Tämän päivän nuoret aikuiset eivät halua tuntea Jeesusta
Tämä sukupolvi kääntyy mihin tahansa hengelliseen valaistumiseen (salvia, kristallit, psykedeelit, jooga, välineet jne.) Paitsi antaa elämänsä Jeesukselle
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin tuntea Jeesuksen, mutta hän ei ilmeisesti halua tuntea minua.
Minulla oli pitkä tie uskoon, joka on tänään elämäni tärkein asia. Kyllä Jumala kuulee niitä, jotka Hänen puoleensa kääntyvät ja haluavat, mutten tietenkään tiedä, miksi tie sinne joillakin on pitkä vai voiko näin sanoa. Usko Jeesukseen riittää, muttei sitä uskoa voi pusertaa itsestään. Sanoisin sinulle, että jos luet Uutta Testamenttiä vaikka Johanneksen evankeliumia, niin voit löytää tai saada uskon. Nimittäin joka etsivä löytää tavalla tai toisella. Usko ei ole tunteen asia, vaikka se tietysti tunteisiinkin vaikuttaa. Voisi myös olla hyvä käydä katsomassa hengellisiä tilaisuuksia, jos et ole sitä vielä tehnyt ja sydämessään ja ajatuksissaan kääntyä Jumalan puoleen. Toivon sinulle onnea etsinnällesi!
Ihan sama usko tulee vaikka Koraania lukemalla. Siinäpä on sulla selitettävää miksi näin on.
Uskossa on kysymys uskosta, ei "halusta tuntea". Itse uskon, mutta minua on jo kauan inhottanut ja myötähävettänyt kummallinen uskonnollisuus ja tuo kieli jota seurakunnissa puhutaan. Se ei tavoita ketään eikä kosketa.
Johtuu pitkälti niistä, jotka jeesuksista vouhkaa. Henkistä väkivaltaa nyt kun ei kukaan halua elämäänsä. Aina ollaan tuomitsemassa, tai sitten kiillottelemassa omaa kilpeä, mutta ihmistä ei ihmisenä kohdata ilman taka-ajatusta.
Eipä sinne mieleltään terve mukaan halua.
Jeesusjankuttaja taas eksynyt palstalle. Älkää menkö näihin ilmiselviin provoihin. Harva nykyään oikeasti uskoo, eivätkä ne tälle palstalle tule.
Jeesus tuntee jokaisen ja Jumala tietää kaikki asiat.
Minä valaistun kun saan pillua, viinaa ja rahaa. Muuta ei nuori mies tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä mainitsemasi jutut ovat jotenkin jeeeeesuksen vastakohta? Mielestäni on kyse samasta asiasta, ajatus että olemme osa jotain suurempaa.
Toisin sanoen, samaa paskaa eri paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin tuntea Jeesuksen, mutta hän ei ilmeisesti halua tuntea minua.
Minulla oli pitkä tie uskoon, joka on tänään elämäni tärkein asia. Kyllä Jumala kuulee niitä, jotka Hänen puoleensa kääntyvät ja haluavat, mutten tietenkään tiedä, miksi tie sinne joillakin on pitkä vai voiko näin sanoa. Usko Jeesukseen riittää, muttei sitä uskoa voi pusertaa itsestään. Sanoisin sinulle, että jos luet Uutta Testamenttiä vaikka Johanneksen evankeliumia, niin voit löytää tai saada uskon. Nimittäin joka etsivä löytää tavalla tai toisella. Usko ei ole tunteen asia, vaikka se tietysti tunteisiinkin vaikuttaa. Voisi myös olla hyvä käydä katsomassa hengellisiä tilaisuuksia, jos et ole sitä vielä tehnyt ja sydämessään ja ajatuksissaan kääntyä Jumalan puoleen. Toivon sinulle onnea etsinnällesi!
Ihan sama usko tulee vaikka Koraania lukemalla. Siinäpä on sulla selitettävää miksi näin on.
Ei tule. Hedelmistään puu tunnetaan.
Vierestä.
mies53v
Eikö ole jännittävää, että kaikki niinkutsutut paholaisen ja demonien riivaukset tapahtuvat aina uskovaisille? Eivät koskaan ateisteille.
Jumalan poika ristiin naulittuna meidän pahojen tekojen tähden . ✝️😎😎😎😎😎😎😎😎
Jos jesse haluaisi tuntea minut, kyllä sillä olisi keinot etsiä minut. Eipä ole näkynyt.