Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen musiikin kuuntelusta...

Vierailija
26.11.2014 |

5-vuotiaalla pojallamme on Munamiehen (Riku Niemisen Putous-sketsihahmo 2011) cd-levy, josta hän tykkää ehkä ylipaljon, mutta onko miehelläni oikeus kieltää lasta kuuntelemasta levyä, jonka mummu ja vaari (miehen vanhemmat) ovat ostaneet, koska ei jaksa itse kuulemma kuunnella sitä "kimitystä"...

Minua se ei häiritse (tykkään itsekin parista kappaleesta), mutta isän kotona ollessa levyä ei saa kuunnella lainkaan.... Eli esim. viikonloppuisin lapsi ei saa kuunnella sitä yhtään. Onko mieheni mielestänne oikeassa, vai pitäisikö minun puuttua asiaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa pojalle kuulokkeet

Vierailija
2/4 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei pojalla ole kuulokkeita?
Ja kyllä, jos musiikki ärsyttää jotakuta perheenjäsentä, sitä ei silloin kuunnella. Hanki sille pojalle kuulokkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulokkeet ovat huono ratkaisu. Entä jos lapsi tykkää vaikka tanssia (toki on langattomiakin kuulokkeita)? Eivätkä ne kuulokkeet taida kovin kuuloystävällisiäkään olla?

Onko lapsella oma huone jossa kuuntelee musiikkia vai tapahtuuko se ns. yhteisissä tiloissa?

Itse olen ainakin niellyt ärtymykseni kun lapsi haluaa katsoa Hevisaurus-dvd:tä. Inhoan sitä yli kaiken mutta toisaalta on hauska katsoa miten innostunut lapsi aina on.

Vierailija
4/4 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isi katsoo vaikka 3h formuloita, lapsi saa kuunnella sen 3h/vkl Munamiestä.