Pahoinpitely
En nyt tiedä mistä muualtakaan kysyisin apua näin la aamuna.
Tapasin jollain asteella väkivaltaisen ex-mieheni ja jaoimme viimeisiä yhteisiä tavaroita eilen illalla. Tavaroiden joukossa oli mm. saha ja muita työkaluja. Minun puoleltani taas valokuvia ja papereita ym jotka olivat vahingossa menneet miehen mukana muutossa.
Mies sai tapansa mukaan keskustellessamme raivokohtauksen ja otti kädestäni kiinni ja viilsi siihen sahalla 4 viiltoa. Ei tietenkään mennyt suoneen asti mutta ovat kipeät ja vuotavat verta. Lisäksi hän tökki jollain ruuvimeisselillä muutaman kerran käteeni, niistäkin jäljet.
Puolustautuessani koitin saada miestä irrottamaan otetta kädestäni ja myös paniikissa läpsäisin häntä naamaan. Mies irrotti ja lähdin pois, valokuvat ym muut jäi ottamatta mukaan. Mies soitti perääni ja sanoi että jos ilmoitan poliisille juttu kaatuu koska myös minä läpsäisin häntä.
Nyt en oikein tiedä mitä tehdä, paitsi ajattelin käydä näyttämässä päivystyksessä kättäni joka tapauksessa. Jotenkin olen täynnä vihaa siitä mitä mies minulle teki ja että minulle saa muka tehdä mitä vain mutta pelkään että jos teen ilmoituksen joudun itse syytetyksi. Mies kertoi, että aikoo väittää minun itse viiltäneeni itseäni sahalla.
Kommentit (10)
Käy näyttämässä ja sano lääkärille mistä ne on tullut. Ei se läpäisy mitään vaikuta. En usko, että juttu kaatuu siihen.
Ota heti kontakti netissä Naisten tuki ry. Tai turvakoti. turvakodit on kaikille.Ei vain naisille.Nuorillekin. Kellä hätä kontakti: Ohjeistavat hädän hetkellä oikeisin kohteisin.Ensijaisena sinä menet päivystys.Saat vamoista pienet tai suuret läkärintodistus ja voit tehdä rikosilmotus.
Kuten itsekin kerroit, läpsäisy tapahtui puolustautuessasi. Se lasketaan hätävarjeluksi eikä sinua tulla syyttämään siitä. Mies vain yrittää manipuloida sinua. Käy lääkärillä mahdollisimman pian ja tee ilmoitus poliisille. Kerro heille tapahtumat totuudenmukaisesti, älä vähättele äläkä suurentele niitä.
Kerro missä ukko asustelee, niin voin käydä kylässä.👊
Turha valittaa kun itse menit väkivaltaisen luokse. Unohda. Estä miehen numero. Vältä paikkoha joissa voit hänet nähdä. Hän löytää nopeasti uuden naisen.
Heti lääkärille, jäljet kuvataan ja sun kertomus myös. Läpsäisy on pientä tuohon verrattuna ja nimenomaan itsepuolustusta, että sait hänet lopettamaan. Sitä paitsi siitä tuskin jäi jälkeä. Oon pahoillani sun puolesta, onneksi oot päässy hänestä eroon. Tuollainen ei koskaan paranna tapojaan, vaikka miten lupailisi.
Pelkään että mies on tehnyt itselleen myös jotain jälkiä ja yrittää väittää minun tehneen ne hänelle. Nyt tässä on vähän mietinnössä että uskallanko lähteä miestä uhmaamaan
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että mies on tehnyt itselleen myös jotain jälkiä ja yrittää väittää minun tehneen ne hänelle. Nyt tässä on vähän mietinnössä että uskallanko lähteä miestä uhmaamaan
Ja satu senkun paranee....
Nyt päivystykseen ja sitten rikosilmoitus!