Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
3841/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään ymmärrä onko toi Kassa itsepalvelukassa vai ihmiskassa? Kaikki kun on neutraalia ja oletettua nykyjään.

Moi, sori ku kest. Hopis tanssitti mua äske nii ett piti parta jo vessaa vastaan. Siis anna mä selitä. Munnimimerkki o vaa Varattu kassa, lopeti duunit ku menin kihloihi hopiksen kaa. Ette sillai oo sitt siinä tilanteessa, ett oisi duunissa Varattu kassa vaikka seurustele kato. Mä meni naimaan siis naimisiin hopikse kaa toissapäiväns. Niisk. Ja raskaudui hääyön, eli oon ny toist päivää raskaan. Niisk.

No, ny en voi sillai ryyppää eikä hopis kaa sitt tietty. Oo kyll lady domino ja laita se kurii, raippaki ja muut ei ehkä sillei niinku enää hävii ain. Onneks Ellu jätti ees piiki auk pubii, ku karkasi eile anopin kaa. Siis voiks kuvitell mite törkee teko? Niisk. Jäi jo sanattomaks ja o ihme. No mu faija o mukan kanssa, siihe saa koskee mutt ei hopiksee. Faija o komee ja hieno seuramies ja kaipaisi tanssittaja, kato vaikk mite komee o pubiss jo ku oottaa teit

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/06715ef9-a7ff-424c-b3f0-8e3ca7…

No mutt ny mu vanhoi duunikavereit o Ellu ja anopi peräss vaikk osa o muaki törkeempii ja se o paljo se. Hopis palass joo huudeill ja kysy mitä loppumatkall tehää ja kaua ollaa. Samaa mäki kysy? Ja mennääks me aamusi enää saunaa vai voisko Hilma tai joku niinkui hoitaa asiaa? Sori jos puhu liikaa, mull o siihe taipumusta, jaksaak joku vastaa dominoll?

No nyt meillähän on loistava syy mennä pubiin tänään, kun saatte hopiksen kanssa vauvan vai mitä muut sanoo?🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂

Matkaohjelmasta ei mitään tietoa, pitää varmaan pitää aivohiiri tänään Ja ottaa neuvoa antavia, siis me jotka ei olla raskauduttu?🤔🥂🥂🥂🥂🥂🥂 Ja hienoa, että palasitte hopiksen kanssa, mutta minäkin kysyn mitä tapahtuu huomenna ja kuka hitto ottaa loppumatkasta vastuun?🤔

HYSTEERISTÄ HUUTOITKUA KAIKILLE:

SIIS MITÄ VITTTUA NYT TAAS, KUKAAN EI KILISTÄ YHTÄÄN MITÄÄN!!! SE EI KÄY, EI JUMANKAUTA KÄY!!!!! TÄNÄ ILTANA ME TANSSITAAN TIPITII JA LETKAJENKKA JA PORUKKA ON VIHDOINKIN SELVINPÄIN KUN PALAATTE, TEILLÄ ON ONGELMA!!!! PÄÄSIN VASTA NYT TÄNNE, KUN TE SIAT TOIMITETTE MUT HUUMATTUNA JONKUN VITTTUA MICHAEL MEYERSI LUO, OLI LÄHELL ETTEI HENKI LÄHTENY!!!

JA SYYNÄ OLI VAA SE, ETTÄ MÄ HALUSI TANSSII TIPITII JA LETKAJENKKA KU MÄ OON NIITÄ VAA BUSSIMATKASTA OOTTANU!!! MÄ VOIN RUVETA MATKAJÄRKKÄRIKS, MUTT VAA SILLÄ EHDOLLA, ETTÄ TE DOKUT ETTE KUKAA ENÄÄ JUO, OOTTE KOKO REISSUN OLLU AIVA NAAMAT!! LISÄKS JOKA PÄIVÄ ME TANSSITAA SELVINPÄIN TIPITII JA LETKIS, MÄ OO NIITÄ VAA OOOTTANU!!

JA YKSIKI SEKOILU, NII MÄ EN JATKA TEIÄ JUOPPOJE HYYSÄYST, ELI OTATTEKS TÄN VAI KEKSITTEKÖ JOTAI MILLÄ PELASTAA MATKANNE?!!!! JOKAPÄIVÄ KUKAA EI JUO PISARAAKAA JA TANSSITAA TIPITII JA LETKISS??!!!!!! MITE ON, KU MÄ OO NIITÄ VAA OOTTANU, ELI PELASTATTEKO DOKUT MATKANNE VAI ONKS KENESTÄKÄÄ TEISTÄ DOKUISTA HOITAA HOMMAT!!!!??

JOKAPÄIVÄ SELVINPÄIN JA KUKAA EI OO NAAMAT, EI EES MAISTA SAATAANA ALKOHOLIA KUKAA!!!! LISÄKS JOKA PÄIVÄ TANSSITAA TIPITII JA LETKISS, MUUTE EN JATKA PÄIVÄÄKÄÄ TEIÄN PAIMENTAMISTA!!!! OTATTEKO TÄN VAI MEENKO PAIKALLISTEN KANS KERTOO TEIÄN ALKOHOLIONGELMASTA MYÖS LÄHIKYLII JA VÄRVÄÄMÄÄ LISÄÄ PELASTUSJOUKKOJA!! MITÄ SANOTTE SIAT OTTEKO MUTT JA KUKAA EI JUO MITÄÄ JA JOKAPÄIVÄ TANSSITAA TIPITII JA LETKISS!! VAI ONKS TEIST DOKAAJIST KUKAA SELLANE ETT PYSTYY HOITAA MUKANTÄN MATKA, EN USKO KUNOOTTE IHA SELKEESTI DOKUJA KAIKKI!!!!

-Nuori nainen odottaa itkien paikallisen aa kerhon tiloissa, että suostutaanko täysin ehdottomiin vaatimuksiin, joiden yksikin rikkominen saa hänet eroamaan vai lähdetäänkö heti värväämään av-ihmisille apujoukkoja kaikista kaikista lähikylistä heidän alkoholiongelmaansa

Ei ei ei. Tämäkin vielä. Minä en jaksa. En jaksa. Siis kuulitteko te, siis kuinka se KEHTASI? On sillä pokkaa, on sillä pokkaa.😰 Tehkää nyt joku jotain, siis tuohan piti olla hoideltu ja se on ainoa joka on suostunut hoitamaan tätä matkaa. Ei ei ei, siis se HUUSI meille ja nuo ehdot ja uhkailut.😰 tehkää nyt joku jotain, kai meillä on joku muu vaihtoehto oltava, ihan kuka vaan käy jo?😰 Ja kai pillittäjä hoidetaan, hoidetaanhan?😰

Vierailija
3842/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOPIS, PYSY HUUDEILL VOI OLL ETT ME LÄHETÄÄ LÄHIPÄIVIN VIETTÄÄ HÄÄMATKAA JA AUTTAA VANHOI DUUNIKAVEREIT NE SAATTAA TARVII JEESIÄ!!

Sori kaikill jos joudutaa hopikse kaa lähtee vetää täältä, mutt vanhat duunikaverit soitti just. Niide törkeys ei riitä ellu luo pääsyy. Ne saattaa tarttee apuun eli joudun ehk menee apuu. Tulee häämatka samall. Sori jos puhu liikaa, jaksaaks joku vastaa?

Me tullaa takas kyll jos joudutaa menee apuun, jos saadaan ellu ja anoppi takas tai jos o pakko luovuttaa. Ex duunikaverit pelkää jopa sellasta, Sori oikeest jos lähetää, mä ota ruoska ja kidutusvälineet mukaa sillo ja ilmota etänä pääseeks siihe wllu luo vai vai ei. Niisk.

Eikai kukaa suutu, vaikk vein hopikse reilt, raskaudui ja joudu ehkä lähtee se kaa? Ja SAAKO toi faija jäädä teiä seuraks jos joudutaa lähtee kostoretkell ellu ja anopi luo? Sori oikeest, tilanne epävarma. Palstaile etänä sitt, onnistuuko. Jaksaaks joku vastata vaikk puhu nii paljo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3843/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on av-mammoilla paha paikka siellä?😟

Sanoo kuka???

* kuiskaa: onks tääl taas viereisest ketjust joku vaklaaja? Vai kade???

Vierailija
3844/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

HOPIS, PYSY HUUDEILL VOI OLL ETT ME LÄHETÄÄ LÄHIPÄIVIN VIETTÄÄ HÄÄMATKAA JA AUTTAA VANHOI DUUNIKAVEREIT NE SAATTAA TARVII JEESIÄ!!

Sori kaikill jos joudutaa hopikse kaa lähtee vetää täältä, mutt vanhat duunikaverit soitti just. Niide törkeys ei riitä ellu luo pääsyy. Ne saattaa tarttee apuun eli joudun ehk menee apuu. Tulee häämatka samall. Sori jos puhu liikaa, jaksaaks joku vastaa?

Me tullaa takas kyll jos joudutaa menee apuun, jos saadaan ellu ja anoppi takas tai jos o pakko luovuttaa. Ex duunikaverit pelkää jopa sellasta, Sori oikeest jos lähetää, mä ota ruoska ja kidutusvälineet mukaa sillo ja ilmota etänä pääseeks siihe wllu luo vai vai ei. Niisk.

Eikai kukaa suutu, vaikk vein hopikse reilt, raskaudui ja joudu ehkä lähtee se kaa? Ja SAAKO toi faija jäädä teiä seuraks jos joudutaa lähtee kostoretkell ellu ja anopi luo? Sori oikeest, tilanne epävarma. Palstaile etänä sitt, onnistuuko. Jaksaaks joku vastata vaikk puhu nii paljo?

Siis meinaatteko tekin ehkä lähteä? Eikö oikeasti törkeiden kassojen törkeys riitä ellun ja väsyväsyn luo pääsyyn?🤔 Räytyybolla paha paikka.😵 Ja tietenkin isäsi saa jäädä tänne, vai mitä muut sanoo sillähän riittänee vientiä? Kai te tulette hopiksen kanssa edes takaisin, ollut sen verran liikuttava matka teidän kanssa?☹

Vierailija
3845/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo kuka???

Nää seinäthän vuotaa sitten se on joku paikallinen. Ei välitetä, tänään pubiin.🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Vierailija
3846/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo kuka???

Nää seinäthän vuotaa sitten se on joku paikallinen. Ei välitetä, tänään pubiin.🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Jo täs janottaaki.🍺tänk gaad its fraidei

Vierailija
3847/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jakaa taas muuten aa-kerhon lehtiä ulkona, en jaksa. Mitä tehdään paikallisille? Ihan kuin tässä ei olisi ongelmia jo riittävästi, huoh.

Vierailija
3848/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun baaritiskillä näin🍸

Vierailija
3849/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heimo Huima tässä. Olen johtoauton kuljettaja. Evp.

Ehdotan että seuraavaa:

Laitan autopilotin päälle. Paluumatka sujuu sovitusti.

Matkaohjelmaan tai lähtöpäivään en puutu.

Paluupäivän päättää vaimoni: jouluksi kotiin tai ei hyvä heilu!

Vierailija
3850/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOPIS, PYSY HUUDEILL, ME LÄHETÄÄ KU TUUT!

Sori kaikill. Ex-duunikaverit soitti, ne tarvii mua eli dominoo heti apuu. Sori, ettehän vihaa meitt?

Eli ellu luo pääsyy o mahotont, dominoo tarvitaan. O samall mu ja hopikse häämatka. Palstaillaa etänä siihe asti ett saadaa anoppi ja ellu palaa tai kostettuu. Niisk. Mä e ois ikinä uskonu ett mutt jätetään näi.

Istu pubiss ja lähe heti ku hopis tulee huudeill, se läht ostaa jotai kukkii tai jotai. Vaa pari kysymyst. SAADAAKS MÄ JA HOPIS palata takas, vaikka homma menis perseellee? SAAKO FAIJA JÄÄDÄ TEIÄ KAA? Ja onko KELLÄÄ RÖYHKEITÄ IDEOITA, mite ellu luo pääsee?

Istun pubiss juomass limuu, lähetää heti ku hopiss tulee huudeill. Dominoo tarvitaa. Jaksaaks joku vastata, palstaile etänä mite hommat sujuu ellu ja anopi takas haussa.

Vierailija
3851/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta kriisikokous pubissa?

Jotenkin taas kerran en tiedä missä olen. Tai siis missä naisluola on. Tuli pimeä. Voisiko joku laittaa pubin🔛kyltin palamaan. Tiedän että ootte siellä kuitenkin. Suunnistan sitten sitä kohti🔜

Vierailija
3852/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Sori kaikill. Ex-duunikaverit soitti, ne tarvii mua eli dominoo heti apuu. Sori, ettehän vihaa meitt?

Eli ellu luo pääsyy o mahotont, dominoo tarvitaan. O samall mu ja hopikse häämatka. Palstaillaa etänä siihe asti ett saadaa anoppi ja ellu palaa tai kostettuu. Niisk. Mä e ois ikinä uskonu ett mutt jätetään näi.

Istu pubiss ja lähe heti ku hopis tulee huudeill, se läht ostaa jotai kukkii tai jotai. Vaa pari kysymyst. SAADAAKS MÄ JA HOPIS palata takas, vaikka homma menis perseellee? SAAKO FAIJA JÄÄDÄ TEIÄ KAA? Ja onko KELLÄÄ RÖYHKEITÄ IDEOITA, mite ellu luo pääsee?

Istun pubiss juomass limuu, lähetää heti ku hopiss tulee huudeill. Dominoo tarvitaa. Jaksaaks joku vastata, palstaile etänä mite hommat sujuu ellu ja anopi takas haussa.

Tulen sinulle seuraksi baaritiskille. Olen sitä mieltä, että isäsi saa jäädä, vai mitä muut sanoo? Ja sopii minulle sopii kyllä, että tulette takaisin vaikka ette pääsisi ellun ja väsyn luo. Sopiiko muillekin?

iIdeoita ellun luo pääsyyn, nyt kysyit pahan. Keksiikö kukaan mitään?

Vierailija
3853/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Hei kassa. Ei haittaa et puhut pal. Selvänä siitä saa jotain tolkkuakin. Toki tuutte takas. Jos ehitte. Toki isi saa jäädä. Kiva heppu.

Ihanku sun massu olis vähän kasvanu🤰. Toin sulle👟. Voi ku ootte söpö pari. Siis kenkäpari.

Vierailija
3854/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta kriisikokous pubissa?

Jotenkin taas kerran en tiedä missä olen. Tai siis missä naisluola on. Tuli pimeä. Voisiko joku laittaa pubin🔛kyltin palamaan. Tiedän että ootte siellä kuitenkin. Suunnistan sitten sitä kohti🔜

En minä tiedä, tästä matkasta on tullut ihan painajainen kun ellu ja väsy lähti.😭 Kukaan tässä enää tiedä mistään mitään hitto soikoon. Päästäänkö me kotiin ja mitä tehdään huomenna.😭 Wi, meinasin olla selvinpäin tänään, mutta pakko se on alkaa ottamaa.😭🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Vierailija
3855/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🆘️🆘️🆘️🆘️KRIISIKOKOUS KLO 18.00.

ELLEI MUUTA PÄÄTÖSTÄ SAADA AIKAAN. KOTIMATKA ALKAA MA.AAMU. SAMAA REITTIÄ KUN TULTIINKIN. KÄÄNTEISESTI.

JOS SAADAAN UUSI JOHTAJA. HÄN PÄÄTTÄÄ JATKON (ELLUN PIIKKI VUODEN LOPPUUN AUKI!!!???)

Vierailija
3856/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSIVALKOISISSAAN PALASI KUKKAKIMPUN KANSSA PAIKALLE TAPAAMAAN VARATTUABKASSAA! MISSÄ OLET, ISÄSI SANOI ETTÄ SINULLE TULI KIIREPAKKAAMAAN LAUKUJA HÄÄMATKALLEMME! TULETKO HETI TOSIAAN LUOKSENI KUNNSEIRAILER PALSTAA T ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSIVALKOISISSAAN!

Vierailija
3857/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaisin tuosta viereisestä ketjusta vuotaen: Raumaaseen on ehdotus/ilmottautumiskirja avattu. Ettette tule kovin suuria vieroitusoireita kokemaan tämän reissun (joskus) päättyessä.

.

Ja ne loikkarit, ketkä jäävät vapaaehtoisesti tänne. Jättäkää A-₩ passinne sille kuljettajalle ketä teidät toi tänne. Ja jätetyt siat: älkää edes yrittäkö paluumatkalle kyytiin. Muut bussit täynnä, kahdessa viimeisessä on vielä hyvää tilaa...

Vierailija
3858/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

Hei kassa. Ei haittaa et puhut pal. Selvänä siitä saa jotain tolkkuakin. Toki tuutte takas. Jos ehitte. Toki isi saa jäädä. Kiva heppu.

Ihanku sun massu olis vähän kasvanu🤰. Toin sulle👟. Voi ku ootte söpö pari. Siis kenkäpari.

Sori oikeest ku lähetää ny ku hopis o taas huudeill. Ja kiitti hei lahjoist ja puhee kehumisest. Ja kiitti ku faija saa teistä jäädä ja ette vihaa mua tai hopist. Mutt ei hätää, hopiksell o sukulaisii mutt sori ku vei teiä hopiksen ja raskaudui sill.

Joo ehk vähä maha kasvanut, e tiiä. Onks kellää ideoit mite domino pääsee ex-duunikavereide kaa Ellu luo? Koitetaa hakee Ellu ja anoppi takas, mutt vaikeeta o ku osa duunikavereit o muaki röyhkeempii? Lähe ny hopiksen kaa häämatkalle ja hakee anoppii ja elluu takas.

Jos ei tosiaa onnaa, palataa hopiksen kaa tänne kattoo mikä meininki. Älkää oikeest vihatko mua, ku vei teiä hopikse. Mä palstalle etänä se mitä ehi, ku Koitetaa päästä Ellu luo. Jäti faija teiä luo, ettei jää paha mieli, ku vei hopikse, mutt domino oo. Mutt kiitti kaikille, ny lähe hopikse kaa lentokeltäll sedä kyydissä, IDEOITA HEI mite päästä Ellu luo käy lukemassa ja kerro mite sujuu. Sori oikeest ku vei hopikse, mutt faija jää tänne kato tuoll se jo laittautuu teill

https://www.seiska.fi/Uutiset/Nuoresta-kihlatustaan-eronnut-romutransu-…

Vierailija
3859/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heikko miesaines pyrkii lähellesi, mitä teet?

Vierailija
3860/5012 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSIVALKOISISSAAN PALASI KUKKAKIMPUN KANSSA PAIKALLE TAPAAMAAN VARATTUABKASSAA! MISSÄ OLET, ISÄSI SANOI ETTÄ SINULLE TULI KIIREPAKKAAMAAN LAUKUJA HÄÄMATKALLEMME! TULETKO HETI TOSIAAN LUOKSENI KUNNSEIRAILER PALSTAA T ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSIVALKOISISSAAN!

Autoo ny heti, sua o otettu huudeille! haen sutt sielt ja lähetää juoksee sedä autoll, meill o kiire. Me mennää ny lentokentälle kiireest ettei myöhästytä. Ny o kiire, älä kysy. Häämatka ja tehtävä hakee Ellu ja sydämet mutsis tänne tai ainaki koittaa! Sai raipat ja muut jutut mukaa. Ny juostaa autoll setä saa ajaa ylinopeutt ett ehitää lentokeltäll

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi