Täällä palstalla huomaa, että oli provoa tai ei, niin joidenkin ihmisten mielessä liikkuu niin sairaita ajatuksia, että oikein puistattaa
Kommentit (23)
Suomessa saa kirjoitella myös vankiloista ja osastolta.
Se, ettette itse kirjoittele tai tuo ajatuksianne julki ei suinkaan tarkoita etteikö itsellänne olisi vähintäänkin joskus sairaita ajatuksia.
Joillakin ihmisillä on mielikuvitusta ja taiteellisia lahjoja.
Et arvaakaan mitä päässäni liikkuu juuri nyt? .
Vierailija kirjoitti:
Laitospaikkoja liian vähän.
Jos tilanteesi on paha, niin voit mennä suoraan päivystykseen sairaalaan. Jaksamisia.
Vierailija kirjoitti:
Kakatkaa joku mun suuhun.
Munkin
Vierailija kirjoitti:
M53v on pelottava ja ahdistava.
Yksinkertaisesti paha ihminen ja täysin tietämätön siitä itse. Se ON pelottavaa eikä tarvitse kuin katsoa ihmiskunnan historiaa mitä tuosta kuviosta seuraa.
Seuraan ap:ta kiikarillani metsän siimeksestä jonne olen tehnyt pienen mutta mukavan tukikohdan. Yön laskeuduttua kun ap käy yöpuulle murtaudun hänen kotiinsa äänettömäst mustiin pukeutuneena kuni ninja. Siirryn hänen sänkynsä viereen ja pujotan nippusiteet hänen kätensä ja jalkansa ympärille. Ap alkaa äännellä jolloin teippaan hänen suunsa vielä roudariteipillä niin ettei hän saa ääntäkään kuuluviin. Siinä minulla on ap sidottuna ja teipattuna. Otan veitsen ja alan kuoria hänen vaatteitaan pois kuin kuorisin appelsiinia. Lopulta ap on alasti siinä edessäni ja............
Vierailija kirjoitti:
Seuraan ap:ta kiikarillani metsän siimeksestä jonne olen tehnyt pienen mutta mukavan tukikohdan. Yön laskeuduttua kun ap käy yöpuulle murtaudun hänen kotiinsa äänettömäst mustiin pukeutuneena kuni ninja. Siirryn hänen sänkynsä viereen ja pujotan nippusiteet hänen kätensä ja jalkansa ympärille. Ap alkaa äännellä jolloin teippaan hänen suunsa vielä roudariteipillä niin ettei hän saa ääntäkään kuuluviin. Siinä minulla on ap sidottuna ja teipattuna. Otan veitsen ja alan kuoria hänen vaatteitaan pois kuin kuorisin appelsiinia. Lopulta ap on alasti siinä edessäni ja............
....poliisi rynnii sisään ja kolauttaa pääsi lattiaan tarpeettoman kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Peter Nygård paikalla? :D
P. Nykart kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkin
Berliininmunkki tänne!
Tervetuloa todellisuuteen. Hel vetin kauan se kestikin...
Joillakin kun ei vain ole muuta tekemistä,kun kirjoittaa tänne. ( tuo M,53 saattaa yhtä hyvin todellisuudessa ollakin esim. N,22. Siitähän ei näet anonyymipalstalla ole eikä voi olla mitään ehdottoman varmoja takeita etteikö muka voisi olla aivan hyvin .)
Repun hihnoista kertova ketju poistettiin mutta tämä saa olla täällä. Pelottavaa taitaa olla moderaattorienkin mielien sisältö?
Palvattua ihmiskinkkua.