Miten +358- alkuista numeroa jatketaan? jos koko numero on esim. 040 1234567
Yritän kirjautua yhteen sovellukkseen, mutta kone ei huoli mitään numeroa.
Kommentit (12)
Puhelinnumerosta jätetään ensimmäinen nolla pois. Eli +358401234567. Kyllä tuo pitäisi aikuisen ihmisen tietää.
Jätä se ensimmäinen 0 pois. Eli + 35840jne
Vierailija kirjoitti:
Puhelinnumerosta jätetään ensimmäinen nolla pois. Eli +358401234567. Kyllä tuo pitäisi aikuisen ihmisen tietää.
Ei kaikki ole aikuisia täällä. Jokainen asia on joskus ollut meille ensimmäistä kertaa opittavana. Sinäkään et ole tuota numeroasiaa tiennyt ensin, kunnes sen sitten tiesit.
Kysyvä ei tieltä eksy.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan tuo tietää paitti ap
On tämä niin erikoinen palsta. Kaikki pitää alentaa. Mitä iloa sinäkin kommentoija saat tuosta? Mieti siellä pienessä sydämessäsi. Joskus sinäkään et tiennyt miten numero muodostetaan. Olitko silloin tyhmä? Vai et vain tiennyt sitä asiaa? Nytkin on valtavasti asioita joita sinä et edelleenkään tiedä. Kaikki muut tietää mutta sinä et.
Se joka kysyy, on tyhmä vain hetken. Se joka ei kysy, on tyhmä koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ole aikuisia täällä. Jokainen asia on joskus ollut meille ensimmäistä kertaa opittavana. Sinäkään et ole tuota numeroasiaa tiennyt ensin, kunnes sen sitten tiesit.
Kysyvä ei tieltä eksy.
Eiköhän ap ole ihan aikuinen. Itse olen tiennyt tuon numeroasian lapsesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä niin erikoinen palsta. Kaikki pitää alentaa. Mitä iloa sinäkin kommentoija saat tuosta? Mieti siellä pienessä sydämessäsi. Joskus sinäkään et tiennyt miten numero muodostetaan. Olitko silloin tyhmä? Vai et vain tiennyt sitä asiaa? Nytkin on valtavasti asioita joita sinä et edelleenkään tiedä. Kaikki muut tietää mutta sinä et.
Suurin osa on varmasti saanut tuon numeroasian tietoonsa lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Se joka kysyy, on tyhmä vain hetken. Se joka ei kysy, on tyhmä koko elämänsä.
Ei kai kukaan ole tyhmä, jos ei esim. tota kysyttyä tiedä? Tietämätön asiasta, ei tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa on varmasti saanut tuon numeroasian tietoonsa lapsena.
Juu, tottakai, olen syntynyt 1955. Kun olin viisivuotias v 1960 äitini, joka oli syntynyt 1932, kertoi minulle, että matkapuhelinnumero kirjoitetaan maatunnuksen kanssa näin....
Kukahan on tyhmä?
Ensin suunta ja sitten numerosta eka nolla pois.