Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita keta ei tosissaan enaa jaksaisi yhtaan vauvaa? Olen tosi tyytyvainen, etta ne jutut on jo takanapain. Kadet kyynerpaita myoten ristissa ettei ehkaisy pettaisi.

Vierailija
04.09.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sanoin et jos mulle vielä vauva tulis, niin adoptiion lähtis.. ;)

En todellakaan toivo lasta, toivotaan että tuo " sterilisaatiota varmempi hormonikierukka" ei petä.. nyt 1v10kk ja 3v lapset ja mies lähti litomaan uuden sutturansa kanssa kun lapset rajottivat liikaa.. Huoh..

Vierailija
2/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehelleni tuumasin että nyt taitaa riittää.. lapsi on tosi ihana mutta en jaksaisi enää sitä ihan alkuaikaa, niitä ensimmäisiä viikkoja kotona. Lähinnä olen alkanut kaipaamaan aikaajoin sitä " vatsa-aikaa" mutta kyllä nyt taisi lapset riittää.. Onko sinulla useampi lapsi? Tuntuu itsestäni vain aika kauhealta ja itsekkäältä kun en halua kuin tämän yhden:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta arvatkaas mitä, nyt kun on kuudes tulossa niin voin kertoa että ne vauva-ajatkin ovat erilaisia, jostain nauttii täysin rinnoin, joku tuntuu pelkältä vankilalta. Ne vauvat kun on erilaisia, ja itsekin tässä kasvaa ja muuttuu ja kehittyy...

Vierailija
4/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen istuin ja katselin ylpeänä, kun molemmat pojat söi päivällispöydässä itse! Samoin juhlittiin kun esikoinen oppi ajamaan pyörää ilman apupyöriä. Jäin oikein pohtimaan sitä vauva-aikaa ja sen vaivalloisuutta tähän nykytilaan verrattuna ja ihanaa on, kun toi aika on takanapäin!

Vierailija
5/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on jo yksi lapsi " ylijäämäpaikalla" mistä syystä sterilisaatio onkin tehty mutta eihän sekään 100%:nen ole?

Vierailija
6/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tähän jää!

En jaksa vauva-aikaa uudestaan ja nyt kun lapsi on jo yli vuoden niin tää on helpottunut. En mielestäni ole itsekäs, tiedän mitä jaksan ja milloin perheeni voi hyvin. Lapsia ei enempää tarvita meille!

tätä rakastan yli kaiken ja hän riittää.

Vierailija
7/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt päätetty että yritys alkaa kun esikoinen on noin puoltoista vee

Vierailija
8/8 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulle tehtiin sterilisaatio synnytyksen jälkeen.

Meille voi tulla vielä lisää lapsia mutta ei vauvoja.

Minulle raskaudet todella hankalia mutta vauvat helppoja. Meillä lapset isoilla ikäeroilla 7kk- 10v, joten erittäin rankkaa ei ole edes ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän