Mies kitisee kun maksan velkaa liian vähän pois / kk
Lainasin mieheltäni rahaa, jotta päästiin yhdessä viime kesänä lähtemään ulkomaille reissuun. Maksan miehelle 50€/kk velkaa pois, kuten silloin sovittiin. Nyt mies valittaa, että maksan liian hitaasti! Tätä tahtia velka on kuitattu huhtikuussa 2016, joka ei kuulemma nyt yhtäkkiä sovikaan. Sanoin, etten maksa yhtään enempää (enkä voisikaan, kun pärjään nytkin nippanappa kuukauden) ja mies alkoi murjottaa.
Mielestäni mun ei tartte alkaa joustamaan tässä, sovittu mikä sovittu. Miehellä ei edes mikään rahapula ole vaan tilillä rahaa vaikka kuinka paljon. Mietin onkohan hän miettinyt eroa ja siks haluaa nopeuttaa tota mun maksua?? Ei olla naimisissa, eikä lapsiakaan ole..
Kommentit (25)
No siinähän kitisee, kai teitte kirjallisen sopimuksen edes? Itse en todellakaan ottaisi tuollaista summaa lainaa reissaamiseen, jos rahat on tiukilla, olisitte tehneet halvemman reissun...
Voi AP. Eroa sinä vain ja maksat sen 50 e/kk siihen saakka kunnes kuitattu. Minä ansaitsen pparemmin, ja yhteiset rahat on ollut silti hyvä ppäätös.
No jo olet kultakimpaleen löytänyt...
Asutteko saman katon alla?