Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
1301/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olemme ajatelleet liikkua Saimaaseessa?

Ehkä tarvitsisimme pari paattia?

Psykopaatti, sosiopaatti?

Meillä on perillä sukellusvene, sitä ajaa David Beckham ja pääsemme ihailemaan saimaan järvimaisemia sukellusveneestä käsin.

Myös uimme, norppayöasu pitää lämpimänä ja halukkaille jaetaan uimapatjat.

Laskemme vesille myös kirkkoveneen, johon halukkaat pääsevät soutamaan saimaan Porvoon kanavasta.

Muistelen, että kanoottejakin on vesillä. Nestorin saareen kätevä sujauttaa kanootilla. Ajatelkaa, se sata(tuhat)päinen morsiuspukuinen lauma huntupäisiä morsio-ehdokkaita: Eka treffaus tsyrkassa. Nestori kyl pyörtyy onnesta.

Minä tiedän että Nestori ei ole silloin saaressa.

Olen jutellut Nestorin, Ukko Nooan, Kunton ja Satun kanssa.

Olemme järjestäneet teille yllärin! Itku teillä vielä tulee.

Tv.Ukko Nooan ystävä.

Vierailija
1302/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierrailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matka biisi ehdotuksia? Entä mitä lauletaan pysähdyspaikoilla esim tupakkatauoilla, vessatauoilla ja syödessä?

Täällä on meille jo ihan valmis soittolista!

https://www.vauva.fi/keskustelu/4226618/biiseja-joiden-nimena-vain-nais…

Soittolista, virallinen!!

Täältä voi tarkistaa matkalla laulettavat. Voit myös harjoitella etukäteen... ETUKÄTEEN, onpas outo sanonta... käteen...???

Muistakaa: Hiljaisuus 22.00-7.00

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on perillä sukellusvene, sitä ajaa David Beckham ja pääsemme ihailemaan saimaan järvimaisemia sukellusveneestä käsin.

Laskemme vesille myös kirkkoveneen, johon halukkaat pääsevät soutamaan saimaan Porvoon kanavasta.

Muistelen, että kanoottejakin on vesillä. Nestorin saareen kätevä sujauttaa kanootilla. Ajatelkaa, se sata(tuhat)päinen morsiuspukuinen lauma huntupäisiä morsio-ehdokkaita: Eka treffaus tsyrkassa. Nestori kyl pyörtyy onnesta.

Minä tiedän että Nestori ei ole silloin saaressa.

Olen jutellut Nestorin, Ukko Nooan, Kunton ja Satun kanssa.

Olemme järjestäneet teille yllärin! Itku teillä vielä tulee.

Tv.Ukko Nooan ystävä.

No tämähän on nytten sitä kuuluisaa DISinformaatiota. Kaikki vaan mukaan Av-palstan lukijamatkalle Saimaaseeseen iloisin mielin!!

***kuiskaa: nyt suu kii prrkkle. Heti alkoi tulla peruutuksia reissuun, kun tämän julkaisit!!! Kaikki hyötyy, kun paljon osallistujia: aakkos huoltsikat, bussikuskit, koko Saimaasen tienoo. Jätämme tunnetusti runsaasti valuuttaa retkikohteisiimme.(+ pari reissulaista, 3 sohvaa, tyhjiä vaapukka-astioita... mutta ei niistä sen enempää!!!)

Vierailija
1304/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierrailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matka biisi ehdotuksia? Entä mitä lauletaan pysähdyspaikoilla esim tupakkatauoilla, vessatauoilla ja syödessä?

Täältä voi tarkistaa matkalla laulettavat. Voit myös harjoitella etukäteen... ETUKÄTEEN, onpas outo sanonta... käteen...???

Kädet on edessä.

Öisin täytyy pitää kädet peiton päällä.

Vierailija
1305/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestäjällä on suuri vastuu valita Nestorille sellainen puoliso, joka kestää eristäytynyttä elämää siellä saaressa.

Mä voisin muuten, mutta siellä ei ole laajakaistaa. Ei oikein etätyöt onnistu ilman sitä. Kuka keksi kamerapakon?

No mutta hei. Ei voi voi voi olla kovin vaikea hokata, että kyl Nestor nuorikkosa elättää. Ruokana kalaa aamulla, kalaa päivällä, kalaa illalla. Yöt kuluu tietty tuulastuksessa. Sä voit olla vaan kodinhengetär, ei siin kalanperkuulta muistu ei laajat ei kapeat kaistat mielee. Kovin varmalta vaikutat siitä, että valinta kohistuu sinnuu!???

Vierailija
1306/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko tehdä sillä miehille vanukkaita aamuisin klo 7.00?

Ai vaikka kaksi naapuria valittaa??? Hiljaisuus 22.00 - 7.00

Vierailija
1307/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierrailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuus 23.00-07.00 sopisi AV.n tyyliin paremmin.

Vierailija
1308/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimmeko yhtenä ohjelmanumerona teeskennellä olevamme suurta ikäluokkaa?

Vierailija
1309/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka alkaa noin viikon päästä, oisi hyvä jos ohjelmanumeroita ja bussikuskeja lisää keksittäisiin.

*ITKEE*

No onneksi norppa taaperon(!) porukat on saatu tri lecterin bussiin, luojan kiitos ja sen 3 taaperoikäisen imettäjä = voi olla, ettei tämä norppataapero enää minua vaivaa perheineen..

*Itkua, jossa pieni ripaus toivoa*

Tedin ja Lecterin busseissa on vielä tilaa = jos joku tahtoo elää suuremmassa tuskassaan ilmoittaa jonkun heidän busseihinsa, se sopii = en norppabeben keinoin jälkeen tuomitse ketään..

*Itkee vähän*

Lupasimme niin paljon alennusta, että yleensä sikakallis matkamme noudattaa hintatasoltaan seuraavia listoja:

https://www.tui.fi/matkatarjoukset/thaimaa-upgrade-tarjous/

Linkissä lukee valitettavasti väärin matkakohde, jottei saimaaseen menomme paljastu...

Lopullinen hintapaketti (tuossa on eri vaihtoehtoja, sis koko perheen) määräytyy sen mukaan, kuinka paljon alennusta joudutaan antamaan jne...

Mennään kuitenkin saimaassa sukellusveneellä, kirkkoveneellä, on matkaohjelmaa vaikka minkä edestä ja....

Ei saada ihan ilmaiseksi moista elämystä.

Huomioittehan muuten, että lecterin ja tedin busseihin ei voi matkavakuutusta sattuneista syistä ottaa...

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
1310/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aivan Saimaan Eteläisimmillä rannoilla nk. Piensaimaalla tehty norppahavaintoja. Nyt kannattaa tulla Lappeenrantaan, lähteä ulkoilemaan sen kuuluisalle rantaraitille! Kiikarit mukaan niin voi ehkä nähdä Sunisenselällä norpan, joka ei ole elänyt alueella noin sataan vuoteen!

Vierailija
1311/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on aivan Saimaan Eteläisimmillä rannoilla nk. Piensaimaalla tehty norppahavaintoja. Nyt kannattaa tulla Lappeenrantaan, lähteä ulkoilemaan sen kuuluisalle rantaraitille! Kiikarit mukaan niin voi ehkä nähdä Sunisenselällä norpan, joka ei ole elänyt alueella noin sataan vuoteen!

Kun av-väki alkaa matkaa saimaalle suunnitella, niin sen kinniaksi norppakantakin levittäytyy ja vahvistuu!

Kai tätä matkabusseissa busseissa juhlitaan, lapsille pillimehua ja me siemailemme hienostuneesti sekä sofikoituneesti vaapukkamehua viinilaseista tms?

Vierailija
1312/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun av-väki alkaa matkaa saimaalle suunnitella, niin sen kinniaksi norppakantakin levittäytyy ja vahvistuu!

Kai tätä matkabusseissa busseissa juhlitaan, lapsille pillimehua ja me siemailemme hienostuneesti sekä sofikoituneesti vaapukkamehua viinilaseista tms?

Tottakai, sadat(tuhannet) bussit letkassa ajavat kohti Saimaaseeta. Illan hämärtyessä tähtisadetikuin koristellut viinilasit kohoavat. Miten hienoa! Upeata kerrassaan. Olen niin ylpeä saadessani todistaa tätä hetkeä Upouudessa Norppayöasussa kaikkien (melkein) teidän kanssa!

Vierailija
1313/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on meillä matkassa vanhin käytössä oleva kodinkone?

Vierailija
1314/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä, onko äitini huono äiti ja mummo:

- Joudun itse reissulla raijaaman meidän vastasyntyneitä kaksosia sinne ja tänne ja hoitamaan ne. Mummo menee eri bussiin ja ei aio hoitaa lapsia, koska lomailee. Onko pahempaa kuultu - entäs se minun lomani?

Kai me yhdessä koko matka haukutaan mun äitiäni, kunnes se suostuu ottamaan koliikkikaksoset matkan ajaksi hoitoon? Sopiihan kaikille?

No tuota noin, voi ei ei voi oikeastaan äitisi syyksi laittaa noita koliikkivauveleita. Ei tainnut äitisi peittoa heiluttaa, jonka seurauksena koliikkikakarat syntyi. Taisit olla sinä? Että taidan olle tässä ystävällisesti eri mieltä.

*** kuiskaa: voi Luoja, kaks kirkuvaa koliikkibebeä-> ei minun bussiin Heimon taakse etupenkkiin, nou vei!!! Eihän siinä kuule omaa ääntään, kun linkistä matkalauluja veisataan...

Kyllä se vaan äidin vika on, sanoinko oleva nainen, mies vai joku muu?

Katsos jos riittävän humalassa tulee intiltä kotilomilla lapsuudenkotiin, niin voi löytää itsensä *nuori mies kröhii ja itkee*.

No, äitihän otti mutt ja kun intti loppui, niin kaksoset jäivät minulle heti synnyttyään, äidin mielestä humala ei ole tokosyy.

Oli itse selvinpäin vielä *Miehen itkua ja jotain mistä ei saa selvää*

Miksi tällä palstalla puolustellaan tuota äitiäni ja kaksosten äitiä ja isoäitiä NOIN paljon, olihan se sitä petivaatteita heiluttamassa?

Muutenkin, onhan tuo nyt aivan törkeä teko jolla kehtaa vielä kiristää!

Tuota...

Kuiskaten seuraava: Voi ei, tämä on taas niitä Porvoon reissun surullisen kuuluisia jälkimaininkeja. Muistatteko, että sinnehän tuli jonkun poika lomille intistä? Voi ei, en oisi siitäkään mukavan oloisesta av-mammasta uskonut, että näin tekee. Ihan kauheaa on tämä nyt kyllä:( Mielipiteitä mitä tehdään?

Taas normaaliäänellä: kyllä nyt täytyy sanoa, että tarinaasi on aika vaikea uskoa, vai mitä muut sanoo?

Kröhii pitkään ja kiusaantuneena.

*Kuiskaava ääni: kyllä minusta tämä oli siltä av-äidiltä Porvoossa aivan törkeä teko. Oman pojan klopin kanssa, intti-ikäisen ja täysissä lärveissä olevan, jos muistatte. Ja sille raskautui vielä ja kaksoset hylkäsi pojalle, ihan sairasta. Sovittiin joo, että mikä tapahtuu porvoossa/saimaasessa niin jää sinne.. Mutta pitäisikö tähän nyt saimaaseen matkalla puuttua ja tuolle av-mammalle puhuttelu ja kunnon ripitys pitää? Mielipiteitä, minua vähän säälittää tuo nuori mies parka, jota Porvoon reissun jälkimainingit nyt pahasti koskettaa..... *

Normaali puheäänellä jatkaa: älä nyt viitsi tuollaisia sukukuksa tarinoita meidän mukavaan ketjuun laittaa jooko? Koliikki kaksosten kanssa varmasti on vähän raskasta, mutta jokin taso pitää jutuissaan pitää silti...

Tuota, järjestettiinkö tästä se äänestys ja av-mamman ripitys ja muilutus? Minua säälittää kyllä taas niin lujasti Porvoon reissun surulliset seuraukset tässä:(

Nyt mielipiteitä, että voidaanko saimaan matkalla puuttua Porvoon matkan tapahtumiin ja hyökyttää yhdessä tuo av-mamma?

Ihan kauheat seuraukset Porvoon matkalta, minusta meidän pitäisi yhteisvastuullisesti puuttua asiaan, muita?

Siis ettäkö säälistä tuota nuorta miestä kohtaan ehdotat, että saimaan matkalla hyökytämme sen av-mamman Porvoon reissun tapahtumista?

Se mikä tapahtui Porvoossa jää porvooseen eikä sitä saimaassa enää muistella = ja humala ei ole mikään puolustus, prkle!

Siis enemmän kuin halukkaasti tuo poikani minun sänkyyni tuli, olkoonkin että seuraavana päivänä koitto luistaa vastuutaan ja kauhusta kirkuen palasi inttiin!!

Ja minäkö olen nyt muka huono äiti ja ihminen, vain koska olin selvinpäin ja pojan laitoin vastuuta kantamaan?

Niiiiin, että jos asiaa ajattelee näin niin turhaanhan tuo poika valittaa!

Vierailija
1315/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aikoo ottaa mukaan poron taljan, mielipiteitä jätänkö tuon sian heti vai voiko asialle tehdä jotakin?

Vierailija
1316/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi AV.retkelle pääsee Amerikkalaiset mukaan Ted ja Lechter?

On meillä muitakin ulkomaalaisia!

Italialainen David, skotlantilainen David, brittiläinen David sekä pari puolalaista rekkakuskia nyt ainakin.

En osaa ulkomaankieliä. Pitääkö niille puhua jotain? Minä en ainakaan edes yritä jotain vaikka englantia tai italiaa puhua.

Vierailija
1317/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi AV.retkelle pääsee Amerikkalaiset mukaan Ted ja Lechter?

On meillä muitakin ulkomaalaisia!

Italialainen David, skotlantilainen David, brittiläinen David sekä pari puolalaista rekkakuskia nyt ainakin.

En osaa ulkomaankieliä. Pitääkö niille puhua jotain? Minä en ainakaan edes yritä jotain vaikka englantia tai italiaa puhua.

Ei ole pakko puhua mitään = elekieli ja rakastuneet katseet riittävät:)

*Kuiskaten seuraava: Ja nyt kaikki muistavat, että ted ja Lecter ovat ERITTÄIN TÄRKEÄSSÄ ASEMASSA kun puhutaan esim norppataaperon perheen ja muiden sietämättömien ihmisten katoamisesta! Ne suut suppuun vaan, tahdon itse esim eroon naapureistani, jotka tedin bussiin laitettu eli onhan kaikille nyt selvää, ettei tätä enää kyseenalaisteta??*

Vierailija
1318/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä, onko äitini huono äiti ja mummo:

- Joudun itse reissulla raijaaman meidän vastasyntyneitä kaksosia sinne ja tänne ja hoitamaan ne. Mummo menee eri bussiin ja ei aio hoitaa lapsia, koska lomailee. Onko pahempaa kuultu - entäs se minun lomani?

Kai me yhdessä koko matka haukutaan mun äitiäni, kunnes se suostuu ottamaan koliikkikaksoset matkan ajaksi hoitoon? Sopiihan kaikille?

No tuota noin, voi ei ei voi oikeastaan äitisi syyksi laittaa noita koliikkivauveleita. Ei tainnut äitisi peittoa heiluttaa, jonka seurauksena koliikkikakarat syntyi. Taisit olla sinä? Että taidan olle tässä ystävällisesti eri mieltä.

*** kuiskaa: voi Luoja, kaks kirkuvaa koliikkibebeä-> ei minun bussiin Heimon taakse etupenkkiin, nou vei!!! Eihän siinä kuule omaa ääntään, kun linkistä matkalauluja veisataan...

Kyllä se vaan äidin vika on, sanoinko oleva nainen, mies vai joku muu?

Katsos jos riittävän humalassa tulee intiltä kotilomilla lapsuudenkotiin, niin voi löytää itsensä *nuori mies kröhii ja itkee*.

No, äitihän otti mutt ja kun intti loppui, niin kaksoset jäivät minulle heti synnyttyään, äidin mielestä humala ei ole tokosyy.

Oli itse selvinpäin vielä *Miehen itkua ja jotain mistä ei saa selvää*

Miksi tällä palstalla puolustellaan tuota äitiäni ja kaksosten äitiä ja isoäitiä NOIN paljon, olihan se sitä petivaatteita heiluttamassa?

Muutenkin, onhan tuo nyt aivan törkeä teko jolla kehtaa vielä kiristää!

Tuota...

Kuiskaten seuraava: Voi ei, tämä on taas niitä Porvoon reissun surullisen kuuluisia jälkimaininkeja. Muistatteko, että sinnehän tuli jonkun poika lomille intistä? Voi ei, en oisi siitäkään mukavan oloisesta av-mammasta uskonut, että näin tekee. Ihan kauheaa on tämä nyt kyllä:( Mielipiteitä mitä tehdään?

Taas normaaliäänellä: kyllä nyt täytyy sanoa, että tarinaasi on aika vaikea uskoa, vai mitä muut sanoo?

Kröhii pitkään ja kiusaantuneena.

*Kuiskaava ääni: kyllä minusta tämä oli siltä av-äidiltä Porvoossa aivan törkeä teko. Oman pojan klopin kanssa, intti-ikäisen ja täysissä lärveissä olevan, jos muistatte. Ja sille raskautui vielä ja kaksoset hylkäsi pojalle, ihan sairasta. Sovittiin joo, että mikä tapahtuu porvoossa/saimaasessa niin jää sinne.. Mutta pitäisikö tähän nyt saimaaseen matkalla puuttua ja tuolle av-mammalle puhuttelu ja kunnon ripitys pitää? Mielipiteitä, minua vähän säälittää tuo nuori mies parka, jota Porvoon reissun jälkimainingit nyt pahasti koskettaa..... *

Normaali puheäänellä jatkaa: älä nyt viitsi tuollaisia sukukuksa tarinoita meidän mukavaan ketjuun laittaa jooko? Koliikki kaksosten kanssa varmasti on vähän raskasta, mutta jokin taso pitää jutuissaan pitää silti...

Tuota, järjestettiinkö tästä se äänestys ja av-mamman ripitys ja muilutus? Minua säälittää kyllä taas niin lujasti Porvoon reissun surulliset seuraukset tässä:(

Nyt mielipiteitä, että voidaanko saimaan matkalla puuttua Porvoon matkan tapahtumiin ja hyökyttää yhdessä tuo av-mamma?

Ihan kauheat seuraukset Porvoon matkalta, minusta meidän pitäisi yhteisvastuullisesti puuttua asiaan, muita?

Siis ettäkö säälistä tuota nuorta miestä kohtaan ehdotat, että saimaan matkalla hyökytämme sen av-mamman Porvoon reissun tapahtumista?

Se mikä tapahtui Porvoossa jää porvooseen eikä sitä saimaassa enää muistella = ja humala ei ole mikään puolustus, prkle!

Siis enemmän kuin halukkaasti tuo poikani minun sänkyyni tuli, olkoonkin että seuraavana päivänä koitto luistaa vastuutaan ja kauhusta kirkuen palasi inttiin!!

Ja minäkö olen nyt muka huono äiti ja ihminen, vain koska olin selvinpäin ja pojan laitoin vastuuta kantamaan?

Niiiiin, että jos asiaa ajattelee näin niin turhaanhan tuo poika valittaa!

Voi voi voi, oi ei, oi voi...

Eikö kukaan muu oikeasti sano nyt tähän mitään, oi voi = Porvoon reissun kauheat seuraukset tulevat hyvin surullisella tavalla ilmi, kun koko viestiketjun lukee:(

Voi ei, oi voi voi, ei oi..

Eikai me tätä nyt tähän jätetä, eihän?

Jos matkalla saimaaseen yhdessä yritetään keskustella tätä Porvoon matkan traumaa kaikkien siihen osallisten kesken?

Voi voi, ei oi kauheaa on nyt kyllä, voi ei sanon minä..

Vierailija
1319/5012 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lihoi ulos vain viikko sitten ostetusta ja silloin liian isosta norppayöasustaan, apua miehestäni on tulossa pullervo!!

Vierailija
1320/5012 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkevä av-mamma:( kirjoitti:

Mies lihoi ulos vain viikko sitten ostetusta ja silloin liian isosta norppayöasustaan, apua miehestäni on tulossa pullervo!!

Voi oi oi voi ei voi olla ainoa kelle näin on käynyt. Itsellä oli jo melkein samanlainen ongelma, kun en tarpeeksi isoa kokoa löytänyt. Mutta, mutta: ilmaiseksi tässä ja nyt jaan ja lupaan kaikille tarvitseville neuvon:

Ratkotaan saumat! Itse ostin Norppayöasukangasta, että olisin voinut ommella kaistaleet saumoihin, mutta kun on niin kiire ollut kaikkien virtuaalikyynelten kuivaamisessa... eikun virtuaalisessa kyynelten kuivaamisessa ja isävainaan puuvillaisen nenäliinan pesussa, niin: saumat auki aion reissuun lähteä. Hyväkin niin, kun reissussa huippuraikkaat Hannibal-pihvit ja muut herkkuakin herkummat ruoat... aaaahhh!

Ohimennen tässä kuivaan sinunkin kyyneleesi, ole hyvä.

Nyt kyllä alkaa jänskättää, kun matka niiiin lähellä. Muistakaa kaikki: suut suppuun, kun lähtööäivä koittaa! Salassapitovelvollisuus!. Voidaan alkaa silloin suunnitella seuraavaa Av- palstan lukijamatkaa Raumanmereeseen! Oi ne pitsit! Vautsi vau miten upeva reissu siitäkin tulee siirrettävän naisluolan kanssa. Avaan ketjun, kunhan tässä kiireiltäni kerkiän (kieritän, kirjoitti ensin tuo hupsu päällesyöttö, hah hah)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi