Valitusketju, mikä vatuttaa juuri nyt? Turhatkin asiat käyvät tähän ketjuun?
Minua ärsyttää, kun maito oli loppu ja ehdin jo keittää kahvia. Olisin voinut tehdä teetäkin, mutta juon nyt tämän kitkerän p4skan, ettei tule hävikkiä.
V1tuttaa myös, että olen taas lihonut pari kiloa ja nämä housut jotka kuukausi sitten oli väljät vyötäröstä eivät ole enää.
Ärsyttää, kun mies nukkuu iin hyvin ja itse heräilen yöllä.
Kommentit (42)
Juuri nyt vatuttaa, että on sunnuntai ja huomenna taas töihin esimiehen kiusattavaksi ja jatkuvasti saa olla varpaillaan ettei vaan sano mitään ”väärää”. Vatuttaa myös se etten löydä uutta työtä millään. Kukkapenkkikin on kuin rytökasa enkä millään saa siitä nättiä keväästä syksyyn kukkivaa penkkiä. Vinkkejä kyselty puutarhaliikkeestä, mutta en nähtävästi vaan osaa. Mietin jo koko helvetin penkin hävittämistä.
Tunnen itseni onnettomaksi luuseriksi ja tyhmäksi idiootiksi.
Pitäis kai ettiä se paljon hoettu pieni hyvä asia tässä päivässä. Tuskin sekään löytyy.
Hyvää sunnuntaita vaan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen sarjan loppuun ja on ontto olo. En keksi mitä nyt alkaisin seurata.
Luin juuri aamulla jutun siitä, että Sopranosia on alettu taas katsoa (etenkin USA:ssa) pandemian aikana tosi paljon, nyt kun sen alusta on jo yli 20 vuotta. Että sitä katsoo nyt erityisesti uusi, nuorempi yleisö ja että sarjassa nähdään paljon ennusmerkkejä siitä, millaiseksi maailma on muuttunut. Ja jotta pysyn ketjun aiheessa, niin minua hieman harmittaa, että hyviä katsottuja sarjoja ei koskaan saa katsomattomiksi, ei voi tavoittaa ihan sitä ekan katsomisen tunnetta. Vaikka siis toisella ja useammallakin katsomiskerralla tykkäisi. Mutta ihan samalta se ei tunnu. :)
Totaalisesti pallolla asiaansa ajavat vihreät jotka tekevät ihmisten elämästä kallista ja kurjaa sekä ovat omasta mielestään maailmassa pyhimyksiä vaikka todellisuudessa omahyväisyys paistaa niin voimakkaasti läpi etteivät nahkoihinsa mahdu
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt vatuttaa, että on sunnuntai ja huomenna taas töihin esimiehen kiusattavaksi ja jatkuvasti saa olla varpaillaan ettei vaan sano mitään ”väärää”. Vatuttaa myös se etten löydä uutta työtä millään. Kukkapenkkikin on kuin rytökasa enkä millään saa siitä nättiä keväästä syksyyn kukkivaa penkkiä. Vinkkejä kyselty puutarhaliikkeestä, mutta en nähtävästi vaan osaa. Mietin jo koko helvetin penkin hävittämistä.
Tunnen itseni onnettomaksi luuseriksi ja tyhmäksi idiootiksi.Pitäis kai ettiä se paljon hoettu pieni hyvä asia tässä päivässä. Tuskin sekään löytyy.
Hyvää sunnuntaita vaan kaikille.
Joo, sama täällä. Vihaan sunnuntaita! Tuhoa kukkapenkki pistä tilalle joku kiva puutarhapatsas vaikka. Ap
V*tuttaa kun joudun syömään puuroa aamupalaksi jonkin aikaa. Ja todellakin joudun, lääkärin määräys. Olen inhonnut puuroa aina.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun ei varmasti ole tarkoituskaan olla ratkaisukeskeinen.
Siitä huolimatta kerron oman niksini. Mulla on aina varastossa paketti maitojauhetta. Eihän se oikeaa maitoa korvaa, mutta kun siitä tekee riittävän paksun, sellaisen kermalta näyttävän seoksen, niin kyllä sen kanssa kahvin juo (mieluummin kuin mustana).
Tähän ketjuun saa pistää mitä haluaa mun puolestani 😀. Ketutus silti on ja pysyy, kun maitoa ei tällä kertaa ollut. Voin jatkossa ostaa sitä lämpöisessä säilyvää maitoa muutaman purkin varalle. Ap
Tindernainen oli kiinnostunut vain omasta nautinnostaan eikä välittänyt minusta. :/ Mies24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vi tuttaa jatkuva transmädätys
Mikä tässä aiheessa menee niin ihon alle, että tulit heti ihan viivana paikalle ja ensimmäisenä kommentoimaan tästä? Eihän täällä edes tällä hetkellä ole ylhäällä pahemmin mitään transaiheista keskustelua. Ajatteletko tätä asiaa ensimmäisenä kuin heräät ja illalla viimeisenä ennen kuin menet nukkumaan? Sitten kannattaisi miettiä, että miksi tuo on noin vakava ja henkilökohtainen asia sinulle.
Oletkohan muuten tuo sama, joka jaksaa jauhaa myös siitä ihmisten maskien käytöstä täällä joka ikinen päivä? Ja varmaan vielä yksi nisamoista, joka tulee heittämään rasistisia kommentteja aina joka paikkaan.
Mikähän sinulla meni noin ihon alle? Heti olit valmis vastaamaan viivana pitkällä purkauksella toisen ihmisen kommenttiin. Siinä menevät vielä rasistit ja maskit sekaan. Täysin ohi aiheen.
Ärsyttää tuo masennus provojen kyhäämät aloitukset
Ottaa päähän se, että pyykkikoneen roskasihti meni tukkoon, koneessa vedet ja siis märät pyykit. Koneessa navettapyykkiä, eli se pesuvesi on paskaista. Kodinhoitohuoneessa ei ole lattiakaivoa, niin joudun tyhjentämään vedet vatiin ja siitä kuskaamaan viereiseen kylppäriin lattiakaivoon. Sitten joudun ronkkimaan sen sihdin puhtaaksi ja pesemään koneellisen vielä kerran ennen kuin saan pyykit narulle.
Ei ole ketään joka halisi ja rakastaisi.
Pitäisi pakata muuttoa varten mutten millään jaksaisi 😭
Farkkuni haisee, kun olen piereskellyt niin paljon eikä siitä ole kauaa, kun vaihdoin farkut.
Se kun vedin aamulla lakuja kolme kourallista. Ja se kun treenasin eilen paljon enkä venytellyt ja nyt oon kipeä joka paikasta. Haluaisin tänäänkin treenata, mutta ei taida keho kestää...
Vierailija kirjoitti:
Se kun vedin aamulla lakuja kolme kourallista. Ja se kun treenasin eilen paljon enkä venytellyt ja nyt oon kipeä joka paikasta. Haluaisin tänäänkin treenata, mutta ei taida keho kestää...
Mä lähden vattuuntuneena juuri lenkille. Ei huvittaisi yhtään :( Uudet lenkkaritkin hiertää rakon kantapäihin.
Frisbeegolf kierros paikassa jonne en itse ominvoimin helposti pääse ja huonosti meni kierros. Ilkut vielä toisilta päälle. Kiristää päätä niin vietävästi.
Sateinen sää ja vieläpä kun lupailee sadetta koko viikoksi. Tällä viikolla, kun eräällä on lomaa niin olisi ollut mahdollista harrastaa hänen kanssa, mutta sateinen sää voi pilata koko ilon.
Taas joku kailotti ja kikatti työasioitaan kovaan ääneen puhelimessa metrossa. Voisiko sitä puhua hillitymmin, niin että se toinen keskustelun osapuoli kuulee, ei koko metrovaunu. Se on toisten huomioimista, eikä vaikea toteuttaa. Tiedän, että en ole ainoa ketä kailotus häiritsee, vaikka kaikkia se ei häiritsekään.
Töissä muutama ihminen. Uusi pomo on aikaansaamaton ja ei taida olla kovin fiksu tai edes kiinnostunut oppimaan. Häneltä puuttuu siis alamme asiaosaaminen. Ja yksi työkaveri, joka saa kaikesta ongelman ja öyhöttää menemään. Tuntuu että on joku ADHD tyypp ja on todella raskas.
minua vi tu tt aa tämä. Onko sinun pakko tässäkin ketjussa kyseenalaistaa jonkun vitutus!!!!!!!!!!!!!! Olet varmasti hieno ja suuri ihminen, mutta meitä alempiarvoisia ja huonompia ihmisiä joskus vi t u tt aa kaikenlaiset asiat. Voisutko jatkossa abtaa ihmisten pitää vitutuksensa ja hyväksyä erilaisuutemme.