Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen idiootti kaveri

Vierailija
24.11.2014 |

En jaksa katsella tuota pelleä. Kuka se luulee olevansa, tulee meille arki-iltana vaikka ollaan väsyneitä töistä ja haluttaisiin olla rauhassa! Sen puheet on aina samaa, viina, seksi, ryyppääminen, paneminen...miesten lapselliset jutut, hohhoijaa! Tekis mieli näyttää ovea mutta mies viihtyy. Perkele!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä naiset pysy kuin just yhden yön! Ja niitä sitten pitää tulla meille kertaamaan! Vois vähän aatella että seurustelevaa miestä ei ehkä kauheasti kiinnosta..

Vierailija
2/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä aiot asialle tehdä? Palstalla valittaminen ei muuta tilannettanne eli joudut jatkossakin ärsyyntymään miehesi kaverista. Jos kaverin jutut ovat ainoa ongelma eli hän ei saa miestäsi tekemään tyhmyyksiä niin minusta ongelma ei ole suuri. 

Olisiko parempi, että miehesi näkisi kaveriaan jossakin muualla kuin teillä? Vai pitäisikö sinun hankkiutua muualle niiksi ajoiksi, kun miehesi kaveri on käymässä? Vaihtoehtona näille on vain se, että kiellät miestä näkemästä kaveriaan, mikä varsin nopeasti johtaa tuhoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:28"]

En jaksa katsella tuota pelleä. Kuka se luulee olevansa, tulee meille arki-iltana vaikka ollaan väsyneitä töistä ja haluttaisiin olla rauhassa! Sen puheet on aina samaa, viina, seksi, ryyppääminen, paneminen...miesten lapselliset jutut, hohhoijaa! Tekis mieli näyttää ovea mutta mies viihtyy. Perkele!

[/quote]

Kuinka usein kaveri teillä käy? Joka päivä, kerran viikossa, kerran kuussa???

Vierailija
4/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinä olet väsynyt töistä ja haluat olla rauhassa. Mies taas haluaa kuunnella niitä tyhmiä lapsellisia pano/viina-juttuja koska ei kerran sano kaverillensa että lähdes kotiis..ei kiinnosta.

Vierailija
5/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, miesvihaketju!!!! Aplodeja !!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa tyyppiä mutta sen jutut puuduttaa ja ärsyttää. Tyhmä pukkijätkä joka jaksaa naureskella valloituksilleen. Puhuis edes muille sinkuille mutta mun miehelle ja mun kuullen yäk!

Vierailija
7/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sille kaverille oma nainen, kai sä jotain tunnet jonka kanssa voit järjestää sille sokkotrffit.

Vierailija
8/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:49"]

En vihaa tyyppiä mutta sen jutut puuduttaa ja ärsyttää. Tyhmä pukkijätkä joka jaksaa naureskella valloituksilleen. Puhuis edes muille sinkuille mutta mun miehelle ja mun kuullen yäk!

[/quote]

Kysy mieheltäsi miten hän jaksaa kuunnella jatkuvasti samoja lapsellisia juttuja. Jospa alkaisi itse rajoittaa kaverinsa kyläilyjä kun kyseenalaistat seuran laadun.

Vierailija
9/16 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:43"]Ihanaa, miesvihaketju!!!! Aplodeja !!!!!!!!!!!!
[/quote]

Haluaisitko itse kuunnella joka päivä työpäivän päätteeksi naisten juttuja? Aivan, et niin. Ei naisiakaan kiinnosta miesten narinat.

Vierailija
10/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellään samaa ongelmaa? kaipais neuvoja...

Vierailija
11/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pitäisit susi kiinni ja menet vaikka viikkaamaan pyykkiä. Kyllä ne miehet sitten kertoo jos on sulle jotain asiaa.

Vierailija
12/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelmana parinkin kaverin samanlaiset muijat. Ikinä en saisi kylään mennä enkä mitään puhua kun heti aletaan tiuskia.

Vierailija
13/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, miesvihaketju!!!! Aplodeja !!!!!!!!!!!!

Onko tuo aloituksen kaltainen kuvaus jostain keskivertomiehestä? En itse tunne tuollaisia. Ehkä mieheni tuntee ja miesseurassa tuo on normaalia. Useimmat miehet haluavat piilottaa tuon maailman naisilta, jostain syystä. Ja jos kritisoidaan yksilön käyttäytymistä, niin miten siihen saadaan yleistettyä koko miessukupuoli ?

Vierailija
14/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:43"]Ihanaa, miesvihaketju!!!! Aplodeja !!!!!!!!!!!!

Haluaisitko itse kuunnella joka päivä työpäivän päätteeksi naisten juttuja? Aivan, et niin. Ei naisiakaan kiinnosta miesten narinat.Haluaa se, siksihän se täällä roikkuu lähes aina.

Vierailija
15/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikoinaan moinen kaveri. Siinä se usein jo rappusilla istui, kun mä tai mies tultiin töistä kotiin. Mua ei niinkään häirinnyt sen jutut, mutta kyllähän se toisinaan ärsytti, että kun nukkumaan oltiin menossa, niin siinähän se istui. Lähti vasta, kun MÄ sanoin, että nukkumaanmeno aika, menes kotiis.

Seuraavana päivänä sama juttu. yms.

Joskus sanoin jo etukäteen, että meillä on huomenna sitten parisuhdeilta, älä tule. Tuli ylihuomenna, niin tehdään ruokaa yhdessä.. Sitten se tuli taas hyvillä mielin.

Oli yksinäinen, sitähän se siinä ramppas ja kertoi noita lähes olemattomia juttujaan. Mitä naisseikkailuja sillä muka oli, kun oli aina meillä.

Kävi se muillakin kavereilla, mutta siellä naiset laittoi täyden stopin. Se siis aikoinaan yritti, että käy kerran viikossa kaikilla, sellainen vakituinen vierailupäivä, eikä pitäisi rasittaa ketään. Mulle se olisi toiminut paremmin, muttei kaikille sopinut sekään.

Nykyään käy kahdesti viikossa. Siitä on tullut rakastettu aikuiskaveri meidän lapsillekin. Jutut ovat muuttuneet tässä 20 vuoden aikana.

Toisinaan jopa kehuu mun suoruutta. Me ei alettu piilottelemaan verhojen takana tai lopetettiin vastaaminen puheluihin jne. Mä olen aina sanonut kuten on ja asettanut selvät rajat ja hän on niitä yrittänyt kunnioittaa. 

Vierailija
16/16 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun tää kaveri ei kunnioita rajoja? Saattaa tulla meille keskellä yötä, jos kiellän niin suuttuu ja alkaa haukkua? Mies on niin nössö ettei uskalla itse sanoa mitään poikittaista tälle kaverilleen.

Todella ikävä ongelma, aiheuttaa riitoja suhteellemme.

Puhuu rumia ja kertoo seksielämästään (miksi??) lapsen kuullen??

Raivostuttavaa, miksi mieheni ei pidä perheen puolia? On aina kaverinsa puolella ja lähtee mukaan hänen juttuihinsa. Ok, seuraava kysymys: MIKSI siedän miestänikään...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme