Tein lounaaksi spaghettia bolognesekastikkeella ja juomaksi punaviiniä: miten teillä?
Kommentit (70)
Tomaattikeittoa purkista. Mikrossa 5 minuuttia ja kunnon satsi raejuustoa päälle ja pari maksamakkaraleipää. Vitsi, että oli hyvää ja illalla pizzaa kotiuunista.
Voissa paistettua lohiviipaleita sitruunan ja tillin kanssa, lisäkkeenä keitettyä perunaa, porkkanaa ja lanttua, voinokareen kanssa nekin
Vierailija kirjoitti:
Voissa paistettua lohiviipaleita sitruunan ja tillin kanssa, lisäkkeenä keitettyä perunaa, porkkanaa ja lanttua, voinokareen kanssa nekin
Voi suorastaan kuulla, kuinka verisuoni tukkiutuu ja kolestroli kohisee.
Oon vissiin ainoa jolla päivän syömiset vähän ankeat. Se Hesen veke-ateria. On oikeesti todella huono viikko, en edes jaksa miettiä ruuanlaittoa. Voisko joku tuoda mulle jotain järkevää? Mieluusti sitä kaalilaatikkoa. Tarvisin nyt lohturuokaa. Ja päänsilitystä kiitos.
Tein uuniomenia ja vaniljajäätelöä jälkkäriksi. Ruuaksi syödään lohta ja perunoita raikkaalla salaatilla.
Illalla vielä lakuja, viiniä, suklaata ja hedelmiä telkkarin ääressä.
Pikaroskaruokaa eli pakastealtaan perunaröstit, paneroitu seitileike, he-ma-pa ja reajuusto.
Nyt uunissa karjalanpaisti illaksi joko muusilla tai keitetyllä perunalla. Lisukkeena keitetyt punajuuret ja raejuusto.
Söin aamupalaksi kaurapuuroa ja raejuustoa. Lounaaksi ja päivälliseksi jauhelihaa ja makaronia ketsupilla. Välipalaksi banaani ja proteiinipirtelö.
Illalla leipää ja hedelmiä ja kananmunia.
Nyt uunissa tulossa itse tehty kaalilaatikko. Illalla sitten sipsiä, dippiä ja pepsiä.
Lihapullia ja pastaa, missä pinaattia ja aurinkokuivattuja tomaatteja. Ja tietysti reilu annos salaattia.
Paistetut muikut, perunamuusi ja porkkana/kaaliraaste. Juomana punainen Jaffa.