Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin erään naisen lähtevän uudella BMW M3:lla leipäjonossa käytyään

Vierailija
02.10.2021 |

Miksi hän haki leipäjonosta ruokaa, jos on varaa 100 000 euron autoon?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla uus M5 ja käyn Lidlissä. Parkkipaikalla jotkut kattoo kieroon mutta miks tuhlais rahojaan kun voi olla raha-asioissaan järkevä ja ostaa säästyvillä rahoilla vaikka kunnon auton?

Kuinka harhainen voi ihminen ollakaan XDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
42/66 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla uus M5 ja käyn Lidlissä. Parkkipaikalla jotkut kattoo kieroon mutta miks tuhlais rahojaan kun voi olla raha-asioissaan järkevä ja ostaa säästyvillä rahoilla vaikka kunnon auton?

Kuinka harhainen voi ihminen ollakaan XDDDDDDDDDDDDDDDD

Harhainen??🤪🤪 Siis midähän viddua? Voihan kunnon bemukuskikin (M5 kaverille hattu päästä) käydä liiterissä ostoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei. Ne köyhät ei kuitenkaan kelpuuta jauhoja ja makaroonitkin on rumanvärisiä. Rikkaat sentään osaa tehdä noista ruokaa.

Vierailija
44/66 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMW on kalun jatke. Miksi nainen sellaista tarvii?

Laadukas leidi ajaa Mersulla, Bentleyllä tai vaikkapa Jaguaarilla.

Joillakin naisilla on kauhea pätemisen tarve liikenteessä, on tullut huomattua. Siis en sillä, miehillä ne asenneongelmat on pääasiassa mutta joukkoon mahtuu näitä naisia jotka haluavat olla "yksi jätkistä".

Vierailija
45/66 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanini kanssa aikanaan tulot olivat 150 tuhatta euroa vuoteen ja kävimme Lidlissä hankkimassa kaikki perustarpeet. Hän oli tarkan euron ihminen ja mielestäni hyvä niin.

Leipäjonoissa emme käyneet koskaan, se apu on tarkoitettu niille ketkä tarvitsevat ruoka-apua.

Mielestäni on hyvä että tällaista tarjotaan ja lukemattomille ihmisille se apu tulee tarpeeseen. Jos siellä on väärinkäytöksiä niin ne ovat aivan murto-osa kuten missä tahansa avussa jota tarpeeksi häijy luonne voi käyttää hyväksi. Heitä kun on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Vierailija
46/66 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMW on kalun jatke. Miksi nainen sellaista tarvii?

Laadukas leidi ajaa Mersulla, Bentleyllä tai vaikkapa Jaguaarilla.

Mä ajan kyl ihan toyotalla sori vaan

Vierailija
47/66 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppanini kanssa aikanaan tulot olivat 150 tuhatta euroa vuoteen ja kävimme Lidlissä hankkimassa kaikki perustarpeet. Hän oli tarkan euron ihminen ja mielestäni hyvä niin.

Leipäjonoissa emme käyneet koskaan, se apu on tarkoitettu niille ketkä tarvitsevat ruoka-apua.

Mielestäni on hyvä että tällaista tarjotaan ja lukemattomille ihmisille se apu tulee tarpeeseen. Jos siellä on väärinkäytöksiä niin ne ovat aivan murto-osa kuten missä tahansa avussa jota tarpeeksi häijy luonne voi käyttää hyväksi. Heitä kun on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Mä oon yrittänyt monesti aloittaa Lidlissä käyntiä.. mutta siellä käyvät asiakkaat on jotenkin omituisia enkä löydä sieltä ikinä mitään sellaista ruokaa jota haluaisin ostaa.

Vierailija
48/66 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Ullanlinnassa ja käyn leipäjonossa.

Mies sairaseläkkeellä, minä työtön. Liiton päivät ovat loppuneet.

Kävellen sinne menen, kaljakärryn kanssa.

Mikään laki ei rikastakaan estä vaikka menemästä EU ruoka-apuun mutta sairasta se on ottaa resurssit joltain jolla on oikea hätä.

Vierailija
49/66 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ne kaljakärryt sentään on M-mallia?

Vierailija
50/66 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska autoni on hirmuisen kallis, niin kelan tuilla en pysty sitä maksamaan, On ihan pakko käydä ilmisissa ruokajakeluissa. 

Vierailija
51/66 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella M3... en tiedä kuulostaako uskottavalta. Ei tietysti mahdotonta, mutta veikkaukseni mukaan äärimmäisen harvinaista. 

Mikä siitä tekee "miesten auton"?

T nainen tehokkaan maasturin ratista

Vierailija
52/66 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kukin arvostaa. Mulle ei auto niin tärkeä ole että siihen haluaisin panostaa vaikka mies  olenkin eikä mua muidenkaan autot kiinnosta. Mulle on olemassa tärkeämpiäkin asioita  joihin panostan.  Mulle riittää että auto on mun makuun sellainen millä kehtaa ajaa ja ilmastointi pitää olla.

Vierailija
53/66 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurstilla käydessäni jätä Mersuni vähän kauemmaksi jotta ihmisille ei tule paha mieli.

Vierailija
54/66 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ruma auto. 

Vierailija
55/66 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavia nuo autoillaan leuhkivat. Niitä varmaan kyrsii jos naapuri ostaa vielä hienomman auton, ja jos naapurin puoliso on paremman näköinen kuin heidän puolisonsa 🏂

Eivätkä he tajua  sitä että r vähemmistöä oikeasti edes kiinnostaa millä autolla muut ajavat. 

Vierailija
56/66 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään laki ei rikastakaan estä vaikka menemästä EU ruoka-apuun mutta sairasta se on ottaa resurssit joltain jolla on oikea hätä.

Mutta joissain paikoissa pitää esittää todiste siitä että saa toimeentulotukea saadakseen ruoka apua t: eri 

Vierailija
57/66 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurstilla käydessäni jätä Mersuni vähän kauemmaksi jotta ihmisille ei tule paha mieli.

Ei kenellekään sun mersusta tule paha mieli vaan siitä että käyt ruokajonossa vaikka sulla on varaa käydä kaupassa. Itse en käy ruokajonossa vaikka saan tukia ja osa-aikatyön palkan koska mun ei tarvitse käydä.

Vierailija
58/66 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi voi hakea koska se on tasa-arvoista ja REILUA. 

Vierailija
59/66 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta joissain paikoissa pitää esittää todiste siitä että saa toimeentulotukea saadakseen ruoka apua t: eri 

Tämä olisi hyvä käytäntö Hurstille ja muihinkin paikkoihin mistä ruoka-apua saa.

Vierailija
60/66 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Narsistisen henkilön kyky myötätuntoon on heikentynyt ja hän käyttää toisia hyväkseen. Narsistin käytös voi olla ylimielistä ja röyhkeää."

Rikas narsisti vie vähäosaisille tarkoitetut ruoat leipäjonostakin, eikä koe siinä mitään väärää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme