Alapäätä kutittaa voi helvetti!
Ikinä aiemmin kärsinyt mistään vastaavasta. Nyt pari päivää kutissut lähinnä suuaukon ympäriltä mutta liekö levinnyt kun tuntuu jo enemmältikin. Marssinko tänää suoraan apteekkiin ostamaan Canestenia vai mitä? Kuivuutta tuskin on kun kosteuttamista testattu eikä helpottanut. Kaikki oireet viittaavat hiivaan, eikä sukupuolitautiin (nainen ja minä molemmat testattuja) tai bakteeritulehdukseen. Voi hemmetti kun viikonloppu menee tähän!
Kommentit (17)
Joo, kokeile hiivalääkettä. Sen pitäisi aika nopeastikin auttaa.
Molemmat osapuolet kannattaa hoitaa samalla.
Vierailija kirjoitti:
Flukonazoli apteekista ja myös puikkoja ja voidetta. Jos perinteinen hiiva, niin loppuu sillä.
Näin arvelinkin :) tokkopa se muuta on kuin hiivaa. Ei auta kuin hoitaa pois alta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Molemmat osapuolet kannattaa hoitaa samalla.
Näin arvelinki. Minä oireilin vasta muutama päivä sitten jälkimmäisenä että todellakin syytä epäillä hiivaa ja hoitaa kerralla pois. Varmasti apteekissa ihmettelevät kun ostaa kahdelle mutta noh :')
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat osapuolet kannattaa hoitaa samalla.Näin arvelinki. Minä oireilin vasta muutama päivä sitten jälkimmäisenä että todellakin syytä epäillä hiivaa ja hoitaa kerralla pois. Varmasti apteekissa ihmettelevät kun ostaa kahdelle mutta noh :')
Ap
Tuskin ne kovin ihmettelevät. Ei ainakaan pitäisi.
En ole gynekologi, mutta voin vilkaista.
Vierailija kirjoitti:
En ole gynekologi, mutta voin vilkaista.
:D kiitos nauruista! Ap uskaltautuu kohta apteekkiin :)
Apteekissa käyntiä nyt tuskin kannattaa nolostella, jatkuvasti sieltä naiset hiivaan apuja hakevat kun on niin yleinen vaiva. Jos ei nuo auta kohtuulliseen aikaan niin sitten lääkäriin.
No niin ap selvisi reissusta apteekkiin! Lääke otettu ja nyt toivotaan parasta vai mitä? Todellakin toivon näin helpolla selviäväni.
Lopeta sokerin syöminen heti. Mulla yleensä alkava hiiva pysähtyy sillä.
Aids, kuppa ja muut sukupuolitaudot on levitty kulovalkean tavoin 2015 invaasion jälkeen. Kannattaa käydä verokokeessa varmuuden vuoksi jos harrastaa exsoottisia.
Vierailija kirjoitti:
Aids, kuppa ja muut sukupuolitaudot on levitty kulovalkean tavoin 2015 invaasion jälkeen. Kannattaa käydä verokokeessa varmuuden vuoksi jos harrastaa exsoottisia.
Ihan suomalaisia ollaan naikkosen kanssa :) eikä kummallakaan mitään irtosuhteita.
Ap
Palstan setämiehet taas kipuilee. XD
Mulla alko just hiiva tolleen. Emättimen aukkoa kiristi ja kutitti, virtsatessa vielä enemmän. Oli vielä muistaakseni tuntunut tosi kuivalta ennen oireita ja en kyllä havainnut minäkään mitään erikoisempaa valkovuotoa. Enemmänki sitä ei tullut juur yhtään. Hirveä vaiva. Aloittajalle ja kumppanille pikaiset paranemiset.
Haiseeko se sinun kutiava väljä vittusi vielä kaiken lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko se sinun kutiava väljä vittusi vielä kaiken lisäksi?
Hiiva harvemmin haisee. Bakteerivaginoosiin kuuluu haju. Todella ala-arvoista muutenkin tulla kommentoimaan yleiseen vaivaan noin.
Flukonazoli apteekista ja myös puikkoja ja voidetta. Jos perinteinen hiiva, niin loppuu sillä.