Suvaitsevuustesti. Jos vereenpaineesi nousee jossain kohdassa niin et ole suvaitsevainen.
1. Joku sanoo ettei ota kuittia kun ei voi pistää verotukseen.
2. Joku kävelee niin ettei liikuta käsiään.
3. Joku maiskuttaa ruokaa äänekkäästi.
4. Kuulet bussissa keskustelun jossa kaikki faktat on mielestäsi väärin
Kommentit (18)
Verenpaine nousi jo otsikon lukiessa. En kai läpäissyt testiä.
Kolmonen. En vain voi sietää sitä maiskutusta. En pysty olemaan kuulematta sitä ja menee ihon alle se ääni.
Vierailija kirjoitti:
Auts. 2 ja 3 räjäyttävät pään.
tarkoitin 3 ja 4.
Nelonen on paha, muilla ei väliä.
T. Besserwisser
1. syvä huokaus
2. nauran
3. Saan pääni sisällä itkupotkuraivarit
4. Huudan pääni sisällä ja vaihtelen levottomasti jalkojeni asentoa
Vierailija kirjoitti:
Kolmonen. En vain voi sietää sitä maiskutusta. En pysty olemaan kuulematta sitä ja menee ihon alle se ääni.
Sama. Ymmärrän että keskenkasvuiset lapset saattavat maiskuttaa, mutta olen törmännyt maiskuttaviin aikuisiinkin. Mitä h*lvettiä? Eikö kotona ole opetettu pöytätapoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ymmärrän että keskenkasvuiset lapset saattavat maiskuttaa, mutta olen törmännyt maiskuttaviin aikuisiinkin. Mitä h*lvettiä? Eikö kotona ole opetettu pöytätapoja?
Jos kaikilla olisi misofonia, mässyttämisestä saisi linnaa.
Ei hetkauta mikään noista, ehkä huomaan mutta en reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää siihen vielä karkki ja eväspapereiden rapistelu ... Tulee murha mielessä esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikilla olisi misofonia, mässyttämisestä saisi linnaa.
ei kauhean suvaitsevaista pistää linnaan pikku viasta.
ap
Kaksi asiaa jotka saisi jo tunkea prseeseen - ferritiini ja misofonia.
Kummatkin kaatopaikkadiagnooseja.
Mums luts mums luts vaan kaikille.
3. Ja moni muukin asia työpaikan lounaspöydässä.
Sovinnolla siirryn aterioimaan työpisteeseeni, kun tietyt persoonat tulevat samaan aikaan syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää siihen vielä karkki ja eväspapereiden rapistelu ... Tulee murha mielessä esiin.
Itse- sellainenko
Mulle riittäisi tuossa nelosessa: kuulet kovaäänistä jäkätystä bussissa. Tai kun äiti puhuu ylimairealla todella kuuluvalla äänellä lapselleen kaupassa tai bussissa.
Nelonen on kyllä ihan pahin. Kerran kuulin junassa kun äiti "auttoi" alakouluikäistä lastaan jonkun eläintehtävän kanssa, ja avusti lapsen täyttämään tehtävän koalakarhut asumaan Afrikassa ja leijonat tiikereiksi. Ihan sivullisena näin miten ristikkomuotoinen tehtävä meni ihan tukkoon vääristä vastauksta, ja lapsi ei taatusti oppinut mitään muuta kuin että koulu on tyhmää ja vaikeaa.
Tuli paha mieli lapsen puolesta, kun kysyi apua mutta tyhjäpää-äiti ei itsekään ollut edes alakoululaisen tasolla. Teki mieli alkaa opettaa lapselle (ja äidille) alakoulun ympäristöoppia siinä samalta istumalta, mutta loppujen lopuksi en sanonutkaan mitään. Erikoista miten tuollainen tilanne silti ärsyttää.
Kolmosessa pomppasi. Bussia en käytä niin ei osu kohdalle. Ykkönen ja kakkonen ovat ihan yks hailee.