Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Laihaläskit" ja vähän läskit on

Vierailija
25.11.2014 |

Kauneimpia vartalo malleja, on hyvä olla vähän pläski! Ja kaikki kyllä tämä fitness hömppä kohta väistyy ja lihasten näkyminen naisilla kauhistuttaa muitakin kuin minua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep.

Vierailija
2/3 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:03"]

Kauneimpia vartalo malleja, on hyvä olla vähän pläski! Ja kaikki kyllä tämä fitness hömppä kohta väistyy ja lihasten näkyminen naisilla kauhistuttaa muitakin kuin minua.

[/quote]

Eh... Siis meinaat, että huippuunsa treenatut fitnesmimmit on se ainoa lihaksikkuus, mitä vaan voi olla?

Itse olen ollut laihaläski ja nyt harrastan reippaasti liikuntaa ja käyn aktiivisesti salilla. Ei ole mitään muskeleita, vaan kaunista lihasta, joka tuo vartalle muodon. Lantion ja vyötärön välinen suhdekin on muuttunut hurjasti siitä kun aloitin ja siis paljon parempaan suuntaan. Kädet myös ovat kiinteytyneet kauniisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:09"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:03"]

[/quote]

Eh... Siis meinaat, että huippuunsa treenatut fitnesmimmit on se ainoa lihaksikkuus, mitä vaan voi olla?

Itse olen ollut laihaläski ja nyt harrastan reippaasti liikuntaa ja käyn aktiivisesti salilla. Ei ole mitään muskeleita, vaan kaunista lihasta, joka tuo vartalle muodon. Lantion ja vyötärön välinen suhdekin on muuttunut hurjasti siitä kun aloitin ja siis paljon parempaan suuntaan. Kädet myös ovat kiinteytyneet kauniisti.

[/quote]kyllä se lantio yleensä katoaa treenillä ja takaa päin ei edes tunnista onko nainen vai mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän