Mitä turhakkeita omistatte?
Mitä sellaista teillä lojuu kaapeissa mitä luulitte tarvitsevanne, mutta ette tarvinneet? Mitä turhaa teillä on? Ilmianna turhakkeesi!
Kommentit (15)
Vaatehöyrystin tuli todettua turhakkeeksi, perinteisellä silitysraudalla onnistuu paljon kätevämmin silitykset.
Suomen passi. Jostain nostalgiasyistä tulee uusittua.
Imuri. Tullut tavaksi jättää se kokonaan välistä ja pyyhin vain mikrokuituliinalla lattiat.
Airfryer on toinen.
Vanhoja liettuan,latvian ja viron rahoja. Jospa joskus arvo nousisi.
Kahvinkeitin. Jos joku tulisi vaikka kahville. No eipä ole tullut. Ilmeisesti olen sitten syrjäytynyt tai jotain.
Vaimoja omistan. Olen ajatellut sen myymistä kun ei siitä ole enää mihinkään. Tuoreemman vuosimallin ajatellut hankkia, sellaisen vähänkäytetyn. Toi nykyinen on liian puhki poljettu jo.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoja omistan. Olen ajatellut sen myymistä kun ei siitä ole enää mihinkään. Tuoreemman vuosimallin ajatellut hankkia, sellaisen vähänkäytetyn. Toi nykyinen on liian puhki poljettu jo.
Mitä vuosimallia? Mitä vikoja? Tarjoan hyvän hinnan.
Munankeitin. Pari kertaa tuli käytettyä.
Television. En ole moneen kuukauteen koskenut mokomaan. Katson kaikki ne harvat ohjelmat mitä katson tietokoneen näytöltä toki näyttö on kohtalaisen suuri 30".
Metallinpaljastin
Hankinnan jälkeen kerran ehkä kokeilin. Olisi ollut ehkä kiva harrastus jonkun toisen kanssa. Ei yksin jaksa vispata.
Aika vähän mitään on. Kuntopyörää voisi käyttää enemmän, mutta ei se mikään ihan turha ole.
Hiusten kihartamiseen oli lämpörullat, niistä olen jo luopunut, kiharat tulee helpommin yöllä patukkapaplareilla.
Joku keittiön monitoimikone saatiin, kun oli tarpeeton edelliselle omistajalle. Eipä meilläkään ole ollut käyttöä sille, vaikka mies suunnitteli tekevänsä sosekeittoja ja smoothieita ym.
hieromasauva. ei jaksa enää leikkiä.