Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homoisäksi haluava

25.11.2014 |

Ajattelin kirjoitella tännekin. Moi kaikille! :)

Täällä kirjoittelee nuori 21-vuotias homomies, jolle on tainnut iskeä paha vauvakuume :D Olen miettinyt viime aikoina paljon omaa tulevaisuuttani ja erilaisia vaihtoehtoja...Olen yhä kouluttautumaton (vaikean historiani tähden), mutta kuitenkin työpajan ja vilkkaan sosiaalisen elämän takia hyvin yhteiskunnan rytmissä kiinni :) Elämänvalinnat pohdituttaa, olen aina ollut sitä mieltä, että kannattaa hankkia lapset nuorena, silloin jaksaa. Olisin valmis omistautumaan lapselle ja sen kasvamiselle erittäin hyvin jos ei ole mitään suuria häiriötekijöitä. Olen lapsi- ja eläinrakas ihminen. Ja olen miettinyt myös sitä missä vaiheessa kouluttaudun, haluaisin tulevaisuudessa nuoriso-ohjaajaksi. Olen hyvin ihmisläheinen ja tulen erilaisten tyyppien kanssa hyvin juttuun. Varakas en todellakaan ole, mutta...luonteeltani herkkä, tunteellinen, rauhallinen ja aavistuksen boheemikin ja taiteellinen. Viime aikoina olen harjoittanut runojen rustaamista (olen kirjallisesti lahjakas) ja olen saanut niistä kovin kiitosta ^_^.Ehkä se voisi olla joku sivubisnes? ;) Mutta tosiaan...olen miettinyt järjestystä ensin lapsi vai koulutus? Ja olen saanut sitä palautetta ystäviltäni ja asiantuntijalta, että elämäntilanteeni suosii tällä hetkellä lapsen hankkimista. Ja olen heidän kanssaan samaa mieltä. Motivaationi, sydämellisyyteni ja rakkauteni riittäisi lasta muttei vielä kirjoja kohtaan. Tähän projektiin syventyisin sydämellä! <3 Lisäksi haluan sanoa, että tuntuu kuin elämästäni puuttuisi palanen. Ehkä sinä voisit haluta auttamaan täyttää sen?

En tiedä onko kovin epätoivoista yrittää löytää samassa tilanteessa olevaa tai unelmassa leijuvaa lesbonaista/paria täältä. Mutta kokeillaan...yrittänyttä ei laiteta! Haluaisin projektin toiseksi osapuoleksi lämminhenkisen ja asiallisen mielellään lesbonaisen, jolla on samat pyrkimykset. Mitään sen suurempia odotuksia tai toivomuksia minulla ei todellakaan ole, toivon pikemminkin että itse kelpaan ^_^. Yksityiskohdista voimme sopia tutustuessa...

Asun Pirkanmaalla pienellä paikkakunnalla.
Lisätietoja saa rohkeasti kysymällä, se ei sido mihkään! :)
Haluan kertoa kernaasti itsestäni lisää jos niikseen on ja homma alkaa luistaa!

Olen Skypessä nimellä henkkatapsa ja sp-osoitteeni on henkkaj1993@hotmail.com.

Toivon, että kirjoitukseni oli asiallinen eikä sekava :) Ja toivon hartaasti, että joku ottaisi yhteyttä ^^

Näkymisiin!
- Henkka -

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla