H&M:n urheiluvaatteet, kokemuksia, ovatko hyviä?
Etsin halpoja urheiluvaatteita ja nuo H&M:n vaatteet vaikuttivat ihan ok:lta, onko kenelläkään kokemuksia?
Kommentit (25)
Ostin treenihousut 2-3 vuotta sitten ja edelleen ihan hyvät! :D Toppeja on enemmänkin ja tykkään tosi paljon.
Treenaan kuusi kertaa viikossa ja huomasin että vaatteissa on laatuero oikeisiin urheiluvaatteisiin, ainakin trikoissa mitä olen kokeillut. Saumat, nauhat sekä vetoketjut ainakin erottuvat. Oikeasti hintaero ei ole hirvittävä.
On hyviä! Joskus petyin niihin toppeihin mutta tajusin että olin laihtunut niistä ulos. :D H&m, only play, lidlin ja stadiumin on hyviä ja edullisiä. Just ostin stadiumista New York -printtitrikoot 9,90€. :) Lidlin vaatteet on noista parhaita mutta ei muissakaan mitään vikaa ole. :)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:53"]On hyviä! Joskus petyin niihin toppeihin mutta tajusin että olin laihtunut niistä ulos. :D H&m, only play, lidlin ja stadiumin on hyviä ja edullisiä. Just ostin stadiumista New York -printtitrikoot 9,90€. :) Lidlin vaatteet on noista parhaita mutta ei muissakaan mitään vikaa ole. :)
[/quote]
Ja lisään vielä että oman kokemukseni mukaan adidaksen treenivaatteet on huonoimpia. Niken treenivaatteet on myös laadukkaita mutta ei edullisia.
Ne vaatteet mistä mulla on kokemuksia tässä about 15 vuoden ajalta, on että ne on parempia laadultaan kuin noi H&M perus naistenvaatteet, mutta ihan viime aikoina en ole niitä ostellut, joten en osaa sanoa onko laatu laskenut samalla lailla kuin on käynyt muille H&M:n vaatteille.
Ostin työhousuiksi sellaset treeni/joogahousut ja parissa kuukaudessa on ruvennut ratkeamaan saumasta.. Mutta tietty ollut kovassa käytössäkin eikä ollut hinnalla pilattu
Itse omistan urheiluhousut h&m valikoimasta enkä ole mitään moittimisen aihetta löytänyt
Mulla on juoksutrikoot ja treenitoppi ja hyvin on palvelleet.
On hyviä, parhaat urheiluliivit löysin sieltä.
Trikoot on hyviä! Osassa topeissa alkaa haista kamala hiki, vaikka käytän dödöä ja en normaalisti tuoksu hielle.
Omistan juoksutrikoot, pari toppia ja urheilurintsikat. Kaikki toimineet moitteetta ja ovat mukavia ja hengittäviä. Urheilurintsikat on kanssa toiminut minulla hyvin, mutta omistan aika pienet rinnat niin en tiedä tarjoaako ne tarpeeksi tukea isomman rintavarustuksen omistaville!
Hyviä ollut omiin tarpeisiin :) Minullakin tosin pienet rinnat joten en osaa sanoa miten urheilurintsikat palvelee isorintaisia :)
Vierailija kirjoitti:
Treenaan kuusi kertaa viikossa ja huomasin että vaatteissa on laatuero oikeisiin urheiluvaatteisiin, ainakin trikoissa mitä olen kokeillut. Saumat, nauhat sekä vetoketjut ainakin erottuvat. Oikeasti hintaero ei ole hirvittävä.
Turha kommentti, jos et kerro, minkä merkkisiä käytät ja olet hyväksi todennut. :)
Ei ole hyviä, ainakin topit repsahtavat helmasta parissa pesussa.
Mulla on muutamat trikoot ja topit olleet vuosia käytössä ja suurin osa hyvänä pysyneet. Nyt luin tosin tältä palstalta jostain h&m ketjusta, että nykyään on laatu huonontunut.
Kannattaneeko ilmastotuhlurin vaatia kestäviä saumoja, jos housut ommellaan Indonesiassa minuutissa ja tekijä saa 47 senttiä tunnilta?
Vaatteista en tiedä, anteeksi vaan, mutta urheilutossut ovat mielettömän painavia ja kapeita.
Joogatrikoot ja muut ovat ainakin hyvälaatuisia, myös sellaiset hieman topatut ulkoilutakit. Veli käyttää urheiluharrastuksissaan niitä H&Mn naisten urheilusukkia, kun kuulemma ovat ihan yhtä hyviä kuin huippumerkkien vastaavat miestensukat.
ihan samaa laatua kun kaikki merkki-urheiluvaatteetkin :D tyhmät vaan maksaa liikaa.