Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
4041/5012 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vähän pelottaa kotiinlähtö. Meillä on ollut niin hauskaa täällä yhdessä. Olen ollut onnellinen matkalla. Kotona minua odottaa vain tyhjä koti ja yksinäisyys ja tietenkin palstailu. Mutta silti minulla on ankea olo jo nyt. Onko muilla samaa? Onko meillä terapeuttia mukana?

Sama täällä, muakaan ei kotona oota kukaan :( Oispa ollu mahtavaa viettää joulu yhdessä saimaassa... mutta ei auta kun väsy ja ellu meidät hylkäsi :( No otetaan vielä tästä illasta ilo  irti ja otetaan muutamat pubissa lohdutukseksi, viimeset karaoket myös tänään?!

Vierailija
4042/5012 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pubiin, kuohuviini ja shampanjasuihkit on PAKKO vetää viimeisen kerran!🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾 Ketään seuraksi karaokeen ja maistelemaan???🥂🥂🥂🥂 Ja biisi ideaa viimeiselle iltamme kunniaksi saimaassa laulettaisiinko hei vaikka vanhoja poikia viiksekkäitä????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4043/5012 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Foigaa6ghkl sellwih4gft sopi.iff, eggej5igff r. Menenne7nn ylhihh mm tees875se

Voi näitä kännipäisten vonkausrepla yrityksiä. Apua!

Muistetaan, että huomenna Hilma taas repii meidät väkisin ylös ja busseihin eli ei vedetä yli. Ei tänään övereitä. Toisaalta viimein ilta, eli pakkohan meidän ON oikeasti kiskoa viinaa. Otetaanko Tuisku mukaan 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻 ja karaokeen sen jälkeen vetämään yksi tämä reissuklassikko? eli tämä, mitä muut sanoo?

Vierailija
4044/5012 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttinainen palasi linjoille. Tilanne on se, että me lähdemme maanantaina kello 12 aamupäivällä. Hilma lupasi kiskoa porukan ylös, pitää vastineeksi kaikki ne ellun rahat. Eli ME KAIKKI LÄHDETÄÄN MAANANTAINA KELLO 12 KUN RAHAT LOPPUU JA EI OLE MATKANJÄRJESTÄJÄÄ, ITKUPILLIÄ EI OTETA, kuskeja informoitu.🤧🤧🤧 2 viimeistä bussia ovat ne, joihin saa anopit yms tuupata. Kassa ja hopis häipyi eli on vain kotimatka, eikä häämatka. heimo huima saa ajaa tuon reitin ns takaperin, osaa sen. Lähtiessä tehdään ne kunniatööttäykset kun hyvästellään saimaa.🤧🤧🤧

Eli tänä vuonna av bussit lähtevät menemään juhlallisesti peräperää heimo huiman ajamalla johtobussilla näin:

A) Ajamme hangosta rannikkoa pitkin ivaloon, pysähtyen matkalla oleviin kaupunkeihin/kuntiin noukkimaan niistä tulijat. Koukkaamme myös käsivarren kautta hakemaan sieltä tulijat.

B) Ivalosta ajamme keski-suomeen upeana letkajenkkana, pysähtyen joka kaupunkiin ja kuntaan. Monta mutkaa tulee matkaan, kun kaikki noukitaan kyytiin. Mutta heimo tietää taidokkaasti mitä tekee.

C) kierrettyämme keski-suomen noukimme tulijat, jotka ovat lähempänä rajan pintaa, ohitamme vielä kuitenkin saimaan = tosin sen ohittaessamme teemme kunnia tööttäykset koko bussiletka. Jatkamme hakemaan kaikki tulijat venäjän läheisyydestä. Esim taivalkoski ja kelloselkä jne...

D) Heimo tarkistaa vielä mistä mahdollisesti mutkitellen haemme viime hetken tulijoita, koukkaamme vielä ne kaupungit läpi ja ajamme uljaasti saimaan rantaan....

BUSSIREITTI NOSTETTU, KUSKEINA SAMAT VANHA KUIN ENNENKIN VAROKAA KAHTA VIIMEISTÄ BUSSIA LÄHDÖN AJAN KOHDAN PÄÄTÄTTE TE KERTOKAA SE HUOMENNA HEIMO HUIMALLE!!!!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierrailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matka biisi ehdotuksia? Entä mitä lauletaan pysähdyspaikoilla esim tupakkatauoilla, vessatauoilla ja syödessä?

Täällä on meille jo ihan valmis soittolista!

https://www.vauva.fi/keskustelu/4226618/biiseja-joiden-nimena-vain-nais…

Soittolista, virallinen!!

Täältä voi tarkistaa matkalla laulettavat. Voit myös harjoitella etukäteen... ETUKÄTEEN, onpas outo sanonta... käteen...???

Muistakaa: Hiljaisuus 22.00-7.00

Hiljaisuus 23.00-07.00 sopisi AV.n tyyliin paremmin.

Virallinen soitto/laululista! Harjoitelkaa ahkerasti

JA MUUTEN KUN HILMA ON KISKONUT KAIKKI VÄKISIN YLÖS MAANANTAINA JA OLEMME HILMAN RAAHAAMINA BUSSEISSA, NIIN MINÄ ALAN RENTOUTUA.🍺🍺🍺🍺🍺🍺 TOIVOTAAN, ETTÄ JOKU MUU HOITAA TIEDOITUS HOMMAT TAI ETTEI KOTIMATKA MENE AIVAN SEKOILUKSI. EI SINNE PORVOOSEEN ESIM KAI KOVIN MONI JÄÄNYT, ELI EIKÖHÄN SUURIN OSA PÄÄSTÄ KOTIIN JOSKUS.

T Se kilttinainen joka lupasi upata matkareitin, maanantain jälkeen alan vain Rentoutua heti bussissa.

Huomisen ohjelma upattu, lähtö kello 12.00 aamulla, älkää myöhästykö - Hilma raahaa meidät aamulla busseihin!

T kilttinainen

Vierailija
4045/5012 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vähän pelottaa kotiinlähtö. Meillä on ollut niin hauskaa täällä yhdessä. Olen ollut onnellinen matkalla. Kotona minua odottaa vain tyhjä koti ja yksinäisyys ja tietenkin palstailu. Mutta silti minulla on ankea olo jo nyt. Onko muilla samaa? Onko meillä terapeuttia mukana?

.

Olethan ilmoittanut itsesi jo seuraavalle av-matkalle? Raumaaseen? Helpottaa eroahdistus kummasti kun saa suunnitella 2022 reissua🤔🤔🤔

Vierailija
4046/5012 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisikö latino terapeutista av-mammoille? Missä se muuten viipyy, viimeisenä iltana voisi kyllä tanssittaa meitä oikein olan takaa 🥂

Vierailija
4047/5012 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan🍸

Vierailija
4048/5012 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🕯ensimmäinen adventti Hoosiaaaannna🎶🎶

Vierailija
4049/5012 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei lähde lapasesta, ei kun huomenna pitää selvitä busseihin. Pelottaa näes, että menen vahingossa tedin tai hannibalin bussiin🥺🥺

Vierailija
4050/5012 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan latinon bussiin!!

Vierailija
4051/5012 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Pubista saa🍕🍕🍕 tuleeks joku syömää mun kaa? Tääl on ainaski tonnikalapizzaa. Valkosipulilla. Nam

Vierailija
4052/5012 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä yönä juhlitaan niinkuin pitää:

Vierailija
4053/5012 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jees!

Vierailija
4054/5012 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dooriiiis, Doooris sä veit mun sydämeni...🎶🎶... onko Doris vielä hyvännäköinen???

🎶🎶🎶

.

Terveisin Doris

Vierailija
4055/5012 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilta Saimaalla, unhoitan muun...🎶🎵🎵🎶🎶🎵🎵

Vierailija
4056/5012 |
28.11.2021 |