Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa erikoisimmista tai oudoimmista työtehtävistänne

Vierailija
25.11.2014 |

Minulla ei ole ollut mitään kovin outoa, mutta mieleen on jäänyt yksi työpäivä, kun olin "juoksutyttönä". Yleensäkin kuljetin usein asiapapereita paikasta toiseen ja joskus oli kova kiirekin. Kerran piti viedä jotkut paperit lentokoneella Ouluun. Lensin sinne ja palasin takaisin samalla koneella, jolla olin sinne mennytkin. Vastaanottaja odotti siellä lentoasemalla. En muista enää, miksi muu järjestely ei käynyt. Ehdin vielä iltapäivällä tekemään jotain varsinaisella työpaikallanikin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin 16-vuotiaana obduktiota kun muut kesäpiiat eivät uskaltaneet.

Vierailija
2/11 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin konferenssin vastaanotossa puhelinkeskustelun perusteella listan suomalaisen ruokakaupan kosher -elintarvikkeista israelilaiselle osallistujalle. Puhelimessa oli suomalainen rabbi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:31"]

Siivosin 16-vuotiaana obduktiota kun muut kesäpiiat eivät uskaltaneet.

[/quote]

Mä oon siivonnut kappelia, jossa siis säilytettiin ruumita, mutta mua kyllä hirvitti. Enkä tajua miksi, mitä se kuollut nyt voisi mulle tehdä. Kuolleenpelko istuu ihmisessä syvällä.

Vierailija
4/11 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrotin jäisiä sian selkärankoja tosistaan ja pistin pussiin 19 vuotiaana, se on ollut kyllä paras työpaikkani tähän mennessä.

Vierailija
5/11 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistelin nelinkontin työpöydällä kun joku vanha setä pisteli mua pyllyyn, sain korvaukseksi nallekarkin.

Vierailija
6/11 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajani saattohoito. Minut kyllä palkattiin aivan muihin tehtäviin, mutta hoidinkin hänet hautaan. Otin vastuuta hänen hoitamatta jäävistä tehtävistään, rauhoittelin ja autoin kuolemankauhussa. En jättänyt häntä kesken prosessin, vaikka sainkin kuraa koko ajan niskaani. Koin olevani kaikesta huolimatta tilanteen tasalla. Työnantajani kuoli kolme viikkoa siitä, kun olin aloittanut työpaikassa. Muut työntekijätkin olivat sekaisin, itse en ottanut tilannetta yhtä vakavasti.

Vierailija
7/11 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianporsaita salvasin ja lopetin räätälöity kun muut kesätyöntekijät ei ilenneet. Myös karsinnassa kesäkuumalla kuolleiden sikojen ulos raahaamalla oli hauskaa...

Vierailija
8/11 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:45"]Sianporsaita salvasin ja lopetin räätälöity kun muut kesätyöntekijät ei ilenneet. Myös karsinnassa kesäkuumalla kuolleiden sikojen ulos raahaamalla oli hauskaa...
[/quote] siis lopetin rääpäleitä, kiva autocorrect.

Vierailija
9/11 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustin hevosten keinosiemennyksissä ja sperman talteenotossa.

Vierailija
10/11 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästin asiakasta pitkin kaupunkia jouluruuhkassa kahden tunnin ajan. Tilanne oli hyvin koominen ja muistutti jotain elokuvan kohtausta, sillä välillä näin hänet jonkin matkan päästä ja vaikka huhuilin ja yritin kiinnittää hänen huomionsa niin aina pääsi livahtamaan. Sitten törmäsin häneen puolivahingossa McDonaldsissa kun käväisin hakemassa kahvin itselleni, paleli niin pirusti ja vitutti niin kävin hakemassa take awayn, jotta jatkaisin jatkaa asiakkaan etsimistä.

Työskentelin tuolloin pienessä firmassa, jossa vakioasiakkaat olivat pomolle hyvin tärkeitä. Kyseinen asiakas oli jättänyt avaimensa työpaikalleni ja pomo halusi minun etsivän hänet ruuhkasta, jotta asiakas saisi ne mahd. pian takaisin. Puhelinnroa tai muita yhteystietoja ei ollut ja ainoaksi vaihtoehdoksi pomon mielestä jäi se, että lähtisin etsimään häntä pitkin keskustaa. (Asiakas oli maininnut menevänsä etsimään joululahjoja vielä) Hän oli todella iloinen saatuaan avaimet takaisin mäkkärissä, eikä hän ollut edes huomannut niiden uupumista. :D Normaalisti viettäisin työpäiväni vain työpaikkani sisällä, joten tuo oli ihan mukavaa vaihtelua. Ja palkka juoksi!

Vierailija
11/11 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin valmistamaan aamupalaa toimistolla toimitusjohtajalle ja hänen kavereilleen. Olin siis töissä myyjänä kys. firman liikkeessä kivenheiton päässä. Herra TJ tuli aamulla hädissään etsimään myymälästä jonkun, joka voisi auttaa häntä. Löysin itseni toimiston keittiöstä pilkkomasta vihanneksia.

Kehtasi vielä mulkku nolata minut, kun pyysin kaikki syömään ("aamiainen on katettu, olkaa hyvät" + hymy ja viittaus noutopöytään). Terkkuja vaan A:lle Kamppiin!