Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vhh-tsemppiketju

Vierailija
02.10.2021 |

Ensimmäinen viikko lopuillaan Fitfarmin vhh:lla. Vertaistukea ja ruokavinkkejä kaipaillaan :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavan rakentavaa kommentointia. Ei luulis olevan keneltäkään pois, jos joku jotakin kokeilee.

Saa toki kokeilla, mutta ei pidä väittää kokeilua joksikin, mitä se ei ole.

Vhh-ruokavalioon kannatta perehtyä hyvin, että tosiaan tietää mitä syö ja MIKSI.

Vierailija
22/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön siis Fitfarmin vhh:n ohjeiden mukaan. Esim. kanaa, tonnikalaa, nautaa, kasviksia, lohta, puuroa, rahkaa, hedelmiä/marjoja painoluokalleni annettujen määrien mukaan. Onko kukaan muu ollut tällä, kokemuksia?

-ap

Tuo ei ole vhh

No sillä nimellä se heillä kulkee.

Ruuat kertoo ihan muuta. Ei nyt ihan mitä vaan pidä kutsua vhh-ksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap saat tuloksia.

Vierailija
24/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavan rakentavaa kommentointia. Ei luulis olevan keneltäkään pois, jos joku jotakin kokeilee.

On se kateellisilta. Itse ei kyetä itsekuriin. Syödään roskaruokaa ja lihotaan. Älä välitä. Jatka valitsemallasi tiellä 🙂

Vierailija
25/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kateellisilta. Itse ei kyetä itsekuriin. Syödään roskaruokaa ja lihotaan. Älä välitä. Jatka valitsemallasi tiellä 🙂

Mitään muuta ei ole kritikoitu kuin sitä, että ap sanoo noudattavansa vhh-ruokavaliota, vaikka ruuat kertoo muuta.

Sen kun jatkaa.

Vierailija
26/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Mitään muuta ei ole kritikoitu kuin sitä, että ap sanoo noudattavansa vhh-ruokavaliota, vaikka ruuat kertoo muuta.

Sen kun jatkaa.

Olen kertonut olevani Fitfarmin tuon nimisellä valmennuksella ja noudattavani kyseisen valmennuksen ohjeistusta. Mitään muuta en ole väittänyt, tuota heidän tuotteensa nimeä en pysty muuttamaan vaikka kuinka vänkäisitte.

Vierailija
27/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vettä kannattaa muistaa juoda runsaasti.

Vierailija
28/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon 🤗 On kyllä ryppyotsaista porukkaa liikenteessä, en tiedä mikä ruokavalio tai kenties nälkä moista aiheuttaa 😄

Vierailija
29/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon 🤗 On kyllä ryppyotsaista porukkaa liikenteessä, en tiedä mikä ruokavalio tai kenties nälkä moista aiheuttaa 😄

Mitä ryppyotsaista on siinä, että virhettä korjataan? 

Vierailija
30/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Jeesus mitä jankkaamista, olen nyt ihan jokusen kerran asian selvittänyt, mutta jätän tämän nyt tähän kun ei mene kuulaan.

Vierailija
31/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Jeesus mitä jankkaamista, olen nyt ihan jokusen kerran asian selvittänyt, mutta jätän tämän nyt tähän kun ei mene kuulaan.

Aloitit vhh-tsemppiketjun etkä itse sitä edes noudata. Kun sulle siitä kerrotaan, niin viesteistäsi päätellen et tiedä mitä se on. Syöt vain sitä, mitä on ohjeissa ymmärtämättä asiaa.

Jatka ihmeessä tuota, jos haluat. Älä kuitenkaan availe ketjua asiasta, jota et ymmärrä.

Vierailija
32/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön siis Fitfarmin vhh:n ohjeiden mukaan. Esim. kanaa, tonnikalaa, nautaa, kasviksia, lohta, puuroa, rahkaa, hedelmiä/marjoja painoluokalleni annettujen määrien mukaan. Onko kukaan muu ollut tällä, kokemuksia?

-ap

Olin just samaisella VHH:lla kesällä. Hyvin toimi, paino nyt 49,5 kg ja pituutta 163 cm. Ei tarvinnut nälkää nähdä yhtään. :) Lihan korvasin mifulla. Treenejä en tehnyt, hyötyliikuin ja lenkkeilin.

Vierailija
33/33 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Olin just samaisella VHH:lla kesällä. Hyvin toimi, paino nyt 49,5 kg ja pituutta 163 cm. Ei tarvinnut nälkää nähdä yhtään. :) Lihan korvasin mifulla. Treenejä en tehnyt, hyötyliikuin ja lenkkeilin.

Tuo ei ole vhh.  Voi se silti toimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi