Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon alastonkuvat

Postimies
02.10.2021 |

Olen saanut tietooni, että vaimoni eksällä on tallessa alastonkuvia vaimostani. Näyttökuvanaankin pitää kuvaa vaimoni rinnoista. Kuvat on otettu ennen meidän aikaamme, mutta kyllä asia silti joskus harmittaa. Koska tulemme pienehköstä paikasta Keski-Suomesta, niin mietityttää se kun kuulemma eksä vielä näyttää kuvia joskus kavereilleen. Eli kaikki siellä on nähneet vaimoni alastonkuvat. Vaimoa ei tämä kiinnosta, sanoo vaan että sama nahka nenässä ja tisseissä ..? Muita mielipiteitä?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita.

Vierailija
2/79 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä? Miehetkin katsoo jatkuvasti alastonkuvia muista naisista. Mitä väliä jos sinun vaimosi kuva on yksi monien joukossa? Mieheni sanoja lainaten, nehän on vaan kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään. Ei tuommonen haittaa mitään jos ei vaimoasi itseään haittaa

Vierailija
4/79 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna asian olla tai ota itse parempia kuvia niistä

Vierailija
5/79 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan ja kasva aikuiseksi.

Ei toista voi omistaa, ainoastaan jakaa aikaa ja saavuttaa henkinen yhteys.

Vierailija
6/79 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehetkin katsoo jatkuvasti alastonkuvia muista naisista. Mitä väliä jos sinun vaimosi kuva on yksi monien joukossa? Mieheni sanoja lainaten, nehän on vaan kuvia.

Ne eivät ole "vaan kuvia", eivätkä myöskään "vain kuvia".

Vierailija
7/79 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimosi on antanut ne kuvat aikoinaan ottaa, valokuvat ovat taidetta ja miehellä on tekijänoikeuden antama suoja niihin.

Vierailija
8/79 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimies: Vaimon alastonkuvat (klo 13:59, 2.10.2021)

- Olen saanut tietooni, että vaimoni eksällä on tallessa alastonkuvia vaimostani.

Vierailija kirjoitti:

valokuvat ovat taidetta

Ja tähän paskaan uskoo koko kansa!

Koko maailma!!!

Vierailija
9/79 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu lahjaksi sain ottaa hyviä kuvia naisestani ja vielä luvan näyttää niitä eräälle vanhemmalle miehelle. En olisi uskonut miten se naistani niin kiihotti tuo ajatus. Oli aivan märkänä kun sain kuvat otettua ja niiden näyttämisestä kerrottua.

Vierailija
10/79 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama nahka ympäröi koko kehoa

Vierailija
11/79 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuokin mutta liukkaampaa vaan toisesta paikasta.

Vierailija
12/79 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Suomessa asuu näköjään outoa ja häiriintynyttä porukkaa.

Vierailija
13/79 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli aikoinaan au pairina Saksassa ja on kertonut, että innostui siellä sikäläisen poikaystävänsä innoittamana poseeraamaan hyvinkin intiimeissä kuvissa. Minua on alkanut kiinnostamaan ne kuvat. Miten voisin ne nähdä? Vaimo ei ole halukas auttamaan. Tai että ne jossain nettisivulla esiin putkahtaisivat. Kuvattiinko kasvojakin, olen kysynyt, ja vaimo vastasi, että joissakin kuvissa.

Vierailija
14/79 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli näytettyä kuvia vanhemmalle miehelle. Mahtava fiilis ja rohkeampien kuvien kohdalla rupes itselläkin seisomaan jännityksestä.

todella fiksuja ja kivoja kommentteja antoi ja katseli vielä useamman kerran kuvasarjan. Tänään kyllä vaimo saa sellaista seksiä ettei paremmasta väliä ja lisää kuvia .

Vierailija
15/79 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä tuollainen lehmä mäkeen!  Vai oletko ja haluatko olla pelle kaikkien ihmisten silmissä?

Vierailija
16/79 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt jollain on piukassa pipo. Itseäni rupesi kutkuttamaan jos oma ukkoseni napsisi minusta alaston kuvia ja laittaisi sen vaikka puhelimen näyttökuvaksi 😱

Vierailija
17/79 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalinen. ja sopimus asia:

'..myöhemmin ohuesti harmittaa Miks piti luvata,

että saa kuvata

Sillä kun me erottiin Sä laitoit minut nettiin Niin kuin luonto minut tarkoitti

..Tätäkö se tarkoitti? ' 

(Laulusta eräästä, JenniV, kappale "Nettiin"..)

-

Digi- ja sen 'ikuisesti kaikki DATA netissä' -aikoina.

..Hyvä kysyy. itsekukin joskus ihan itseltään samaa:

MITÄ minä haluaisin nähdä itsestäni ..esim.10v tai ..25v:n päästä? 

Vierailija
18/79 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaimon alastonkuva välillä puhelimen näytöllä ja vaimo oikein hykertelee tyytyväisyydestä, kun näkee sen siinä. Tietää, että sen saattaa nähdä muutkin.

Vierailija
19/79 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kiihoittaisi jos joku näkisi vaimoni alasti. No minua kiihottaa myös ajatus että joutuisin katsomaan kun joku hoitelisi vaimoani joten sikäli olen kait muutenkin perverssi.

Vierailija
20/79 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi