Arvatkaa onko kiva olla täysin yksin joka päivä
Vuodesta toiseen. Kukaan ei pidä yhteyttä ja sanotaan vaan että ei sun oo sinne pakko lähteä.
Jos kysyn että mihin aikaan lähdette käymään sukulaisilla. Mua on kiusattu koko elämä ja en ole sen vuoksi päivääkään ollut töissä saati saanut ammattitutkintoa koulusta ja olen 28v.
Kukaan ei ole ikinä puuttunut tähän mitenkään, miksi olisi koska tämä yksin jättäminen on se kiusaamisen a ja o. Varmaan ihmiset nauttii tästä kun huomaa että toi jätetään taas ulos.
Kommentit (10)
Asun noin 16tuhannen ihmisen kylässä "kaupungissa" ja voitte uskoa että ei kukaan mua kovin hyvin ota mukaan yhteisiin juttuihin. Miksi ottaisi koska tämä kiussamisenmuoto on tämä, jätetään tämä täysin ulkopuolelle. Ja ei huomioida ei mitenkään. Ihankuin ilmaa. Ja vaikka kenelle puhuisi kukaan fi vastaa eikä ketään todellakaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Asun noin 16tuhannen ihmisen kylässä "kaupungissa" ja voitte uskoa että ei kukaan mua kovin hyvin ota mukaan yhteisiin juttuihin. Miksi ottaisi koska tämä kiussamisenmuoto on tämä, jätetään tämä täysin ulkopuolelle. Ja ei huomioida ei mitenkään. Ihankuin ilmaa. Ja vaikka kenelle puhuisi kukaan fi vastaa eikä ketään todellakaan kiinnosta.
Juttele muille netissä, esim. täällä.
Eikä mua mikään enää pelasta tästä ihmiset on päättäneet jättää mut täysin yksin. Koska ketään EI kiinnosta.
Kannattaa ottaa yhteyttä mielenterveyshoitajaan.
Lähde mukaan vapaaehtoistoimintaan? Kun tehdään yhdessä asioita se virkistää omaa mieltä ja toisaalta sieltä saattaa löytyä uusia tuttuja ja kavereita. Kannattaa olla ennakkoluuloton sen kanssa että juttelee kaikenlaisille ihmisille ei pelkästään oman ikäisille ja samaa sukupuolta oleville.
Jokainen on vastuussa vain itsestään . Kun harhat on noinkin voimakkaat kannattaa hakea apua terveyskeskuksen päivystyksestä.
Joo. Kannattaa otta yhteyttä paikkakuntasi sos toimistoon, ja koittaa tehdä sitä kautta järkevä suunnitelma elämällesi, ja kääntää kurssi. Muutos lähtee sinusta itsestä, jos haluat muutosta ja olet valmis tekee töitä sen eteen niin onnistut. Kukaan muu ei tätä muutosta tee puolestasi. Tsemppiä!
Voi tuntua että muut kohtelevat kuin ilmaa. Mutta ajattele sitä että siellä voi olla monta muutakin jotka kokevat ihan samaa kuin sinä. Ehkä hekin kokevat että kaikki muut kohtelevat heitä kuin ilmaa (myös sinä). Se että tunnet noin ei tarkoita että asia olisi niin. En minä tunne kaikkia paikkakuntamme asukkaita vaikka täällä paljon vähemmän ihmisiä. Enkä ajattele noin muista ihmisistä.
Lähde harrastuksiin joissa tutustut uusiin ihmisiin. Kansalaisopiston käsityöpiiri? Ystävätoiminta?
Mitä jos lähtisit toiselle paikkakunnalle harrastuksiin?
Kun aloittaa uudessa paikassa kukaan ei tiedä menneisyyttäsi ja voit markkinoida itsesi sosiaalisena menestyjänä ja saada uusia tuttvauuksia ja kavereita.
Laajenna rohkeasti ympyröitä, ei sua kaikki kiusaa vaikka siltä saattaa tuntua :)