Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

H&M:n urheiluvaatteet, kokemuksia, ovatko hyviä?

Vierailija
25.11.2014 |

Etsin halpoja urheiluvaatteita ja nuo H&M:n vaatteet vaikuttivat ihan ok:lta, onko kenelläkään kokemuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samaa laatua kun kaikki merkki-urheiluvaatteetkin :D tyhmät vaan maksaa liikaa.

Vierailija
2/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin treenihousut 2-3 vuotta sitten ja edelleen ihan hyvät! :D Toppeja on enemmänkin ja tykkään tosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan kuusi kertaa viikossa ja huomasin että vaatteissa on laatuero oikeisiin urheiluvaatteisiin, ainakin trikoissa mitä olen kokeillut. Saumat, nauhat sekä vetoketjut ainakin erottuvat. Oikeasti hintaero ei ole hirvittävä.

Vierailija
4/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyviä! Joskus petyin niihin toppeihin mutta tajusin että olin laihtunut niistä ulos. :D H&m, only play, lidlin ja stadiumin on hyviä ja edullisiä. Just ostin stadiumista New York -printtitrikoot 9,90€. :) Lidlin vaatteet on noista parhaita mutta ei muissakaan mitään vikaa ole. :)

Vierailija
5/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:53"]On hyviä! Joskus petyin niihin toppeihin mutta tajusin että olin laihtunut niistä ulos. :D H&m, only play, lidlin ja stadiumin on hyviä ja edullisiä. Just ostin stadiumista New York -printtitrikoot 9,90€. :) Lidlin vaatteet on noista parhaita mutta ei muissakaan mitään vikaa ole. :)
[/quote]

Ja lisään vielä että oman kokemukseni mukaan adidaksen treenivaatteet on huonoimpia. Niken treenivaatteet on myös laadukkaita mutta ei edullisia.

Vierailija
6/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaatteet mistä mulla on kokemuksia tässä about 15 vuoden ajalta, on että ne on parempia laadultaan kuin noi H&M perus naistenvaatteet, mutta ihan viime aikoina en ole niitä ostellut, joten en osaa sanoa onko laatu laskenut samalla lailla kuin on käynyt muille H&M:n vaatteille.

Vierailija
7/25 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin työhousuiksi sellaset treeni/joogahousut ja parissa kuukaudessa on ruvennut ratkeamaan saumasta.. Mutta tietty ollut kovassa käytössäkin eikä ollut hinnalla pilattu

Vierailija
8/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse omistan urheiluhousut h&m valikoimasta enkä ole mitään moittimisen aihetta löytänyt

Vierailija
9/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juoksutrikoot ja treenitoppi ja hyvin on palvelleet.

Vierailija
10/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyviä, parhaat urheiluliivit löysin sieltä.

Vierailija
11/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot on hyviä! Osassa topeissa alkaa haista kamala hiki, vaikka käytän dödöä ja en normaalisti tuoksu hielle.

Vierailija
12/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan juoksutrikoot, pari toppia ja urheilurintsikat. Kaikki toimineet moitteetta ja ovat mukavia ja hengittäviä. Urheilurintsikat on kanssa toiminut minulla hyvin, mutta omistan aika pienet rinnat niin en tiedä tarjoaako ne tarpeeksi tukea isomman rintavarustuksen omistaville!

Vierailija
13/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä toppi on ollut.

Vierailija
14/25 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ollut omiin tarpeisiin :) Minullakin tosin pienet rinnat joten en osaa sanoa miten urheilurintsikat palvelee isorintaisia :)

Vierailija
15/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaan kuusi kertaa viikossa ja huomasin että vaatteissa on laatuero oikeisiin urheiluvaatteisiin, ainakin trikoissa mitä olen kokeillut. Saumat, nauhat sekä vetoketjut ainakin erottuvat. Oikeasti hintaero ei ole hirvittävä.

Turha kommentti, jos et kerro, minkä merkkisiä käytät ja olet hyväksi todennut. :)

Vierailija
16/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyviä, ainakin topit repsahtavat helmasta parissa pesussa.

Vierailija
17/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutamat trikoot ja topit olleet vuosia käytössä ja suurin osa hyvänä pysyneet. Nyt luin tosin tältä palstalta jostain h&m ketjusta, että nykyään on laatu huonontunut.

Vierailija
18/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaneeko ilmastotuhlurin vaatia kestäviä saumoja, jos housut ommellaan Indonesiassa minuutissa ja tekijä saa 47 senttiä tunnilta?

19/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista en tiedä, anteeksi vaan, mutta urheilutossut ovat mielettömän painavia ja kapeita.

Vierailija
20/25 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogatrikoot ja muut ovat ainakin hyvälaatuisia, myös sellaiset hieman topatut ulkoilutakit. Veli käyttää urheiluharrastuksissaan niitä H&Mn naisten urheilusukkia, kun kuulemma ovat ihan yhtä hyviä kuin huippumerkkien vastaavat miestensukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi