Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitusketju, mikä vatuttaa juuri nyt? Turhatkin asiat käyvät tähän ketjuun?

Vierailija
03.10.2021 |

Minua ärsyttää, kun maito oli loppu ja ehdin jo keittää kahvia. Olisin voinut tehdä teetäkin, mutta juon nyt tämän kitkerän p4skan, ettei tule hävikkiä.
V1tuttaa myös, että olen taas lihonut pari kiloa ja nämä housut jotka kuukausi sitten oli väljät vyötäröstä eivät ole enää.
Ärsyttää, kun mies nukkuu iin hyvin ja itse heräilen yöllä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi tuttaa jatkuva transmädätys

Vierailija
2/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo maidon loppuminen, kun haluaisi juoda kahvia, on todella ärsyttävää! Voi pahimmassa tapauksessa pilata päivän oikein kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilma on harmaa, haluaisin auringonpaistetta.

Vierailija
4/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vatuttaa, kun minulla ei ole vatutuksen aihetta tähän aloitukseen.

Vierailija
5/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo maidon loppuminen, kun haluaisi juoda kahvia, on todella ärsyttävää! Voi pahimmassa tapauksessa pilata päivän oikein kunnolla.

Kyllä, päivä pilalla 👿 Ap

Vierailija
6/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ovet ja ikkunat kiinni, mutta silti tupakan haju pukkaa tänne sisälle 😫

Ihan helvettiä on asua, kun toiset tupakoi.

Vierailija
7/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on Tampereen päivä ja esim. museoihin pääsisi halvalla. Mutta ei millään jaksaisi mennä.

Vierailija
8/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin vuokra-asunto ja lämpökustannuksissa säästetään ja kylmät patterit. Sisällä kosteaa ja koleaa.

Vierailija
9/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morkkis eilisestä ylensyönnistä. Olen laihiksella, ylipainoa ei onneksi ole paljon, mutta sukurasitteen vuoksi yritän pysyä normaalin rajoissa. 

Vierailija
10/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ottaa päähän kun olen osa-aikatyössä ja aion jatkaa tässä mukavassa työssä ja hankkia lisätunteja. Olen todella tyytyväinen työhöni.

Mutta työkkäri valvoo. Sain kehoituksen hakea erästä työtä jota en halua tehdä.

Jotenkin tämä isovelivalvoosysteemi ottaa päähän.

Vierailija
11/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatuttaa kun tässä maassa tiettyjen tahojen ei tarvitse noudattaa lakia.

Vierailija
12/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morkkis eilisestä ylensyönnistä. Olen laihiksella, ylipainoa ei onneksi ole paljon, mutta sukurasitteen vuoksi yritän pysyä normaalin rajoissa. 

Minäkin olen herkutellut liikaa ja nyt housut puristaa 🤬 Huomenna uusi yritys. Ap

Vierailija
13/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se harmittaa, että näin jotain tosi kivaa unta, mutta se pakeni muistista heti herätessäni, enkä tavoita sitä enää.

Vierailija
14/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa kupoliin ja pahasti miesystävän holtiton alkoholinkäyttö. Saa nähdä, tekeekö muutoksia elintapoihinsa vai päättyykö meidän suhde kun en aio katsella idiotismia.

Vierailija
15/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa nuo spämmääjät jotka tekevät sata samaa aloitusta tyyliin "haittaako jos rintavakoa?" Ja sitten se älyvapaa "niin?" kommenttikentässä. Keitä nämä tampiot ovat???

Vierailija
16/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vatuttaa, kun minulla ei ole vatutuksen aihetta tähän aloitukseen.

Just eilen meinasin kaivaa sen Mikä pieni asia piristi päivääsi? -tyylisen ketjun esille, nyt vatuttaa etten tehnyt sitä :D

Vierailija
17/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun ei varmasti ole tarkoituskaan olla ratkaisukeskeinen.

Siitä huolimatta kerron oman niksini. Mulla on aina varastossa paketti maitojauhetta. Eihän se oikeaa maitoa korvaa, mutta kun siitä tekee riittävän paksun, sellaisen kermalta näyttävän seoksen, niin kyllä sen kanssa kahvin juo (mieluummin kuin mustana).

Vierailija
18/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risoo kun ihmiset eivät arvosta kahvia sen vertaa, että joisivat sen mustana kuten kuuluu. 

Vierailija
19/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen sarjan loppuun ja on ontto olo. En keksi mitä nyt alkaisin seurata.

Vierailija
20/42 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vi tuttaa jatkuva transmädätys

Mikä tässä aiheessa menee niin ihon alle, että tulit heti ihan viivana paikalle ja ensimmäisenä kommentoimaan tästä? Eihän täällä edes tällä hetkellä ole ylhäällä pahemmin mitään transaiheista keskustelua. Ajatteletko tätä asiaa ensimmäisenä kuin heräät ja illalla viimeisenä ennen kuin menet nukkumaan? Sitten kannattaisi miettiä, että miksi tuo on noin vakava ja henkilökohtainen asia sinulle.

Oletkohan muuten tuo sama, joka jaksaa jauhaa myös siitä ihmisten maskien käytöstä täällä joka ikinen päivä? Ja varmaan vielä yksi niistä samoista, joka tulee heittämään rasistisia kommentteja aina joka paikkaan.

Sua ei ilmeisesti kinnosta nosten ja tyttöjen turvallisuus?!