Miehet...naimisissa oleva exä otti yhteyttä
Olimme muutama vuosi sitten jonkinlaisessa suhteessa, kavereita enimmäkseen kuitenkin. Sitten hän löysi tyttöystävän ja meni naimisiin. Poisti mut fb:stä, koska vaimo oli mustasukkainen ja ei nähty tietenkään enää. Oli mulle ihan ok, ymmärrän vaimoa tässä.
Nyt sitten aamulla tämä mies alkoi viestitellä, eka kyseli kuulumisia ja vastailin jotain, koska ei ole mitään kaunoja häntä kohtaan. Sitten ehdotteli kahveja. Kysyin onko avioliitto kunnossa ja mitä vaimo tähän sanoo. Kuulemma kaikki hyvin siltä osin. Sitten alkoi muistella, miten meillä oli kivaa ja kuumaa yhdessä. Sanoin että keskittyy pitämään avioliittonsa kunnossa.
Miehet...hyvistä kannattaa pitää kiinni jos löytää.
Kommentit (6)
Veditkö jutun hatusta?Jos on totta? Aivan varmasti etsii vain pesää.Oliko pakko muuten vastata?
Mullekin vastaavanlainen exä alkoi kahdenkymmenen (!) vuoden jälkeen laitella viestiä, pyysi fb-kaveriksi ja tuntui jatkavan siitä, mihin jäätiin kun aikoinaan homma loppui. Likainen vanha äijä, hyi. Varmaan minäkin olin hänen muisteloissaan vain se hehkeä nuori tyttö.
Miksi en vastaisi, tunnen hänet kuitenkin pitkältä ajalta ja hyvissä väleissä olimme ennen kuin tapasi vaimonsa. Lopetin viestittelyn siihen, kun alkoi kertoa, kuinka on muistellut meudän yhteisiä aikoja. Ehkä oli mustasukkainen tai suuttunyt vaimolleen jostain ja alkoi "kostoksi" viestittää mulle. En kyllä tajua miksi tekee noin, jos kerran suhde voi hyvin. Tai tietty seksin tai seksiviestittelyn toivossa, mutta ei kiinnosta yhtään. Ei kiinnostaisi enää vaikka olisi vapaa.
T. Ap
Ota ap huomioon, että jäit vähintään toiselle sijalle aiemmin, siitä huolimatta vaikkei vikaa välttämättä sinussa.
Seksiä hän tuo nyt on vailla. Muistelee nuoruutta tai jotain. Kyllä jotkut käy ihan vaan kavereina kahvilla. En ymmärrä että katkaistaan välit jonkun pirttihirmun takia ja sitten aletaan työntyä takaisin elämään.
Ehkä menisin ja v**tulisin koko illan kierosti. Tekisi oikein hyvää -kaveria ei jätetä, eikä tollein saa s***iä ehotella. Ihan selkee.
Ei koskaan voi tietää miten toinen sen ottaa ja mitä toisen elämässä on tapahtunut. Pitäisi vähän kasvaa ei alkaa ehdottelemaan mitään.
Kuulostaa siltä ettei se mies löytänyt niin hyvää kuin ehkä alussa luuli.