Tämän päivän nuoret aikuiset eivät halua tuntea Jeesusta
Tämä sukupolvi kääntyy mihin tahansa hengelliseen valaistumiseen (salvia, kristallit, psykedeelit, jooga, välineet jne.) Paitsi antaa elämänsä Jeesukselle
Kommentit (32)
Jep. 100-luvulla eea kyseisen herran kannatus oli myös 0,00 prosenttia.
Sama kai mistä hörhöilystä mielenrauhan hankkii
Näinhän se on, Jeesus -uskon kannattajien määrä laskee. Tästäkin näkee, ettei ainakaan kristinuskon jumaluus ole johdattamassa ketään luokseen. Enemmän merkitystä sillä minkälaiseen yhteiskuntaan ja perheeseen syntyy.
Kristinusko on syrjinyt ja tehnyt kaikkensa painaakseen muut uskonnot alas. Kristityt tehnyt myös järjettömät määrät väkivaltaa ja veritekoja. Sairasta paskaa.
T: Uuspakana
Näkeehän sen tältäkin palstalta, että arabimiehiin suhtaudutaan epäluuloisesti.
Minä haluaisin tuntea Jeesuksen, mutta hän ei ilmeisesti halua tuntea minua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä mainitsemasi jutut ovat jotenkin jeeeeesuksen vastakohta? Mielestäni on kyse samasta asiasta, ajatus että olemme osa jotain suurempaa.
Nuo on kiellettyjä kristinuskossa. Kristinuskossa pyritään puhdistautumiseen synneistä kokonaan. Se saavutetaan olemalla pyhimyksiä (ei syntiä) ja paastoamalla. Tämän takia mm ortodoksi munkit elää eristäytyneinä, osa jopa pimeissä luolissa koko elämänsä rukoillen. Ihan eri meininkiä kun nämä homoleipäpapit täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kristinusko on syrjinyt ja tehnyt kaikkensa painaakseen muut uskonnot alas. Kristityt tehnyt myös järjettömät määrät väkivaltaa ja veritekoja. Sairasta paskaa.
Ja pakanatko ei ole? Pakanoiden isoin ongelma on se että osaavat olla uhoavan näköisiä pitkine partoineen ne barbaarit, mutta kun ritari käy heiluttelemaan aamutähteä ja ratsuväki lanaa päältä niin ei siinä auta edes kärpässienet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä mainitsemasi jutut ovat jotenkin jeeeeesuksen vastakohta? Mielestäni on kyse samasta asiasta, ajatus että olemme osa jotain suurempaa.
Nuo on kiellettyjä kristinuskossa. Kristinuskossa pyritään puhdistautumiseen synneistä kokonaan. Se saavutetaan olemalla pyhimyksiä (ei syntiä) ja paastoamalla. Tämän takia mm ortodoksi munkit elää eristäytyneinä, osa jopa pimeissä luolissa koko elämänsä rukoillen. Ihan eri meininkiä kun nämä homoleipäpapit täällä.
Minusta tuo ortodoksimunkkien toiminta ei ole kyllä kovin kristillistä. Ihan kuin he omilla teoillaan yrittäisivät sovittaa omat syntinsä, kuten paastoamalla ja rukoilemalla.
Jeesushan ne synnit sovitti, ei kenekään tarvitse muuttaa sen vuoksi asumaan erakoksi luolaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset sotivat ja tappelevat keskenään, eivät uskonnot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo ortodoksimunkkien toiminta ei ole kyllä kovin kristillistä. Ihan kuin he omilla teoillaan yrittäisivät sovittaa omat syntinsä, kuten paastoamalla ja rukoilemalla.
Jeesushan ne synnit sovitti, ei kenekään tarvitse muuttaa sen vuoksi asumaan erakoksi luolaan.
He uhraavat oman elämänsä täysin Jumalan vuoksi. Myös nunnat tekevät saman. Ei sitä tavallinen elostelija välttämättä ymmärrä. Jos luet uuden testamentin rehellisesti niin ymmärrät miten paljon vaatii olla oikeasti kristitty. Siis oikeasti.
Kaikki uskonnot on aivopesupaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Tälläiseen tulokseen olen tullut. Olen niin momesti rukoillut häntä, mutta ei mitään vastausta tule.
Tämä sanasto, mitä käytetään , voi olla kummallista. ´ Tuntea Jeesus`, miten. ´ Vastaanottaa Jeesus ? Mitä ihmettä.
Raamatussa puhutaan uskosta Jeesukseen. Joka uskoo... kuulostaa minusta ymmärrettävämmältä.
En ymmärrä miksi pitäisi "tuntea". Heidän on parempi tuntea tämä oma aikansa kuin moraalisesti kyseenalaista kirjaa ja aavikkokansan tarinoita siinä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli pitkä tie uskoon, joka on tänään elämäni tärkein asia. Kyllä Jumala kuulee niitä, jotka Hänen puoleensa kääntyvät ja haluavat, mutten tietenkään tiedä, miksi tie sinne joillakin on pitkä vai voiko näin sanoa. Usko Jeesukseen riittää, muttei sitä uskoa voi pusertaa itsestään. Sanoisin sinulle, että jos luet Uutta Testamenttiä vaikka Johanneksen evankeliumia, niin voit löytää tai saada uskon. Nimittäin joka etsivä löytää tavalla tai toisella. Usko ei ole tunteen asia, vaikka se tietysti tunteisiinkin vaikuttaa. Voisi myös olla hyvä käydä katsomassa hengellisiä tilaisuuksia, jos et ole sitä vielä tehnyt ja sydämessään ja ajatuksissaan kääntyä Jumalan puoleen. Toivon sinulle onnea etsinnällesi!
Nuorissa on tulevaisuus.
Onneksi järjetön taikauskoisuus on laskussa.
Ompa erikoinen ketju.
Jeesustuputuksen tms. voisi aloittaa vasta kun ihminen on 18 vuotias. Lapsien aivopesu on rikollista.
Kyllä vankiloissa lähes kaikki vankit ovat muita kuin kristittyjä. Muutama harva, joka on vankila aikana tullut uskoon. Yhtenä esimerkkinä kolmoismurhaaja lauri Johansson. Ollut jo jonkin aikaa pois vankilasta ilman mitään rötöksiä.
mies53v