millaista on asustella luhtitalon alakerrassa?
Kommentit (4)
juuri sitä pohdiiskelenkin, että kuinkas siellä ne äänet kantautuu. Mutta naapurin " normaalit" elämänäänethän ei ole häiriöksi.
Päätyasunto joten omalle pihalle " portti" myös ulkokautta. Ei ole siis muiden pihojen ympäröimä. Ei tartte ajatella niin paljon luin yläkerrassa asuessa jos lapset hyppii ja pomppii lattialla että kuuluuko kovakin kopina. Helppo ja nopea lähteä ulos. Ainoa mikä meillä " häiritsee" (eikä se oikeastaan edes häiritse) mutta jos jotain negatiivista etsin niin yläkerran koira vetää välillä aikamoista rundia tuolla eikä taida olla mattoja lattiassa heillä. Ja välillä kuulostaa kuin koiran isäntä vetäisi samaa keikkaa perässä. ;)
Isompaa ollaan etsimässä ja kahta asuntoa ollaan jo käyty katsomassa mutta taitaa olla kriteerit aika korkealla eikä siis olla vielä uutta vastaanotettu. On tässä kuitenkin niin hyvä asua. Jos saisin tähän rakentaa yhden huoneen lisää, niin en lähtisi kulumallakaan pois...;)
Itse olen myös asunut kerrostalossa ja tänne tultiin rivarin kautta. Paras asumismuoto minunkin mielestäni. Ai niin, olen myös asunut omakotitalossa joka ei sovi minulle lainkaan pihatöiden takia ja siksi ettei lapsilla ole tarpeeksi kavereita lähistöllä.
Eipä mielestäni paljoa rivariasumisesta poikkea, vähän enemmän ääniä kuuluu tietty (putkien kohinoita yms.)... mutta tosi hiljainen on tämä meidän asunto ainakin. Kerrostalosta rivarin kautta muutin, ja eniten tykkään :) Meillä tosi mukava taloyhtiö, omaa rauhaa tai naapurikontakteja tarjolla ihan sen verran kuin itse kaipaa.