Miksi annat itsesi rupsahtaa lapseton
Tai sinä sinkku, mies, vanhus??? Miksi et pidä huolta itsestäsi?
Tämä on vastalause noille ainaisille "miksi äidit lihovat ja rupsahtavat" ketjuille!!
Kommentit (7)
En ole mielestäni antanut itseni rupsahtaa. Olen mallinmitoissa oleva viiskymppinen nainen. Ei tämä olemus tosin paljon vaadi, ihan geeneissä on kauneus.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:15"]
Olen sinkku ja lapseton. En jaksa pitää huolta itsestäni kun ei minusta kukaan välitä. Ketä varten muka pitäisi laittautua? Rumaa ei saa kauniiksi laittamallakaan.
[/quote]jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista, muista se!
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:09"]
Tai sinä sinkku, mies, vanhus??? Miksi et pidä huolta itsestäsi? Tämä on vastalause noille ainaisille "miksi äidit lihovat ja rupsahtavat" ketjuille!!
[/quote]
Taidat olla varsinainen kaunotar itse, jos noin paljon sieppaa. Onko mies lähtenyt lätkimään?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:09"]
Tai sinä sinkku, mies, vanhus??? Miksi et pidä huolta itsestäsi? Tämä on vastalause noille ainaisille "miksi äidit lihovat ja rupsahtavat" ketjuille!!
[/quote]
Taidat olla varsinainen kaunotar itse, jos noin paljon sieppaa. Onko mies lähtenyt lätkimään?
[/quote]
Ei ole. En vain jaksa ymmärtää miksi niitä joilla elämässä on tapahtunut suuri muutos, mikä vie alkuunsa valtavasti voimavaroja ja unet on mitä on ahdistellaan vielä ulkonäköpaineilla?
Antakaa pienten lasten äitien pitää silmäpussinsa ja kalpean naamansa, kyllä heidän ulkonäkö siitä vielä kohenee kun lapset kasvavat.
Ihmisen luonnolliseen ikääntymiseen kuuluu vanheneminen ja "rupsahtaminen". Osalla ihmisistä on enemmän kiinnostusta ulkonäköönsä, toisilla vähemmän. Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu, mihin toinen haluaa panostaa ja mihin ei, oli sitten äiti taikka lapseton?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:15"]jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista, muista se!
[/quote]
Tuo on niin väsynyt lause. Mitä sitten, jos minulla sattuisikin olemaan kaunis pikkurilli? Senkö avulla jaksaisin tässä maailmassa ja siihenkö voisin aina vedota? Jee, minulla on kaunis pikkurilli! Ei sitä kukaan Suomessa näe 10 kuukauden aikana, kun pitää olla kylmän takia käsineet kädessä, mutta on kai se mielestäsi kehumisen arvoista. Paljon kivempaa kuin kauniilla naamalla ja/tai vartalolla, eikö?.
Olen sinkku ja lapseton. En jaksa pitää huolta itsestäni kun ei minusta kukaan välitä. Ketä varten muka pitäisi laittautua? Rumaa ei saa kauniiksi laittamallakaan.