Miksi erositte?
Siinä kysymys. Miksi päädyitte eroon? Olen tätä miettinyt jo pitkään. Kulissit on kunnossa, mutta emme ole onnellisia.
Kommentit (26)
Täälläkin petetty. Mies oli narsisti. Valehteli menemisiään minkä kerkesi. Osasin epäillä ettei kaikki ollut kunnossa mutta kun kysyin niin aina kielsi kaiken. Tunnusti kuitenkin lopulta petoksensa ja kuvitteli varmaan että antaisin anteeksi, no minä jätin.
Ero oli kivulias. 2 vuotta meni täysin päästä yli. Nyt olen niin onnellinen kun saan elää omaa elämääni. Olen oma itseni - narsistin kanssa sitä vain myötäilee ja oma minuus unohtuu (tätä ei usein tajua kuin vasta jälkikäteen). Elämäni paras päätös erota.
Kaikki hellyys ja läheisyys loppui. Mies koski minuun enää vain silloin, kun teki seksiä mieli.
Alkoi pitää mua itsestäänselvyytenä monissa asioissa.
En ollut enää onnellinen, kaikki alkoi tuntua pahalta.
Nyt olen ollut jo pitkään yksin ja olen kieltämättä paljon onnellisempi.
En edes kaipaa elämääni parisuhdetta. 🙂
Mies löysi nuoremman ja kauniimman, rakastui ja halusi elää tämän kanssa. Ero ei ollut minun tahtoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosimme kun katsoin tilanteen sellaiseksi, errä heräsin kerran yöllä vaimon vierestä ja mietin miksi minä olen täällä..
Siitä sitten asia selkiytyi itselleni ja jossain vaiheessa ilmoitin tilanteen.
Uskon, että olisi ollut hyvinkin korjattavissa tilanne, mutta hän ei halunnut apua ulkopuolelta.
Ehkä parempi näin. Jossain vaiheessa kyllä kaduin eroa, mutta en enää.
Olemme silti ihan hyvissä väleissä edelleen.Oliko joku toinen mielessä?
Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kaksinaamaisuus erilaisissa asioissa ja kaiken huipentumana paljastui teinin paneskelijaksi. Mies 42v.
Teinit on kivoja.
Ex rakastui mutta ei minuun