Vaikea lyödä hynttyitään yhteen, kun..!
Isovanhemmat toivovat enemmän tilaa lapsiamme tavatessaan, mutta meillä varat eivät riitä tämän tilavampaan asuntoon. He taas eivät halua sijoittaa YLIMÄÄRÄISIÄ rahojaa, jotta heillä olisi vierashuone tai vaikka erillinen pihamökki, jonka hallinta olisi selkeästi heidän käsissään.
Lapsilla on mummola, jonne on liian pitkä matka! Miksi he eivät halua tehdä elämäänsä eläkkeellä helpommaksi? Miksi he vaativat meiltä lisätilaa itselleen? Olen kuullut, että jotkut isovanhemmat auttavat lapsiperhettä taloudellisesti. Toiveemem olisi, että he auttasivat itse itseään! Suvaitsemme heidän mökin tontillamme, jos he kustantavat sen itse! Ärsyttää tämä päättämättömyys ja se, että meidän täytyisi ottaa lisää lainaa ehtona sille, että lapsilllamme olisi mummola! He suunnittelavt jättävänsä perintöä + että me revettäisiin heidän luokseen aina kun tarvetta on, mutta kun me tahdomme heidät lastemme luokse + perintö ei ole se tärkein, vaan se, että osaisimme elää yhdessä ja miettiä toistemme tarpeita ja arjen sujuvuutta.
Kommentit (5)
Ei ne jaksa hotelliyöpymisiä. Ovat rahdanneet jo kaiken itselleen tarpeettoman, esim huonekaluja, kirjoja, meille, kun ei niitä poiskaan voi heittää, perintökaluja. Tarvitsisimme vain niille tilaa! Nyt on yksi huone varastona, vaikka lapset tarvitsisivat senkin! Kielsin tuomasta tavaraa, mutta mies ei tarpeeksi painokkaasti. Hänen vanhempansa. En jaksa siivota poiskaan, vaikka pidän siitä, että koti on omanlaiseni, eikä tuhlaa kallista aikaani olemalla ruma sekä epäkäytännöllinen siivottava.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:01"]
Oletko "mies" vai hiiri?
[/quote]
Ei vaan ap on nainen.
Ap voisi kyllä sanoa appivanhemmilleen, ettei huoli heidän rojujaan. Appivanhempien pitää keksiä tavaroilleen jokin muu loppusijoituskohde kuin ap:n ahdas koti.
Niin ja hynttyyt yhteen lyödään parinmuodostustilanteessa. Ap:lla on kuitenkin jo mies ja lapsia. Tuskin hän appivanhempien kanssa on aikeissa pariutua. Kyse lienee jostakin muusta, mutta mistä? Jäi vähän epäselväksi minulle. Appivanhempien luokse ei sovi kyläilemään eikä sovi ap:llekaan. Mitä ap suunnittelee ratkaisuksi ongelmaan?
Siis mitä ihmettä. Ei kenenkään nyt tarvitse mitään lisätiloja hankkia että lapset voi tavata isovanhempiaan. Jos matka on pitkä eikä mummolassa voi yöpyä, niin sitten yöpyminen paikallisessa hotellissa.