Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksan töissä?

Vierailija
25.11.2014 |

Vielä useampi tunti pitää jaksaa ja huomenna sama. Oon asiakaspalvelussa. Se on vaan tosi rankkaa välillä. Lisäksi töiden jälkeen alkaa toinen työpäivä kotona. Joulu ahdistaa. En ole mitään tehnyt enkä yhtään lahjaa ostanut. Miten tää aina kaikki kaatuu naisen niskaan? Kaikesta huolehtiminen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Olen itsekin aspassa työskennellyt ja raskasta on. Toisaalta ihmisten kanssa työskentelyssä on myös antoiset hetkensä, on myös niitä ihania asiakkaita.

Voisitteko miehesi kanssa sopia kotityövuorot? Joka toinen päivä toinen ottaa vastuun ruuasta ja välttämättömistä kotitöistä kuten tiskeistä. Viikkosiivous sitten yhdessä. Kannattaa olla myös kotitöissä itselleen armollinen, perheen kanssa läsnäolo ja hyvät ihmissuhteet ovat tärkeämpiä kuin täydellinen järjestys & villakoirattomuus.

Koita ajatella vaan positiivisesti! Joululahjat voivat olla vaikka pieniä lahjakortteja, joulukortit ja ruuat voi ostaa valmiina. Mene kerrankin siitä mistä aita on matalin ja nauti vapaasta, nuku mahdollisimman paljon jne.

Meillä on auttanut, kun olen selkeästi (nalkuttamatta :-)) kertonut miehelle, mitä häneltä odotan esim. kotitöiden saralla. Tai joululahjojen ostossa. Koitan delegoida selkeitä toimeksiantoja, koska mieheni ei ole kovin omatoiminen. Mutta se, että olen lopettanut sen ainaisen huutamisen ja marttyyriyden on parantanut meidän välejämme huomattavasti. Pyydän ystävällisesti häneltä apua ja se toimii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi