Mikä on tilisi saldo juuri nyt?
Kommentit (132)
Toisella jotain 5-600 euroa, toisella reilut 30t, kolmannella tais olla 800.
Käyttötilillä 550€, säästötilillä 2000€.
yrityksen tili n. 1500€
yrityksen toinen tili n. 7000€
käyttötili n. 100e
miehen kanssa yhteinen tili n. 3000€
81e ja risat. Joulukuun alus veronpalautuksia 570e + opintotuet. Ei kysytty, mut aattelin rauhoitella teitä ,jotka mietitte, et millä meinaan pärjätä loppukuun :D
Arvo-osuustilillä 224 000 euroa, kahdella muulla tilillä riittävästi.
Onpa täällä ihmisillä paljon rahaa. Itse aloitan vasta säästämään ja tuo aiemmin mainitsema veronpalautus on säästöni alku.
t. nro 2
Hehee, ei yllättänyt, että isoja saldoja alapeukutetaan.
4e, käyttötilillä...ke tulee lapsilisät :) kaapit täynä ruokaa ja tankki täynä :D pulloja 15e edestä ja bonus tilillä näytti olevan vajaa 800e
247e :Dsillä pärjään tammikuun puoleen väliin. t.opiskelija
N.400€ säästössä 500€ sillä maksan vielä talolainan viimenenpäivä ja ostan perheelle ruoat ja autoaki pitää tankata. Seuraava 2 viikon tili 700€ tulee 2 viikon päästä.
En tiedä! Kuinka usein te saldonne tarkastatte. Tilipäiväna maksan laskut, mutta muuten en saldoa tarkastele.
Käyttötililla varmaan jotain pari sataa, säästötilillä noin 12000€
10e, rahaa tulee vasta ylihuomenna (lapsilisä). On tää noloa! Onneks kukaan ei aavistakaan minun olevan näin köyhä, sen verran kulissit kunnossa. Miehellä tilillä noin pari tonnia, eli ei me nälkää nähdä. Mä olen vaan oikeasti niin köyhä :(
6361 e. Firman tilillä 3900€ ja miehellä jotain 1000€. Palautuksia tulee 500 ensviikolla.
3,95 e. Odotan päätöstä sairauspäivärahasta että pääsisin ruokakauppaan tai ylipäätään pois kotoa. :(
88,68e (perjantaina tulee rahaa 1300e ja ens viikolla palautukset 700e)