Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Arvon av-ihmiset, älkää pelästykö, tämä vonkausrepla koskee vain VARATTUA KASSAA!! JOKO TULET NAISLUOLASTA ULOS, JOTTA VOISIN PITÄÄ SINUSTA HUOLTA? JA LASKETTUUN AIKAANHAN EI OLE EDES KUIN NOIN KYMMENEN KUUKAUTTA, KUN SINUT EILEN RASKAAKSI LAITTELIN??!! VARATTU KASSA, HUOLENPITOANI TARVITSET!! TÄNÄÄN LAULAN SINULLE KANSSASI SELVINPÄIN SEURAAVAN KAUNIIN KAPPALEEN JA SINUT TÄHÄN TANSSIIN VIEN, T VARATULLE KASSALLE ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSIVALKOISISSAAN!!!!
Mä oo ny runojutuss, mutt totta munass tanssi su kaa sen jälkee. Ny o raippaki talless ja pysyy. Niisk. No nähää ku pääse täältä ja tänä iltana ei mee ees muist. Vai ehitää aamupalapöytähä mist oo vaa kuullu juttui. En tiiä onks se ees iha oikeest olemass. Mutt voi sitä bailaa selvinpäi ja ehtii leikkii enemmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu kassa kirjoitti:
Moi oon sille eloss taas toi vesi litrakaupalla juotuna ja mehu autto. Sanoi ihmevoiteet. Näytä jo ihmiset. Sori oikeest ku vein hopiksen teilt, ny mu pitää juost sen luo. Niisk, mä kuole tähä liikutuksen ja sillee. Mä oon raskautettu ja naimisissa hopiksen toimest, voitteks uskoo? Vuosie unelma toteutu, niisk.
Ny mä lähre kertoo tän uutiset sille, niisk. Onks kukaan muute nähny teippaa hevosill? Se niinku katos taas, ett jos joku löytää nii vinkatkaa. Ja sori oikeest jos eile mokattii, mutt ny en enää juo ku oo raskautettu. Mutt mä ala sellaseks lady dominoks ett ette uskoiskaa, ett kyll mä tekemistä keksi. Niisk mite sitä voikaa olla onnellinen.
Mä lähe ny kertoo hopiksell ett se raskautti mutt viime yön, oi onnea. Ja sori ku vein sen teilt, mutt me saadaa vauvaki ja mä sillee rakasta teit kaikkii. Ny mu pitää lähtee kertoo tää ilouutinen hopiksell. Faija muute kuuli toho saunan terallis jo vahingoss se. Siis kattokaa oikeest tonne päi mihi osota kuinka ilosen näköseks se menkää ja sitt heti puhelimessa soittaa sukuu läpi
https://www.kaleva.fi/kavelen-niin-kuin-kavelen-sipsutelkoot-muut-sanoo…
Mee ny kertoo hopiksell ja me tanssitaa ja kuunnella nääki, palaa myöhemmin niisk siihe runojuttuu itkee onnest. Siis tätähä mä oo vuosia unelmoinu niisk
Saat tietenkin anteeksi varatu kassa hopiksen kanssa ja mehän suorastaan rakastetaan kyllä teitä, tuotte niin paljon iloakin meidän muiden matkaajien elämään ja aivan mielettömästi onnea sinulle ja hopikselle.❤😂
Raippaa ei ole näkynyt mutta nyt olen kyllä teidän vuoksi onnesta aivan liikuttunut hyvä ettei henki äsken liikutuksesta lähtenyt.😂❤
Siis isäsikin niiin onnellisen näköinen tuolla terassilla, että en kestä tätä liikutusta vaan lensi loiventavat lauteille.❤😂😂😂
Siis onnesta vain itken, tulkaa joku äkkiä nenäliinan kanssa auttamaan ennen kuin nämä onnenkyyleet vielä tappaa minut.😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣❤❤❤❤❤
Kai me muut tänään kilistelään tällekin pubissa hei, vaikka hopis eintaida juoda ilman kassaa kun tuntuu olevan melko tussunalla?❤😂😂😂😂😂😂
Siis tottakai me mennään tänään hilman pubiin kilistämään tälle. Sofikoituneesti. Nyt ei pysty auttamaan ketään kyynelten pyyhinnässä. Ei vain pysty. Kävi näes minulle sillä lailla, että lensi äsken omatkin sauna🍺🍺🍺 lauteille, kun aloin onnesta ja liikutuksesta itkemään onnen kyyneliä. Onnea kassa ja hopis
Ja tänään on kyllä pakko mennä pubiin ei tätä suurta onnen liikutusta edes kestä selvänä vai mitä muut sanoo?😂😂😂😂😂😂HYSTEERISTÄ HUUTOITKUA KAIKILLE:
SIIS MITÄ ABSURDIA HELLVETTIÄ TÄÄLLÄ TAAS PUHUTAA?? AIOTTE SIAT RYYPPÄÄMÄÄN MENNÄ, TEILLÄ LÄHTEE LAPASESTA TÄMÄ DOKAAMINEN JUOPOT!!! MEINATTIIN PAIKALLISEN AA-KERHON KANSSA TULLA TEITÄ JO AIEMMIN AUTTAMAAN, MUTTA EDESSÄ AJANEEN HIRVIMETSÄSTÄJIE AUTO RÄJÄHTI!!!!
POLIISIN MUKAA SYY OLI TEIÄN, SIAT JA DOKUT, TÄNÄÄN EI KILISTELLÄ VAA TANSSITAA TIPITII JA LETKIS, KU MÄ OON KOKO MATKAN NIITÄ VAA OOTTANU!!! NYT PAIKALLISTEN AA-IHMISTEN KANSSA MENEN LEVITTÄMÄÄ SANOMAA TEIÄN ALKOHOLI ONGELMASTA, VITTTTU KU PITÄÄ JOKA VITTTUJEN PÄIVÄ KEKSIÄ SYY KILISTÄÄ JA SIITÄHÄ LÄHTEE!!! ETEKKS TE NÄE, ETTÄ ON ONGELMA, EI OLE KERTAAKAA TANSSITTU TIPITIITÄ JA LETKISTÄ JA MÄ OO NIITÄ VAA OOTTANU!!
PYYDETÄÄN KAIKKIA PAIKALLISIA, JOTKA SUOSTUU NIIN MUKAA AUTTAMAA AA-TOIMINNA LENTOLEHTISTE JAKAMISESSA TEILLE!!! ON SE NY VITTTTU ETTÄ PORUKKA ON JOKA PÄIVÄ NII NAAMAT ETTEI VOI KAHTA TANSSIA VETÄÄ, JUOPOT!!!! MÄ OO BUSSISTA LÄHTIE VAA TIPITIITÄ JA LETKISTÄ OOTTANUT, TÄNÄ ILTANA TE ETTE TEE TAAS TÄTÄ MULLE!!!
-Nuori nainen lähtee itkien autokyydillä värväämään paikallisia ihmisiä puhumaan matkalaisille alkoholin käyttö vaaroista nyt kun poliisi purki jo pommit teiltä
Ei minä en jaksa. En vain jaksa. Kuka lähtee mukaan poistamaan pillittäjän tältä matkalta? Siis minä en jaksa, en vain jaksa! Ei, tuo saa häipyä tänään, siis että se kehtaakin, kuulitteko?
***Kuiskaa: Minä en jaksa, en vain jaksa. Onko ketään joka lähtee kaveriksi eliminoimaan pillittäjä lopullisesti? Onko ideoita miten, tuolla tuntuu olevan loputon määrä elämiä? Jahka tuosta päästään lopullisesti, niin että me illalla juhlitaan sitä!
***Kuiskaa: Olen mukana, tietäisiköhän ted ja Hannibal tai joku muu matkalainen ketään, jota voitaisiin pyytää apuun? Joku jolla on taipumusta saada ihmisiä katoamaan siis? Kai nyt jollekin joku muukin tulee mieleen kuin Hannibal ja ted joka auttaisi?
Tuota, minulla on erään Michael Myers nimisen miehen numero ja huima voisi ehkä hakea hänet? Toisaalta Michael on sen verran villitapaus, että oisi ehkä parempi jos joku itkijä viedään mieluummin hänen luokseen. Ihan vain tutustumaan siis, tiedän kyllä osoitteenkin. Sopisiko tämä?
Kuiskaa: Onhan tämä hoidettu, onhan?
On. Heimo huima laatikkoleukainen lentäjämme soitti äsken, että itkupilli on toimitettu hra myersin hellään huomaan. Jääden sinne pysyvästi.
Mennäänkö hilman pubiin tänään, ehkä latino tulee myös?🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍻🍻
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö hilman pubiin tänään, ehkä latino tulee myös?🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍻🍻
Hmm, tänään on torstai.🤔 Mitä mieltä muut ovat, jaksetaanko me tänäänkin lähteä pubiin jos otetaan sitten sofikoituneen hienostuneesti? 🤔🍺🍺🍺
Siis tottakai me mennään pubiin tänään, ihan vaikka sen kunniaksi että varattu kassa ja hopis saa vauvan! Siinähän sitä on jo syytä kerrakseen
NONIIN KAIKKI, ALETAAN PIAN LÄHTEÄ KOKKIKOULUUN PÄIN VAIKKA OLI IHANA RUNONLAUSUNTAA JA HEMMOTTELUHETKI!
KLO 18.00:
Gordon Ramsay opettaa kokkikoulussa miten tehdään itse norppavanus, jauhenlihamakaroonilaatikko ja makaronin keitinvesi oikeappisesti.
Joku toivoi tätä ohjelmanumeroa joitakin päiviä sitten, en löytänyt lainausyöta mutta huomenna teemme tämän kokkikouluasian.
= Juo onnesta itkien trokin sekoituksia...
Laitan myöhemmin huomisen ohjelmanunrot ja erään ilmoitus asian ennen sitä seuraavaksi..
T: yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Siis tottakai me mennään pubiin tänään, ihan vaikka sen kunniaksi että varattu kassa ja hopis saa vauvan! Siinähän sitä on jo syytä kerrakseen
Oisitko ikinä uskonut, että tämä päivä nähdään av-matkalla että hopis menee naimisiin ja saa vauvan?😮 Siis tällehän täytyy alkaa kilistämään tänään, mutta ei vedetä yli. Otetaan vain pari. 🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
LAITAN KOKKIKOULUN JÄLKEEN HUOMISEN OHJELMANUMEROT!
JA SITTEN OISI TÄLLÄINEN PIENI ILMOITUSASIA MINULLA JA ELLULLA:
Meillä on ollut hyvin ihanaa kaikilla, lapsukaiset...
=Itkee liikutustaan..
olemme nauttineet yhdessä ja sain jopa poikani naimisiin ja miniän ja se on kaikki ollut melkoisen liikuttavaa, mutta myös raskasta tällä pitkällä matkallamme eli mietimme ellun kanssa, että aletaan suunnitella huomenna kotimatkaa pikkuhiljaa..
=Itkee väsymystään ja steressiään...
Myös paikalliset ovat alkaneet suhtautua kuulemma väkeemme jopa vihamielisestikin ja ohjelmanumeroita ei ole enää paljoa jäljellä vaan kaikki on lähes koluttu, kaikki!
=Itkee uupumustaan, anoppina olokin ottaa jo nyt jotenkin voimille ja kaikkien paimentaminen ja ohjelmanumeroiden repiminen..
Eli vaikka matka on ollut aivan ihana niin voisimmeko joskus sopia, milloin lähdetään kotiin eli lähipäivinä vai viikonlopun jälkeen vai koska?
=Itkee liikutustaan..
Meillähän on se retkikin raumanmereeseen vielä eli meidän täytyy joskus lapsi pienet oikeasti jopa lähteä saimaasta poiskin..
=Itkee liikutustaan ja väsymystään
Eli sopiihan teille, että aletaan huomenna pitää aivohiirtä ja yhdessä miettiä kotimatkan ajankohtaa eli kauanko viivymme täällä, sillä onhan meillä vielä pitkä bussimatkakin edessä...
T: yksi enää vain puoliksi yhtä väsynyt matkanjärjestäjä
Hyvin tuon Ramsey kokkaa. Niin paljon oppii tässä.
***Kuiskaa: Siis aletaanko me huomenna tosissaan suunnitella kotimatkaa?
(Ex-)Vt matkanjärjestäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki, nyt on lähtöä selvitetty.
Vielä lähdön ajankohta on epäselvää, kun uusia tulijoita tulee oviata ja ikkunoista, mutta reitti on selvillä....
Eli tänä vuonna (ajankohta ilmoitetaan myöhemmin) av bussit lähtevät menemään juhlallisesti peräperää heimo huiman ajamalla johtobussilla näin:
A) Ajamme hangosta rannikkoa pitkin ivaloon, pysähtyen matkalla oleviin kaupunkeihin/kuntiin noukkimaan niistä tulijat. Koukkaamme myös käsivarren kautta hakemaan sieltä tulijat.
B) Ivalosta ajamme keski-suomeen upeana letkajenkkana, pysähtyen joka kaupunkiin ja kuntaan. Monta mutkaa tulee matkaan, kun kaikki noukitaan kyytiin. Mutta heimo tietää taidokkaasti mitä tekee.
C) kierrettyämme keski-suomen noukimme tulijat, jotka ovat lähempänä rajan pintaa, ohitamme vielä kuitenkin saimaan = tosin sen ohittaessamme teemme kunnia tööttäykset koko bussiletka. Jatkamme hakemaan kaikki tulijat venäjän läheisyydestä. Esim taivalkoski ja kelloselkä jne...
D) Heimo tarkistaa vielä mistä mahdollisesti mutkitellen haemme viime hetken tulijoita, koukkaamme vielä ne kaupungit läpi ja ajamme uljaasti saimaan rantaan....
BUSSIREITTI NOSTETTU, KUSKEINA SAMAT VANHA KUIN ENNENKIN VAROKAA KAHTA VIIMEISTÄ BUSSIA LÄHDÖN AJAN KOHDAN PÄÄTÄTTE TE KERTOKAA SE HUOMENNA HEIMO HUIMALLE!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierrailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matka biisi ehdotuksia? Entä mitä lauletaan pysähdyspaikoilla esim tupakkatauoilla, vessatauoilla ja syödessä?
Täällä on meille jo ihan valmis soittolista!
https://www.vauva.fi/keskustelu/4226618/biiseja-joiden-nimena-vain-nais…Soittolista, virallinen!!
Täältä voi tarkistaa matkalla laulettavat. Voit myös harjoitella etukäteen... ETUKÄTEEN, onpas outo sanonta... käteen...???
Muistakaa: Hiljaisuus 22.00-7.00
Hiljaisuus 23.00-07.00 sopisi AV.n tyyliin paremmin.
Virallinen soitto/laululista! Harjoitelkaa ahkerasti
MYÖS VIRALLINEN BIILISTA NOSTETTU!!
NOSTETTU HUOMISTA AIVOHIIRTÄ VARTEN VANHA BUSSIREITTI JA BIISILISTA ETÄNÄ
T: TEIDÄN ENTINEN MATKANJÄRJESTÄJÄ JA ELLU!!!
HUOMISEN OHJELMANUMEROT JOITA SIIRRYMME TEKEMÄÄN NAISLUOLAAN:
KLO 13.00:
Vanha tuttu ihana savusauna, poreamme ja avanto jätin teille ihmevoiteitani ja ohjeet niiden tekoon.
Klo 16.00
AIVOHIIRI KOTIINPALUUN AJAN KOHDASTA JA SIITÄ KUKA ON MATKANJÄRJESTÄJÄ JOS JÄÄTTE!!!
HOI VARATTU KASSA JA POIKANI HOPEAKETTU NYT KUULOLLE!!!
MINÄ RAKASTAN TEITÄ KUMPAAKIN, JÄTIN VARATULLE KASSALLE JA SINULLE RUNSAASTI RAHAA JA OHJEITA ESIM RASKAUSAJAN HOITOON!!!!
NYT KUITENKIN VAIKKA OLEN YLI KAIKEN LIIKUTTUNUT, NIIN TAJUSIMME ELLIÖUN KANSSA, ETTÄ OLEN ANOPPI JA EN KOSKAAN NÄE LAPSENLASTANI JOS EMME LÄHDE HETI!!!!
JOUYÖTUISIN KAHTEEN VIIMEISEEN BUSSIIN, ELI KOSKA TAHDON NÄHDÄ LAPSENLAPSEN PAKENEMME ELLUN KANSSA KUIN SE YKSI MATKUSTAJA ELI ONNI BUSSILLA!!!
ANTEEKSI, PAKKORAKO PÄÄTTÄKÄÄ HUOMENNA JÄÄTTEKÖ SINNE KAIKKI JA KUKA HOITAA OHJELMAT VAI PALAATTEKO HETI KOTIIIN, OLEMME ELLUN KANSSA JO KAUKANA KOTIMATKALLA!!!
T:yksi entinen matkanjärjestäjä, joka pakeni ellun kanssa jotta ehtii nähdä lapsen lapsensa, ellun piikki on kaikille auki niin kauan kuin olette saimaassa!!!
Siis äkkiä pois sieltä ramseyn luota, matkanjärkkäri jätti ellun kaa meidät kaikki.😭
Mitä me nyt tehdään, äkkiä lukemaan viestit nuo viestit kaikki?😰 Lähetääks me sitten huomenna vai mitä vattua tehdään, nyt itkettää ja pelottaa!😰😰
Ei vattujen vattu, sanokaa joku lähetäänkö kaikki vaan himaan?😢 Vai jatkaako joku muu järkkärin hommissa, jos piikki on auki?😢 Siis Ellu ja väsy jätti meidät Saimaasee, ne oikeesti vaan jätti meiät?😭 Äkkiä joku sanomaan, mitä me tehdään, minnuu pelottaa nyt😭
Vierailija kirjoitti:
Siis mehän ei olla vielä edes suunniteltukaan kotiinpaluuta. Paikallisia alkuasukaita emme pelkää, ne päinvastoin pelkäävät meitä. Eli matka ei todellakaan ole ihan heti päättymässä, vai mitä muut sanovat?
Ei tarvita lähteä kotiin lähiaikoina sillä pikaposti toi tänään minulle sen ostamani överin joulukalenterin jonka naapurini pyynnöstäni lähetti tänne. Voidaan olla vaikka Jouluun asti! Muutenkin koska teen etätyötä niin kukaan työpaikalla ei huomaa poissaoloani.
Pubiin jokanen nyt saakeli!!! Meidän pitää oikeesti päättää kuka ottaa nyt vastuun kaikesta jos jäädää? Hätäkous pubissa heti, ett kuka pitää kaiken pystyssä vai lähetääks himaa jo tänää!? Siis ne kaksi vaan jätti meidät, kuin jonkin sika lauman.😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧
HOPIS, NY LINJOILL HETI KU KUULET TÄ!!! Sun mutsis jätti meiät kaikki av-matkaajat ku mikäkin sika. Ja mä en oo sill tehny mitää muuta ku hyvää. Sori oikeest, ette kai vihaa mua tai hopisht? Saadaaks me jäädä teiä kaa vai lähdenkö dominona jäljittää anoppii ja Elluu?
Sen mä vaa sano, ett jos mun ruoskan etee joutuu nii o väärässä paikass. Mitä te haluutte ett mä ja Hopis tehää? Saaks teiän kaa jäädä vai lähetääks me tapattaa noi siat? Siis ny vast ymmärrä, miks anoppei vihataa nii. Siis voitteko uskoo, ett se siis vaa pakeni häide jälkeisenä päivänä, ku mikäki sika?
Sitä enne oli nii saakeli ymmärtävää, nii ymmärtävää ja vauvasta iloitsi ja kaikkee. Sitt tää. Mä en käsitä, en vaa käsitä. Siis mite se saatto tehä meill näi? Mull asuu yks setä täss lähellä, voidaan mennä sen kyydillä jäljittää ja tapattaa noi, jos haluutte? Hopiksest ei siihe oo, mutt must on. Oo sellane domina ett oksat pois. Sori, oikeest. Mä en ois koskaa uskonut, ett jonku anoppi voi tehä jotai tälläst. HOPIS LINJOILLE TAKAS!
Soiti jo sedälle, se voi tulla hakee meiät jos ette haluu meitt enää tänne, lähe hopiksen kaa ettii Elluu ja anoppii joka o aiva törkee. Siis toi oli törkeempi veto ku yheltäkää vanhat duunikaverilt mikää temppu koskaa. Ekaa kertaa elämässä oo aiva sanato, ja mä oo nähny sellasii törkeyksii ettette uskois. Niisk.
Varattu kassa kirjoitti:
HOPIS, NY LINJOILL HETI KU KUULET TÄ!!! Sun mutsis jätti meiät kaikki av-matkaajat ku mikäkin sika. Ja mä en oo sill tehny mitää muuta ku hyvää. Sori oikeest, ette kai vihaa mua tai hopisht? Saadaaks me jäädä teiä kaa vai lähdenkö dominona jäljittää anoppii ja Elluu?
Sen mä vaa sano, ett jos mun ruoskan etee joutuu nii o väärässä paikass. Mitä te haluutte ett mä ja Hopis tehää? Saaks teiän kaa jäädä vai lähetääks me tapattaa noi siat? Siis ny vast ymmärrä, miks anoppei vihataa nii. Siis voitteko uskoo, ett se siis vaa pakeni häide jälkeisenä päivänä, ku mikäki sika?
Sitä enne oli nii saakeli ymmärtävää, nii ymmärtävää ja vauvasta iloitsi ja kaikkee. Sitt tää. Mä en käsitä, en vaa käsitä. Siis mite se saatto tehä meill näi? Mull asuu yks setä täss lähellä, voidaan mennä sen kyydillä jäljittää ja tapattaa noi, jos haluutte? Hopiksest ei siihe oo, mutt must on. Oo sellane domina ett oksat pois. Sori, oikeest. Mä en ois koskaa uskonut, ett jonku anoppi voi tehä jotai tälläst. HOPIS LINJOILLE TAKAS!
Soiti jo sedälle, se voi tulla hakee meiät jos ette haluu meitt enää tänne, lähe hopiksen kaa ettii Elluu ja anoppii joka o aiva törkee. Siis toi oli törkeempi veto ku yheltäkää vanhat duunikaverilt mikää temppu koskaa. Ekaa kertaa elämässä oo aiva sanato, ja mä oo nähny sellasii törkeyksii ettette uskois. Niisk.
ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN SAAPUI VASTA NYT KATSOMAAN PALSTAA! MITÄ SINÄ VARATTU KASSA HALUAT ETTÄ TEEMME? VARATTU KASSA SINÄ SAAT PÄÄTTÄÄ, ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN SEURAA TILANNETTA JA TOTTELEE VARATTUA KASSAA! TÄMÄ EI OLE IKÄVÄ KYLLÄ ENSIMMÄINEN KERTA, KUN ÄITI JÄTTI MINUT MUTTA VARATTU KASSA SAAT PÄÄTTÄÄ MITÄ ME TEEMME T ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!
Varattu kassa kirjoitti:
Varattu kassa ja hopis. Me ei syytetä teitä, mutta ellu ja väsy pakeni teidän takia. Menkää nyt hakeen ne takasin tai kostakaa. Ne jätti av-ihmiset KUIN ME OLTAISIIN SIKOJA!😰😰😰 Menkää perää, ota vanhoja ttökavereitasi apuun, ne törkeät kassat! Av väen jätti ja teidän!!😰😰😰
Siis nyt herää kysymys missä ne bailabaila matkajärjestäjät on?? Ent. Ympiväsynythän hoiti mallikkaasti niiden duunin... Oisko aika heidän ottaa vastuu loppumatkasta🤔
Arvon av-ihmiset, älkää pelästykö, tämä vonkausrepla koskee vain VARATTUA KASSAA!! JOKO TULET NAISLUOLASTA ULOS, JOTTA VOISIN PITÄÄ SINUSTA HUOLTA? JA LASKETTUUN AIKAANHAN EI OLE EDES KUIN NOIN KYMMENEN KUUKAUTTA, KUN SINUT EILEN RASKAAKSI LAITTELIN??!! VARATTU KASSA, HUOLENPITOANI TARVITSET!! TÄNÄÄN LAULAN SINULLE KANSSASI SELVINPÄIN SEURAAVAN KAUNIIN KAPPALEEN JA SINUT TÄHÄN TANSSIIN VIEN, T VARATULLE KASSALLE ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSIVALKOISISSAAN!!!!