Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedät, että joku anti age -tuote on oikeasti toimiva, etkä vain selittele itsellesi että se on

Vierailija
02.10.2021 |

varsinkin jos se on ollut kallis?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain antimikrobiset voiteet auttavat pidemmän päälle, koska vanhentuminen on aina infektioperäinen sairaus. Vahva vetyperoksidi (esim. 12-35%) hierottuna naamaan auttaa, mutta polttaa ihoa jonkin verran (se ei ole happo!). Samalla tavalla polttavat jotkut ravintolisät, joilla on osoitettu olevan antimikrobiaalisia ominaisuuksia, esim. alpha lipoic acid, voi tehdä voidetta jauheesta laittamalla sitä oliiviöljyyn, ja kuumentamalla hellalla, että saadaan turhat täyteaineet pois. Alpha lipoic aciddiä käytetään myös joissakin ihovoiteissa, mutta pitoisuus on aivan liian pientä. Voitte laittaa vaikka 1.2 grammaa ALA:aa pieneen tilkkaan oliiviöljyä.

Vierailija
22/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihonhoidon tärkeimmät jutut:

- Retinoli iltaisin. Ihan tutkitusti vähentää ikääntymisen merkkejä. Auttaa myös suuriin ihohuokosiin.

- C-vitamiiniseerumi aamuisin. Tästä en tiedä onko ihan virallisesti tutkittu vaikuttavan ikääntymiseen mutta tykkään käyttää silti

- Kosteusvoide. Kuivuus on ihon vihollinen.

- Aurinkorasva ja muu auringolta suojautuminen. Aurinko taitaa olla ihon suurin vihollinen.

- En käytä tupakkaa tai alkoholia

Onhan mulla sitten kasvovettä ja silmänympärysvoidetta jne mutta nuo on tärkeimmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla silmänympäryksen seutu on se, johon kaipaan aineita, tämän keskustelun perusteella siis jotain kosteuttavaa tarvitsee sinne. Muuten minulla on rasvoittuva iho ja sen vuoksi iho ei ole niin ryppyinen vaan pärjää ihan tavallisellakin kosteusvoiteella. Varmaankin jotkut kuitenkin tunnistavat sen, että voi näyttää väsähtäneeltä ja rupsahtaneemmalta, jos ei mitään laita.

Mutta kiitos kommenteista, hyviä vinkkejä ja tietoa!

ap

Myös minulla oikeastaan ainoat iho-ongelmat ovat silmien ympärillä. Tällä viikolla kävin taas hakemassa lääkäriltä reseptin kunnolliseen silmävoiteeseen. Parissa päivässä iho parani niin, että silmäni eivät enää näytä kuolemaa tekevän satavuotiaan silmiltä, vaan pikemminkin 60-70 vuotiaan silmiltä. Tuota voidetta saa käyttää vain kuuriluonteisesti, max 10 päivää. Mutta sen jälkeen pärjäänkin taas lähes ilman voiteita pitkän aikaa.

Vierailija
24/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppa tuntuu  toimivan eikä maksa mitään. Lisäksi välttelen aurinkoa enkä käytä alkoholia ja tupakkaa ja syön monipuolisesti. Huuhtelen kasvoja myös kylmällä vedellä enkä kuivaa vettä pois vaan anna veden imeytyä rauhassa ihoon. Näillä mennään jo pitkälle ainakin omasta mielestäni. 

Vierailija
25/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää se, että ihon tekstuuri ja sävy paranee. Ennenaikaisia ryppyjä voi yrittää ennaltaehkäistä aurinkovoiteella, ja pitämällä aina aurinkolaseja jos on aurinkoinen päivä. Ihan turha yrittää taikoa jo olemassaolevia ryppyjä pois.

Granactive retinoid on tuote, mitä itse käytän näin 39-vuotiaana.

Vierailija
26/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytätte ikääntymistä hidastavia tms tuotteita? Miksi ikä ei saa näkyä?

Kyselee 39-vuotias nainen joka käyttää naamaansa ainoastaan suolasaippuaa

Vierailija
27/28 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet tyhmiä? Miksi iän pitäisi näkyä? Nuorekas iho näyttää paremmalta kuin vanhentunut, arvon sherlock. P.S. luin ensin vahingossa että suolahappoa...

Vierailija
28/28 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyminen ei näy kaikilla kauniisti.

Kyllä minäkin näytän oman ikäiseltäni, silmänympäryksen kosteutus parantaa mun ilmettä, tekee huolitellumman ilmeen. Ei siis tee minusta 30-vuotiaan näköistä vaan ok-näköisen nelikymppisen versus väsähtäneen ja rupsahtaneen näköinen nelikymppinen.

Voi olla, että sinulla on hyvät geenit, eikä tule sellaisia ikääntymisen merkkejä kuin joillekin tai sitten muutaman vuoden päästä sinulle tulee jotain, johon haluaisit vaikuttaa. Ei voi tietää:)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän