Kertokaas naiset miks en tule teidän kanssa toimeen?
Hei, olen 30+ mies ja ihan ok näköinen, mut ongelmani on etten tule toimeen kenenkään naisen kanssa.
Mikä minussa on vialla kun tapaan naisen esim. kaupan kassalla niin tulee heti sellainen epämiellyttävä kenttä ympärille minkä arvelen naisenkin aistivan ja sitten siitä on rentous kaukana, tekee mieli vaan päästä pois siitä tilanteesta mahdollisimman äkkiä. Tavallaan mun itsetunto menee nolliin naisen seurassa.
Myönnän että pidän naista seksiobjektina ja se tulee ensimmäisenä mieleen naisen seurassa, mut mä en haluais kohdella naista epäkohteliaasti. Tuollaiset ajatukset vaan tulee mieleen. Toiseksi epäilen että olen luonteeltani liian naisellinen(ts. homomainen) vaikka en ole homoseksuaali. Onko totta naiset että te ette voi sietää homomaista miestä ja toisin sanoen itse en voi sietää naista, kun mulla on mielestäni naisellisia luonteenpiirteitä esim. saatan puhua naisen kanssa(jos sinne asti olen joskus päässy) siivouksesta, ruuan laitosta tai miten sisustin kotini. Ts. mä puhun samoja asioita naisen seurassa mitä naiset yleensä puhuu.
Oletteko tavanneet naiset tällaisia miehiä ja mikä niissä sitten mättää? Mä pidän tätä elämäni suurimpana epäonnistumisena.
Kommentit (28)
Mulla oli sama ongelma, aina kun pääsin naisen juttusille niin menin aivan lukkoon. Eipä siihen muu auttanut kuin totaalinen lähestymistavan muutos, eli pilke silmäkulmassa heitetään puolilevottomia. Toimii huomattavasti paremmin kuin turha jäykistely.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:12"]
se on vaikeeta, lähes mahdotonta. Se vaan tulee niin epämiellyttävä olo naisten seurassa ja sitten tuntuu että tulee vaan huonoja luonteenpiirteitä esiin. En mä ikinä haluais loukata ketään varsinkaan naista mut tulee vaan niin epävarma olo.
[/quote]
Mua kiinnostaa mitä tämä tarkalleen ottaen pitää sisällään, tämä epämiellyttävä olo naisten seurassa? Jos sulla tulee naisten seurassa jotenkin automaattisesti epämiellyttävä olo, niin kyllä sen varmaan susta aistiikin.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 18:12"]
se on vaikeeta, lähes mahdotonta. Se vaan tulee niin epämiellyttävä olo naisten seurassa ja sitten tuntuu että tulee vaan huonoja luonteenpiirteitä esiin. En mä ikinä haluais loukata ketään varsinkaan naista mut tulee vaan niin epävarma olo.
[/quote]
Mua kiinnostaa mitä tämä tarkalleen ottaen pitää sisällään, tämä epämiellyttävä olo naisten seurassa? Jos sulla tulee naisten seurassa jotenkin automaattisesti epämiellyttävä olo, niin kyllä sen varmaan susta aistiikin.
[/quote]
No varmaankin kateutta, kateellinen naisille millaisia he saavat olla, jollainen minäkin ehkä haluaisin olla. Oonko mä sitten niin huomionhakuinen ja tietyn turvan hakuinen kuten naiset ja sitten kun minä olen mies niin mun pitäisi olla se antava osapuoli eikä hakeva, niin siinä ehkä se syntyy se törmäyskurssi.
Eikö sulla ole siskoa?
Musta tuntuu että monet niin naiset kuin miehet jotka eivät osaa olla vastakkaisen sukupuolen kanssa ovat perheestä jossa on vain tyttöjä tai poikia. Ja lisäksi suhde vastakkaista sukupuolta olevaan vanhempaan ei ole läheinen.
Miten me voidaan tietää, että mikä sinun pääsi sisällä oleva ongelma on?
Joo, naisethan ne suorastaan halveksuvat naismaisia miehiä ja homoseksuaaleja. Ei miehet ainakaan! Naisilla ei koskaan ole homomiehiä kavereina, joiden kanssa käydään shoppailemassa, kahvilla ja teatterissa.
Terapia voi auttaa sinua.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:35"]
Eikö sulla ole siskoa?
Musta tuntuu että monet niin naiset kuin miehet jotka eivät osaa olla vastakkaisen sukupuolen kanssa ovat perheestä jossa on vain tyttöjä tai poikia. Ja lisäksi suhde vastakkaista sukupuolta olevaan vanhempaan ei ole läheinen.
[/quote]
Ei pidä yleistää. Ainakin pojillani on paremmat välit minuun kuin isäänsä.
Kaupan kassajono on muuten vihoviimeinen paikka ruveta tekemään tuttavuutta kenenkään kanssa. Siellä ihmiset ovat väsyneitä, nälkäisiä ja kiireisiä. Kannattaa etsiä jokin rennonpi paikka, jossa tekee tuttavuutta naisten kanssa.
Apn kannattaisi hakeutua tosiaankin terapiaan sosiaalisen epävarmuutensa vuoksi. Etsi joku ratkaisukeskeinen terapeutti. Terveyskeskuksissakin on psyk.sairaanhoitajia, joille voi varata keskusteluaikoja, eikä maksa mitään.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 19:35"]
Eikö sulla ole siskoa?
[/quote]
Ei kyllä pidä paikkaansa. Tunnen miehiä, joilla on vain veljiä ja he kaikki tulevat loistavasti juttuun naisten kanssa, samoin kaltaisiani naisia, joilla on vain sisko/siskoja ja miesten kanssa juttu luistaa hyvin! Kyseessä on lähinnä persoonakysymys.
Mitä olet opiskellut ja oletko työelämässä? Kuinka on mahdollista, että olet noin vähän tekemisissä ihmisten kanssa? Sairaseläkkeellä mt-ongelmien vuoksi???