Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsevarmuuden pönkittäminen laihuudella

Vierailija
25.11.2014 |

Menee niin hermo taas kerran. Kysyin kahdelta kaveriltani jotka ovat samaa kokoa ulkoisesti päin kuin minä, että haluisivatko kokeilla S-kokoisia housuja kaupassa kun näyttivät kivalta ja mulle ei mennyt jalkaan kunnolla koska olen leveä lanteista.
Vastaukseksi tulee:"ähh liian isot en viitti edes koittaa" ja "oon yleisesti kokoa xs joten noi roikkuu päällä" .....anteeks mitä :D muuta kokoa ei siis ollut ja he itse olisivat halunneet kyseiset housut kun olivat niin kivat.

Mulla meneee niiiin jaksaminen näihin kahteen tytyyn kun molemmat ovat koko ajan niin itsekekeisiä ja sanovat aina olevansa lihavia ja sillä kinuavat kehuja vartalostaan. Muuten tämmöisissä tilanteissa pitää tuoda esille että he ovat niin laihoja ettei mee kun vittu xxxxxxxxxs päälle ja kuinka laihuus on kauniiinpaa kuin tämmöinen M kokoinen muija :D
Ei en ole kateellinen. Mua vaan vituttaa se et pitää joka asiassa tuoda se itsensä esille ja oma laihuus... Kuitenkin kun kyseessäolevat henkilöt ovat ns. laihaläskejä jotka eivät liiku _koskaan_. Paljon parempi on itsevarma ja tikissä kunnossa oleva nainen!! Mikä siinä on että pitää jatkuvasti keräille kehuja?pitäskö sanoo näin "ahhh oot niin laiha ihana haluan sun kropan ah" ?? Ja kyseessä on 20-vuotiaat naiset. Olisitte vaan tyytyväisiä mitä ootte . Kamalaa myös se kun pitää valittaa siitä metrin leveästä läskiperseestään kun vieressä seisoo oikeasti lihava ihminen joka loukkaantuu sanomastanne. Voisitteko te joskus ajatella myös muita.....?? Oli aivan pakko avautua kiitos.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi. Juuri itse pohdiskelin samaa, että miksi minua laihempi sisareni usein päivittelee omaa lihavuuttaan. (Normaalipainoinen on siis). Minulla ylipainoa. Minusta ei korrektia puhua "köydestä hirtetyn talossa, tai jos puhuu, niin en jaksaisi millään pönkittää hänen itsetuntoaan esim. haukkumalla itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän