Vedin juuri pellillisen joulutorttuja naamaan
Iski hirveä himo torttuihin. Paistoin niitä 9 kpl ja nautiskelin ne.
Minä syön yleensä terveellisesti, mutta kun himo iskee niin pitää nauttia kunnolla. Yksi tai kaksi torttua ei riitä. Onko jollain muullakin tällaista? Välillä pitää saada syödä itsensä ähkyyn asti.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:52"]Miten niitä tulee 9?
[/quote]
Pistin niitä sen verran pellille. Puolikas levystä jäi käyttämättä. Säilyyhän se pakkasessa seuraavaan kertaan.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:55"]mulla :D herkuttelen n. kerran kahteen kuukauteen mutta sillon menee : 3 kismettiä, juustopalleroita, mozzarellapizza, iso kokis, iso pussi karkkia :D yhdessä illassa.. 168/50 :D
[/quote] mitäs olet syömishäiriöinen :)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:54"]Ja kohta närästää niin saakelisti.
[/quote]
Jäätelö helpottaa.
Seuraavan ruokaorgian aion pitää vasta jouluna.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:54"]Ja kohta närästää niin saakelisti.
[/quote]
Jäätelö helpottaa.
Seuraavan ruokaorgian aion pitää vasta jouluna.
Ei kai yhdeksästä tule edes närästystä. Joulutortut ovat niin höttöä (ja hyviä) että niitä menee helposti monta.
Muistakaa liukkari tortun kanssa.
Merkantti
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 19:22"]Ei kai yhdeksästä tule edes närästystä. Joulutortut ovat niin höttöä (ja hyviä) että niitä menee helposti monta.
[/quote]
Ei tule minulle, mutta jos tulisi niin jäätelö helpottaa.
Mulla on sama joka v.loppu :( Arkisin syön terveellisesti. Kauhee kierre, olo on kamala aina maanantaisin.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:55"]mulla :D herkuttelen n. kerran kahteen kuukauteen mutta sillon menee : 3 kismettiä, juustopalleroita, mozzarellapizza, iso kokis, iso pussi karkkia :D yhdessä illassa.. 168/50 :D
[/quote] mitäs olet syömishäiriöinen :)
[/quote]
no en itseasiassa ole, kerran pariin kuukauteen kun vetää mättö överit niin ei tuu napsittua herkkupaloja muulloin ;) mutta kiitos huolenpidosta!
Mulla kanssa puuttuu itsekuri täysin, jos leivon jotain. Olen hemmetin hyvä leipuri ja tykkään leipoa, mutta en voi, kun syön liikaa. Nyt tein omppupiirakkaa pelllillisen ja neljännes meni. Onneksi on säästettävä huomiseksi vieraille, joten en voi kaikkea syödä. Eikä tartte olla makeaa, jos leivon sämpylöitä sama homma. Mulla on hiilaririippuvuus, mutta jostain syystä tätä riippuvuutta ei ole kaupan tuotteisiin lukuunottamatta tuoretta, lämmintä ruisleipää.
Otapa ensi kerralla voi lämpeämään hyvissä ajoin pöydälle sitten alat lusikalla lappaamaan suukkaan, ah niin namia.
Tänään päivällä pimeni päässä. Heräsin sängystä naama muroja täynnä. Menin keittiöön katsomaan niin olin näköjään tehnyt rahkapiirakan, vetänyt puolet sitä ja sammunut sohvalle. Näin käy kun tulee himo . En muista kyl koko leipomista. Muuten olen kyl tiukalla linjalla
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:59"]Mulla kanssa puuttuu itsekuri täysin, jos leivon jotain. Olen hemmetin hyvä leipuri ja tykkään leipoa, mutta en voi, kun syön liikaa. Nyt tein omppupiirakkaa pelllillisen ja neljännes meni. Onneksi on säästettävä huomiseksi vieraille, joten en voi kaikkea syödä. Eikä tartte olla makeaa, jos leivon sämpylöitä sama homma. Mulla on hiilaririippuvuus, mutta jostain syystä tätä riippuvuutta ei ole kaupan tuotteisiin lukuunottamatta tuoretta, lämmintä ruisleipää.
[/quote] oletko sinä minä? Sama juttu, leivon usein ja syön sitten. Onneks ke:na tulee anoppi niin pitää sille säästää näitä leipomisia
Joulutortut maistuu samalta jos ne oksentaa esim vartin päästä. Kiitti raskaus, en tänä vuonna saa syötyä yhtään torttua
Söin fazerin tummaa suklaata 200g. Ja kivasti oksettaa nyt.
Ruokaorgiat on parasta. Melkein harmittaa että mahalaukku on pienentynyt viime vuosina kun en ole treenannut herkkujen mättämistä tarpeeksi. Kokonainen pizza, litra jäätelöä ja pussillinen fasupaloja meni ennen kevyesti, nyt tulee ongelmia jo sen pizzan kanssa. Nyt alkaa kunnon elämäntapamuutos, eli vatsalaukun kasvatus joulukuntoon, perskutarallaa!
Ihan normaalia, ei niitä pysty jättään yhteen tai kahteen :D
mulla :D herkuttelen n. kerran kahteen kuukauteen mutta sillon menee : 3 kismettiä, juustopalleroita, mozzarellapizza, iso kokis, iso pussi karkkia :D yhdessä illassa.. 168/50 :D