Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi, me palattii faija, hopiksen ja sedä kaa kaikki. Ny kävi nii, ett ne o mu anoppis ja Ellu menny ilmeisesti johonki Ellu järkkäämää turvapaikkaha ulkomaill. Onneks pari ja vähä useempiki vanha duunikaveri o useemmanki palveluksen mull velkaa, ne läht perää ja hoitaa asiaa. Tavall tai toisella, jos tajuutte ett anoppis ja Ellu joko palaa niinku tai sitt käy huonommi, oikeest.
No, mä ku oo raskautettunn ny toist päivää, nii tultii tänne venaa jos saatais jäädä hopiksen ja faija kaa. Faija makso kansa sillo se oma matkan enne häitt. Eli mitä sanotte SAADAAKS ME JÄÄDÄ vai vihaatteks meitt kaikkii ny? Mähä laita hopikse kurii selvinpäiki vaikk oo dominoh no te tiiätte mu heikkous ja sillee.
Ja vanhoi duunikavereitt anopins ja Ellu peräss, ne ei tuu selvii siitt, vaa huonosthi käy. Mutt saaks tänne jäädä, jos matka jatkuu ku oo raskaanki ja selvinpäin, mutt rupee dominoks. Vai ettekai koit kostaa meill kaikille. Sori oikeest toi mitä anoppis teki Ellu kaa. Niisk.
En ois koskaa uskon, ett siis jonku anoppi voi tehä jotai tollas. Siis kelatkaa oikeest, se jätti teiät ja mut ja hopiksens häide jälkeisenä päivän vaikk oli nii innoissaan häist ja heti ku niide jälkee raskaudui. Siis mite voi joku anoppi olla noi törkee, mä jäi jo sanottomaks. Niisk.
Mutt saadaaks me jäädä ilma kostamist, tääll o aika kylmä oottaa tääl auto luon. Ja vanhat duunikavereit ettii elluu ja anoppini eli Homma hoituu. Tavall tai toisella, jos tajuutte mitä tarkoita, osa niist o muaki törkeempii. Mutt saadaaks me jäädä ilma kostoo vai joudutaaks lähtee, tääll auto luona on kylmä venee niisk. Ja seuraa palstaa hopis, meiä kohtalosta päätetää ny!
Tervetuloa takaisin. Jos uitte oikein kovaa niin saatatte saada sukelluslaivan kiinni ja pääsette mukaan Viipuriiseen. Muuten tavataan illalla pubissa 🍺🍺🍺
Moi, missasi viestin ku kirjoti uutt! Ihanaa, me mennää oottaa faija, hopiksen ja mun kaa pubii. oikeest siis saadaan jäädä:) hopikseen ei sitt muut koske, mä pistän se kurii mähä on domihoh. Mutt faija o loisto seuramies, sen kaa saa tanssii kaikki seki heti piristy! HOPIS LINJOILLE JA PUBII NYT MÄ HALUU TANSSII TÄN VAIKK OON RASKAUTTU ELI SELVINPÄI LOPPUMATKA OLLAAN MUTT OLLAA SELVINKI PÄI HOPIKSE KAA LOISTO SEURAA, MÄ RAKSTA TEITT KU SAADAA JÄÄDÄ HOPIKSE JA FAIJA KAA, NIISK!
ARVON AV-IHMISET, ÄLKÄÄ PELÄSTYKÖ! ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSIVALKOISISSAAN PALASI PALASI PUBIIN TAPAAMAAN RASKAANA OLEVAA VAIMOAAN ELI VARATTUA KASSAA! LOHDUTIN SIIS ISÄSÄÄSI ULKONA! JA KOSKA LASKETTUUN ON 10 KUUKAUTTA ON HYVÄ ETTÄ SETÄSI ASUU LÄHELLÄ! VOISIKO JOKU, KERTOA, TÄMÄN MATKAN LOPPUOHJELMAT HOPEAKETULLE JA HÄNEN VAIMOLLEEN ELI VARATTULLE KASSALLE? PALUUTANNE ODOTELLASSA SOITAN PUBISSA VARATTULLE KASSALLA SEURAAVAN KAPPALEEN JA SITTEN ME TANSSIMME T ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSIVALKOISISSAAN
No nii, ny me vedetää tää hopis ja illall ja jo aiemmi laita sutt kurii raipall, sitt lopuks tyydytä taas. Kyll tiiät, ett pysy huudeill. Onneks setä asuu lähell nii ei oo riski, ettei päästäis saimaast pois. Noi paikalliset ku vainoo meitt jostai syystä, e tajuu e vaa tajuu. Mutt musa ja tanssi vaihtuu ny seuraavaks näihi
Varattu kassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään ymmärrä onko toi Kassa itsepalvelukassa vai ihmiskassa? Kaikki kun on neutraalia ja oletettua nykyjään.
Moi, sori ku kest. Hopis tanssitti mua äske nii ett piti parta jo vessaa vastaan. Siis anna mä selitä. Munnimimerkki o vaa Varattu kassa, lopeti duunit ku menin kihloihi hopiksen kaa. Ette sillai oo sitt siinä tilanteessa, ett oisi duunissa Varattu kassa vaikka seurustele kato. Mä meni naimaan siis naimisiin hopikse kaa toissapäiväns. Niisk. Ja raskaudui hääyön, eli oon ny toist päivää raskaan. Niisk.
No, ny en voi sillai ryyppää eikä hopis kaa sitt tietty. Oo kyll lady domino ja laita se kurii, raippaki ja muut ei ehkä sillei niinku enää hävii ain. Onneks Ellu jätti ees piiki auk pubii, ku karkasi eile anopin kaa. Siis voiks kuvitell mite törkee teko? Niisk. Jäi jo sanattomaks ja o ihme. No mu faija o mukan kanssa, siihe saa koskee mutt ei hopiksee. Faija o komee ja hieno seuramies ja kaipaisi tanssittaja, kato vaikk mite komee o pubiss jo ku oottaa teit
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/06715ef9-a7ff-424c-b3f0-8e3ca7…
No mutt ny mu vanhoi duunikavereit o Ellu ja anopi peräss vaikk osa o muaki törkeempii ja se o paljo se. Hopis palass joo huudeill ja kysy mitä loppumatkall tehää ja kaua ollaa. Samaa mäki kysy? Ja mennääks me aamusi enää saunaa vai voisko Hilma tai joku niinkui hoitaa asiaa? Sori jos puhu liikaa, mull o siihe taipumusta, jaksaak joku vastaa dominoll?
No nyt meillähän on loistava syy mennä pubiin tänään, kun saatte hopiksen kanssa vauvan vai mitä muut sanoo?🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Matkaohjelmasta ei mitään tietoa, pitää varmaan pitää aivohiiri tänään Ja ottaa neuvoa antavia, siis me jotka ei olla raskauduttu?🤔🥂🥂🥂🥂🥂🥂 Ja hienoa, että palasitte hopiksen kanssa, mutta minäkin kysyn mitä tapahtuu huomenna ja kuka hitto ottaa loppumatkasta vastuun?🤔
No voi ei voi voi eivoi olla totta.. ⁉️⁉️⁉️🌊🌊🌊🌬🌊🌊❄💧🌬🌬
Kuin blondeil vaa voi käyä näin??? Kun en kertakaikkiaan osannu päättää. Lähdenkö sukellusveneellä vai jäänkö pubii. Ni oon täs puolivälis🌬🌊🌊🌊❓❓❓
Toivottavasti pääsen paluumatkalle kyytii. Siis ne kun palaa Putinist. Ni ottas mut mukaa Saimaaseesee.
Ku blondin on vaa joskus niin vaikee päättää. Ite. Et olikos mul mutta?
Joopa joo kirjoitti:
Kuin blondeil vaa voi käyä näin??? Kun en kertakaikkiaan osannu päättää. Lähdenkö sukellusveneellä vai jäänkö pubii. Ni oon täs puolivälis🌬🌊🌊🌊❓❓❓Toivottavasti pääsen paluumatkalle kyytii. Siis ne kun palaa Putinist. Ni ottas mut mukaa Saimaaseesee.
Minäkin olen täällä jossain, hei nyt näin sinut tule tänne! Ei ehkä jäädytä jos lämmitetään toisiamme. Ottakaa paluumatkalla meidät mukaan! Jäädytään tänne eli pelastakaa meidät. Vai soitetaanko miikkulaiselle, mikä sen numero on? Tietääkö kukaan? Ja mitä matkaohjelmiin tulee, niin on yksi asia, mitä kaipaan ehdottomasti.
Ne vaan TÄYTYY päättää etukäteen illalla näkyviin, niinkuin väsähtyny teki. Siis ettei kukaan myöhästy tai sekoile näin niinkuin me. Kuka oikeasti alkaa nyt ottaa vastuuta meidän matkasta? Meidän on pakko saada joku, joka hoitaa väsähtäneen työt. Muuten tää menee aivan sekoiluksi. Kuka hitto soikoon haluaa ottaa vastuuta? Siis eikö joku nyt voi ruveta suunnitteleen ohjelmia jo illalla etukäteen ja pistää ne näkyviin? Siis kai nyt joku pystyy siihen, edes joku? Ihan kuka vain?
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo kirjoitti:
Kuin blondeil vaa voi käyä näin??? Kun en kertakaikkiaan osannu päättää. Lähdenkö sukellusveneellä vai jäänkö pubii. Ni oon täs puolivälis🌬🌊🌊🌊❓❓❓Toivottavasti pääsen paluumatkalle kyytii. Siis ne kun palaa Putinist. Ni ottas mut mukaa Saimaaseesee.
Minäkin olen täällä jossain, hei nyt näin sinut tule tänne! Ei ehkä jäädytä jos lämmitetään toisiamme. Ottakaa paluumatkalla meidät mukaan! Jäädytään tänne eli pelastakaa meidät. Vai soitetaanko miikkulaiselle, mikä sen numero on? Tietääkö kukaan? Ja mitä matkaohjelmiin tulee, niin on yksi asia, mitä kaipaan ehdottomasti.
Ne vaan TÄYTYY päättää etukäteen illalla näkyviin, niinkuin väsähtyny teki. Siis ettei kukaan myöhästy tai sekoile näin niinkuin me. Kuka oikeasti alkaa nyt ottaa vastuuta meidän matkasta? Meidän on pakko saada joku, joka hoitaa väsähtäneen työt. Muuten tää menee aivan sekoiluksi. Kuka hitto soikoon haluaa ottaa vastuuta? Siis eikö joku nyt voi ruveta suunnitteleen ohjelmia jo illalla etukäteen ja pistää ne näkyviin? Siis kai nyt joku pystyy siihen, edes joku? Ihan kuka vain?
Onneks on meillä norppayöasut. Ei palele.
Onko vapaaehtoisia matkaoppaita luotsaamaan loppumatkaa? Mitään ei tietoa taida olla bailabailoista? Voisko luotettavaakin luotettavampi Heimo Huima hoitaa virkaa, ellei muita?
Ps. Kävin siivoamassa koristeet naisluolan salongista, siellä oli muutamia📴📴📴, 📷📷📷, 💉💉💉, 🗝🗝🗝, 🎗🎗🎗ja⛸⛸. Noutakaa omanne välinevarastosta!
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään ymmärrä onko toi Kassa itsepalvelukassa vai ihmiskassa? Kaikki kun on neutraalia ja oletettua nykyjään.
Moi, sori ku kest. Hopis tanssitti mua äske nii ett piti parta jo vessaa vastaan. Siis anna mä selitä. Munnimimerkki o vaa Varattu kassa, lopeti duunit ku menin kihloihi hopiksen kaa. Ette sillai oo sitt siinä tilanteessa, ett oisi duunissa Varattu kassa vaikka seurustele kato. Mä meni naimaan siis naimisiin hopikse kaa toissapäiväns. Niisk. Ja raskaudui hääyön, eli oon ny toist päivää raskaan. Niisk.
No, ny en voi sillai ryyppää eikä hopis kaa sitt tietty. Oo kyll lady domino ja laita se kurii, raippaki ja muut ei ehkä sillei niinku enää hävii ain. Onneks Ellu jätti ees piiki auk pubii, ku karkasi eile anopin kaa. Siis voiks kuvitell mite törkee teko? Niisk. Jäi jo sanattomaks ja o ihme. No mu faija o mukan kanssa, siihe saa koskee mutt ei hopiksee. Faija o komee ja hieno seuramies ja kaipaisi tanssittaja, kato vaikk mite komee o pubiss jo ku oottaa teit
No mutt ny mu vanhoi duunikavereit o Ellu ja anopi peräss vaikk osa o muaki törkeempii ja se o paljo se. Hopis palass joo huudeill ja kysy mitä loppumatkall tehää ja kaua ollaa. Samaa mäki kysy? Ja mennääks me aamusi enää saunaa vai voisko Hilma tai joku niinkui hoitaa asiaa? Sori jos puhu liikaa, mull o siihe taipumusta, jaksaak joku vastaa dominoll?
No nyt meillähän on loistava syy mennä pubiin tänään, kun saatte hopiksen kanssa vauvan vai mitä muut sanoo?🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Matkaohjelmasta ei mitään tietoa, pitää varmaan pitää aivohiiri tänään Ja ottaa neuvoa antavia, siis me jotka ei olla raskauduttu?🤔🥂🥂🥂🥂🥂🥂 Ja hienoa, että palasitte hopiksen kanssa, mutta minäkin kysyn mitä tapahtuu huomenna ja kuka hitto ottaa loppumatkasta vastuun?🤔
HYSTEERISTÄ HUUTOITKUA KAIKILLE:
SIIS MITÄ VITTTUA NYT TAAS, KUKAAN EI KILISTÄ YHTÄÄN MITÄÄN!!! SE EI KÄY, EI JUMANKAUTA KÄY!!!!! TÄNÄ ILTANA ME TANSSITAAN TIPITII JA LETKAJENKKA JA PORUKKA ON VIHDOINKIN SELVINPÄIN KUN PALAATTE, TEILLÄ ON ONGELMA!!!! PÄÄSIN VASTA NYT TÄNNE, KUN TE SIAT TOIMITETTE MUT HUUMATTUNA JONKUN VITTTUA MICHAEL MEYERSI LUO, OLI LÄHELL ETTEI HENKI LÄHTENY!!!
JA SYYNÄ OLI VAA SE, ETTÄ MÄ HALUSI TANSSII TIPITII JA LETKAJENKKA KU MÄ OON NIITÄ VAA BUSSIMATKASTA OOTTANU!!! MÄ VOIN RUVETA MATKAJÄRKKÄRIKS, MUTT VAA SILLÄ EHDOLLA, ETTÄ TE DOKUT ETTE KUKAA ENÄÄ JUO, OOTTE KOKO REISSUN OLLU AIVA NAAMAT!! LISÄKS JOKA PÄIVÄ ME TANSSITAA SELVINPÄIN TIPITII JA LETKIS, MÄ OO NIITÄ VAA OOOTTANU!!
JA YKSIKI SEKOILU, NII MÄ EN JATKA TEIÄ JUOPPOJE HYYSÄYST, ELI OTATTEKS TÄN VAI KEKSITTEKÖ JOTAI MILLÄ PELASTAA MATKANNE?!!!! JOKAPÄIVÄ KUKAA EI JUO PISARAAKAA JA TANSSITAA TIPITII JA LETKISS??!!!!!! MITE ON, KU MÄ OO NIITÄ VAA OOTTANU, ELI PELASTATTEKO DOKUT MATKANNE VAI ONKS KENESTÄKÄÄ TEISTÄ DOKUISTA HOITAA HOMMAT!!!!??
JOKAPÄIVÄ SELVINPÄIN JA KUKAA EI OO NAAMAT, EI EES MAISTA SAATAANA ALKOHOLIA KUKAA!!!! LISÄKS JOKA PÄIVÄ TANSSITAA TIPITII JA LETKISS, MUUTE EN JATKA PÄIVÄÄKÄÄ TEIÄN PAIMENTAMISTA!!!! OTATTEKO TÄN VAI MEENKO PAIKALLISTEN KANS KERTOO TEIÄN ALKOHOLIONGELMASTA MYÖS LÄHIKYLII JA VÄRVÄÄMÄÄ LISÄÄ PELASTUSJOUKKOJA!! MITÄ SANOTTE SIAT OTTEKO MUTT JA KUKAA EI JUO MITÄÄ JA JOKAPÄIVÄ TANSSITAA TIPITII JA LETKISS!! VAI ONKS TEIST DOKAAJIST KUKAA SELLANE ETT PYSTYY HOITAA MUKANTÄN MATKA, EN USKO KUNOOTTE IHA SELKEESTI DOKUJA KAIKKI!!!!
-Nuori nainen odottaa itkien paikallisen aa kerhon tiloissa, että suostutaanko täysin ehdottomiin vaatimuksiin, joiden yksikin rikkominen saa hänet eroamaan vai lähdetäänkö heti värväämään av-ihmisille apujoukkoja kaikista kaikista lähikylistä heidän alkoholiongelmaansa
Puutarhuri kirjoitti:
Onko vapaaehtoisia matkaoppaita luotsaamaan loppumatkaa? Mitään ei tietoa taida olla bailabailoista? Voisko luotettavaakin luotettavampi Heimo Huima hoitaa virkaa, ellei muita?
Ps. Kävin siivoamassa koristeet naisluolan salongista, siellä oli muutamia📴📴📴, 📷📷📷, 💉💉💉, 🗝🗝🗝, 🎗🎗🎗ja⛸⛸. Noutakaa omanne välinevarastosta!
Hienoa, sinä se jaksat kai kilistään ja maistellaan myös sille tänään kanssa siis sen lisäksi että hopis saa (luoja) kassansa kaa vauvan?🥃🥃🥃🥃 ja ajatelkaa miten monta päivää me syödään noita hääkakkuja, kiireesti etteivät mene piloille. Toivon mukaan ei liikaa lihota, mutta pakkohan ne on syödä ennenkuin pilaantuu, on liian hyvää.🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰☕☕☕☕☕☕
Kummasti toi myötätuuli auttaa. Vaikka Saimaaseesee on jäässä. Uimataidoton blondikin pääsi rantaan. Tuu perässä sinä yks. Polskuta enemmän ni päästää pikemmin pubii. Kuuma toti. Nam. Jos ehitää otttaa kuivaa päälle. Ni ok. Ketä vaa. 🍵🍵🍵🍷🍷🍷🥃🥃🥃->>>🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkaohjelmasta ei mitään tietoa, pitää varmaan pitää aivohiiri tänään Ja ottaa neuvoa antavia, siis me jotka ei olla raskauduttu?🤔🥂🥂🥂🥂🥂🥂 Ja hienoa, että palasitte hopiksen kanssa, mutta minäkin kysyn mitä tapahtuu huomenna ja kuka hitto ottaa loppumatkasta vastuun?🤔HYSTEERISTÄ HUUTOITKUA KAIKILLE:
SIIS MITÄ VITTTUA NYT TAAS, KUKAAN EI KILISTÄ YHTÄÄN MITÄÄN!!! SE EI KÄY, EI JUMANKAUTA KÄY!!!!! TÄNÄ ILTANA ME TANSSITAAN TIPITII JA LETKAJENKKA JA PORUKKA ON VIHDOINKIN SELVINPÄIN KUN PALAATTE, TEILLÄ ON ONGELMA!!!! PÄÄSIN VASTA NYT TÄNNE, KUN TE SIAT TOIMITETTE MUT HUUMATTUNA JONKUN VITTTUA MICHAEL MEYERSI LUO, OLI LÄHELL ETTEI HENKI LÄHTENY!!!
JA SYYNÄ OLI VAA SE, ETTÄ MÄ HALUSI TANSSII TIPITII JA LETKAJENKKA KU MÄ OON NIITÄ VAA BUSSIMATKASTA OOTTANU!!! MÄ VOIN RUVETA MATKAJÄRKKÄRIKS, MUTT VAA SILLÄ EHDOLLA, ETTÄ TE DOKUT ETTE KUKAA ENÄÄ JUO, OOTTE KOKO REISSUN OLLU AIVA NAAMAT!! LISÄKS JOKA PÄIVÄ ME TANSSITAA SELVINPÄIN TIPITII JA LETKIS, MÄ OO NIITÄ VAA OOOTTANU!!
JA YKSIKI SEKOILU, NII MÄ EN JATKA TEIÄ JUOPPOJE HYYSÄYST, ELI OTATTEKS TÄN VAI KEKSITTEKÖ JOTAI MILLÄ PELASTAA MATKANNE?!!!! JOKAPÄIVÄ KUKAA EI JUO PISARAAKAA JA TANSSITAA TIPITII JA LETKISS??!!!!!! MITE ON, KU MÄ OO NIITÄ VAA OOTTANU, ELI PELASTATTEKO DOKUT MATKANNE VAI ONKS KENESTÄKÄÄ TEISTÄ DOKUISTA HOITAA HOMMAT!!!!??
JOKAPÄIVÄ SELVINPÄIN JA KUKAA EI OO NAAMAT, EI EES MAISTA SAATAANA ALKOHOLIA KUKAA!!!! LISÄKS JOKA PÄIVÄ TANSSITAA TIPITII JA LETKISS, MUUTE EN JATKA PÄIVÄÄKÄÄ TEIÄN PAIMENTAMISTA!!!! OTATTEKO TÄN VAI MEENKO PAIKALLISTEN KANS KERTOO TEIÄN ALKOHOLIONGELMASTA MYÖS LÄHIKYLII JA VÄRVÄÄMÄÄ LISÄÄ PELASTUSJOUKKOJA!! MITÄ SANOTTE SIAT OTTEKO MUTT JA KUKAA EI JUO MITÄÄ JA JOKAPÄIVÄ TANSSITAA TIPITII JA LETKISS!! VAI ONKS TEIST DOKAAJIST KUKAA SELLANE ETT PYSTYY HOITAA MUKANTÄN MATKA, EN USKO KUNOOTTE IHA SELKEESTI DOKUJA KAIKKI!!!!
-Nuori nainen odottaa itkien paikallisen aa kerhon tiloissa, että suostutaanko täysin ehdottomiin vaatimuksiin, joiden yksikin rikkominen saa hänet eroamaan vai lähdetäänkö heti värväämään av-ihmisille apujoukkoja kaikista kaikista lähikylistä heidän alkoholiongelmaansa
Kuiskaa:
Siis nyt ei, minä en jaksa. Kuulitteko te, mitä kaikkea se sanoi ja huusi meille.😭 Siis tuonhan piti olla jo kuollut, oikeasti eikö meillä ole KETÄÄN muuta ehdolla, tuohan oisi pahempi matka järjestä kuin moderaattori vai mitä muut sanoo!? 😭 Mitä tehdään pillittäjälle ja onko KETÄÄN muuta, joka alkaa hoitamaan matkan asioita?😭 Minä en jaksa, minä en kestä tämä ei voi jatkua, apua! 😱😭😭😭
Poropeukalo? kirjoitti:
Matkan loppuvaihe on vaiheessa. Ymmärtäisin että tämän päiväinen sukeellusvene siirsi tämän päivän ohjelman huomiseen.... tai ei siis vene siirtänyt. Mut siis. Eniveis. Huomenna on siis eilisen ohjelma. Tai siis oikeasti tän päivän.
Mut tänään varmaan tulee päätöksiä su ohjelmasta:
a) kuka matkanjohtaja, jos matka jatkuu?
b) mikä su ohjelma, jos matka jatkuu
c) palataanko kotiin?
d) onko itkupilli kissa vai alibin toimittaja
e) kinkataanko tänään?
f) oliko mulla muuta?
Onko oikeasti ketään (kuiskaa väliin: pillitäjä ei mene jatkoon, kai kaikki ovat samaa mieltä?) joka hoitaa nämä asiat? Ketään vapaaehtoista? Ihan kuka vain melkein? Olen se, joka juuri pääsi uimalla takaisin pois matkareitin varrelta. Ja ehdotin, että matkaohjelmat TÄYTYY vaan nostaa illalla ylös että jokainen ne näkee, ettei mene sekoiluksi. Oikeasti, onko ketään joka pystyy luotsaamaan meitä loppumatkan? Melkein kuka vain jo käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkaohjelmasta ei mitään tietoa, pitää varmaan pitää aivohiiri tänään Ja ottaa neuvoa antavia, siis me jotka ei olla raskauduttu?🤔🥂🥂🥂🥂🥂🥂 Ja hienoa, että palasitte hopiksen kanssa, mutta minäkin kysyn mitä tapahtuu huomenna ja kuka hitto ottaa loppumatkasta vastuun?🤔HYSTEERISTÄ HUUTOITKUA KAIKILLE:
Kuiskaa:
Siis nyt ei, minä en jaksa. Kuulitteko te, mitä kaikkea se sanoi ja huusi meille.😭 Siis tuonhan piti olla jo kuollut, oikeasti eikö meillä ole KETÄÄN muuta ehdolla, tuohan oisi pahempi matka järjestä kuin moderaattori vai mitä muut sanoo!? 😭 Mitä tehdään pillittäjälle ja onko KETÄÄN muuta, joka alkaa hoitamaan matkan asioita?😭 Minä en jaksa, minä en kestä tämä ei voi jatkua, apua! 😱😭😭😭
Minuakin pelottaa, mitä me oikeasti tehdään? kenelläkään ideoita? Ja mitä siis huomenna tehdään? Koska kotiin? Ketään joka oikeasti osaa vastata?
Siis miten ellu ja se väsynyt vaan saattoi häipyä? Joku tarvitaan tilalle, onneksi edes piikki jäi auki hilman pubiin. Se on tämän kaiken keskellä ainoa hyvä asia nyt:(
Aiemmin joku ehdotti et olis päivä jolloin ei tehdä mitään, paitsi 🍸🍺🍷🍸🍺🍷. Olisko huomenna se päivä? 🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Moi vaa taas, mä sitä mieti ett kai me mennää pubii tänää? Jolleki juhlii? Ite en juo eikä hopis kaa ku oo raskaan. Mutt huomenn ehitää nähä hopiksen kaa se aamupalapöytä, ei juma e oo ikinä sitä nähny, oo kuullut vaa juttui. Onks se oikeest olemass? Täytyy pakosta kattoo se.
Faija jää pubii oottaa, se lupas ett vie kaikkii haluaavii tanssii Latino lisäks. Mu entisii duunikavereit siis soitti äske. Ellu ja anoppi o siell Ellu luonn ulkomaill. Ellu o matka jäljiltä huonossa hapessa kuulemma. No siell o aikase tarkka toi vartioint, mutt ne o nii törkeitt ett ne jotai kuulemm meinaa keksii. Viell eivät tiiä ett mitä, mutt jotai.
No mennääks pubii tänää kuitenkis vaikka e ite juo hopiksen kaa? Ja mite tää reissu jatkuu niinku? Mä oo aika hyvä sille eksyy ja hukkaa itteni, mutt onneks setä asuu toss lähellä, ei oo vaaraa ett myöhästyiss kotimatkalt. Mutt mitä siis huomenn? Ja tänää? Sori ku kysele tai puhu liikaa, me vedetää viell tää pubiss hopiksen kaa enne ku mennää hetkeks leikkii ruoskall ja niillä, pakko taas laittaa kurii toi tä jälkee. Siis ku mulla o se raippa ja käsiraudat ja muu kama taas vaihteeks talless
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin joku ehdotti et olis päivä jolloin ei tehdä mitään, paitsi 🍸🍺🍷🍸🍺🍷. Olisko huomenna se päivä? 🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Se vattujen vatun matka järkkärin oli ellun kanssa suunnitellut ennen pakoaan meille huomiseksi (tai täksi päiväksi, mutta me mentiinkin tähän sukellusvene reissuun ja siirrettiin tämän päivän ohjelma huomiseen) vain saunan yhdeltä ja aivohiiren mitä tehdään.🤔😭😭😭 Mielipiteitä, pitäisikö tänään ja huomenna suunnitella siis kilistelyn voimin mitä me tehdään nyt?🤔😭😭🤧🤧🍺🍺🍺🍺🍺
Vierailija kirjoitti:
HUOMISEN OHJELMANUMEROT JOITA SIIRRYMME TEKEMÄÄN NAISLUOLAAN:
KLO 13.00:
Vanha tuttu ihana savusauna, poreamme ja avanto jätin teille ihmevoiteitani ja ohjeet niiden tekoon.
Klo 16.00
AIVOHIIRI KOTIINPALUUN AJAN KOHDASTA JA SIITÄ KUKA ON MATKANJÄRJESTÄJÄ JOS JÄÄTTE!!!
HOI VARATTU KASSA JA POIKANI HOPEAKETTU NYT KUULOLLE!!!
MINÄ RAKASTAN TEITÄ KUMPAAKIN, JÄTIN VARATULLE KASSALLE JA SINULLE RUNSAASTI RAHAA JA OHJEITA ESIM RASKAUSAJAN HOITOON!!!!
NYT KUITENKIN VAIKKA OLEN YLI KAIKEN LIIKUTTUNUT, NIIN TAJUSIMME ELLIÖUN KANSSA, ETTÄ OLEN ANOPPI JA EN KOSKAAN NÄE LAPSENLASTANI JOS EMME LÄHDE HETI!!!!
JOUYÖTUISIN KAHTEEN VIIMEISEEN BUSSIIN, ELI KOSKA TAHDON NÄHDÄ LAPSENLAPSEN PAKENEMME ELLUN KANSSA KUIN SE YKSI MATKUSTAJA ELI ONNI BUSSILLA!!!
ANTEEKSI, PAKKORAKO PÄÄTTÄKÄÄ HUOMENNA JÄÄTTEKÖ SINNE KAIKKI JA KUKA HOITAA OHJELMAT VAI PALAATTEKO HETI KOTIIIN, OLEMME ELLUN KANSSA JO KAUKANA KOTIMATKALLA!!!
T:yksi entinen matkanjärjestäjä, joka pakeni ellun kanssa jotta ehtii nähdä lapsen lapsensa, ellun piikki on kaikille auki niin kauan kuin olette saimaassa!!!
Varattu kassa kirjoitti:
Moi vaa taas, mä sitä mieti ett kai me mennää pubii tänää? Jolleki juhlii? Ite en juo eikä hopis kaa ku oo raskaan. Mutt huomenn ehitää nähä hopiksen kaa se aamupalapöytä, ei juma e oo ikinä sitä nähny, oo kuullut vaa juttui. Onks se oikeest olemass? Täytyy pakosta kattoo se.
Faija jää pubii oottaa, se lupas ett vie kaikkii haluaavii tanssii Latino lisäks. Mu entisii duunikavereit siis soitti äske. Ellu ja anoppi o siell Ellu luonn ulkomaill. Ellu o matka jäljiltä huonossa hapessa kuulemma. No siell o aikase tarkka toi vartioint, mutt ne o nii törkeitt ett ne jotai kuulemm meinaa keksii. Viell eivät tiiä ett mitä, mutt jotai.
No mennääks pubii tänää kuitenkis vaikka e ite juo hopiksen kaa? Ja mite tää reissu jatkuu niinku? Mä oo aika hyvä sille eksyy ja hukkaa itteni, mutt onneks setä asuu toss lähellä, ei oo vaaraa ett myöhästyiss kotimatkalt. Mutt mitä siis huomenn? Ja tänää? Sori ku kysele tai puhu liikaa, me vedetää viell tää pubiss hopiksen kaa enne ku mennää hetkeks leikkii ruoskall ja niillä, pakko taas laittaa kurii toi tä jälkee. Siis ku mulla o se raippa ja käsiraudat ja muu kama taas vaihteeks talless
Huomisesta ei tiedetä vielä mitään, itta suunnitellaan sitä tänään pubissa. Toivon mukaan ne siun työkaverit saavat ellun ja matkanjohtajan takaisin. Ja EI KYLLÄ SÄÄLITÄ ellun kunto yhtään. Miettikää nyt kaikki mitä kaikkea ne kaksi joivatkaan ihan kaksin käsin tällä matkalla.🥸🥸🥸
Nyt on av-mammoilla paha paikka siellä?😟
Varattu kassa kirjoitti:
ALISTETTU HOPEAKETTU PALASI PALSTALLE VARATUN KASSAN KANSSA, VEDÄN SINULLE TÄMÄN JA SITTEN TANSSIMME SEUTAAVAN KAPPALEEN JA TANSSINNKYLLÄ IHAN MITÄ VAIN SINÄ VARATTU KASSA IKINÄ HALUAT KYSEESSÄHÄN ON TIETENKIN ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSIVALKOISISSAAN
Vierailija kirjoitti:
Nyt on av-mammoilla paha paikka siellä?😟
Ei enää. Järkytyksestä selvitty ja sukellusvene on ahdas, mutta tunnelmallinen. Päästiin oikein ulkomaille! Illalla vähän 🍷🍷🍷 niin kaikki on paremmin kuin hyvin. Luotan muihin av-mammoihin, että aivoriihessä löytyy uusi johtaja. Joku joka ei karkaa. Sitä paitsi sukellusvene on niin ahdas, että pääsin latinon viereen. Hän tuoksuu hyvälle 🥰
Matkan loppuvaihe on vaiheessa. Ymmärtäisin että tämän päiväinen sukeellusvene siirsi tämän päivän ohjelman huomiseen.... tai ei siis vene siirtänyt. Mut siis. Eniveis. Huomenna on siis eilisen ohjelma. Tai siis oikeasti tän päivän.
Mut tänään varmaan tulee päätöksiä su ohjelmasta:
a) kuka matkanjohtaja, jos matka jatkuu?
b) mikä su ohjelma, jos matka jatkuu
c) palataanko kotiin?
d) onko itkupilli kissa vai alibin toimittaja
e) kinkataanko tänään?
f) oliko mulla muuta?