Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mainoksissa käytetään nykyään outoja painotuksia?

Vierailija
25.11.2014 |

Miestä ärsyttää Sara leipoo -mainos keimailevan teennäisyyden ja lässytyksen takia. Muissakin mainoksissa naisten oudot painotukset ovat alkaneet ärsyttää. Rojua, rojua -ohjeelmanmainoksessa on myös sellainen rasittava painotus. Pilailemme Crush Saagojen mainoksien painotuksilla. Entinen Venetsia Trivago -mainos oli raivostuttava nimenomaan äänen takia. Eikö nykyään osata puhua vai mikä ihmeen trendi on näille oudoille painouksille? Jää ehkä paremmin mieleen, muttei hyvällä tavalla ja mieluummin jättää palvelut/katsomiset sikseen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se lapSSSEN KASSVu-ja-kehitysss mikälie korvikemaitomainos. Yök.

Ja MAria MONtasaamin oman ohjelman puffit. Ruotsalainen Maria lausutaan maRIIA eikä englanniksikaan paino ole ekalla tavulla!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla