotkut hakee seksiä, jotkut ihan parisuhdetta, niin miehet kuin naisetkin. Ne vaan pitää koittaa löytää sieltä, ja hyvällä onnella löydät sieltä sen. Itse olen se kuka sattumalta löysi sen ihanan rakkauden sieltä...
Mutta olen kuullut, että maksullisena saisi version, jossa oma profiili ei siinä selailussakaan näkyisi kuin niille, joista olen itse tykännyt?
Hei kiukkupussi! Mahdollisuutesi kasvaisi niitä hulmutukkia kohtaan, ellet olisi heti kättelyssä 🖕 asenteella. Useat miehet ovat tällä palstalla kertoneet haluavansa hoikan ja kauniin naisen. Asia ok, muuttakaa asennetta. Ei Itä-Eurooppassakaan mies saa naista olemalla täys 💩